tämä palsta?
Viestien lukumäärä aloituksissa ei vissiin oikein päivity ja ketjuissakin roikkuu otsikoita, mutta itse viesti onkin poistettu jne...???
Sekoileeko muilla...
17
509
Vastaukset
- olet varmaan saamassa
pitkän bannin. Siitä johtunee.
- ex-hatam
ja on sekoillut jo aivan liian kauan.
- jo koko
tämän viikon. Näyttää mitä sattuu.
- sekoilee
Sähköpostikaan ei juuri ole mennyt perille suomi24 osoitteilla.
(uma töistä viettämässä perjantaita) sillä erolla että saan luettua myös noi poistetut viestit :)Minkä kai ei pitäisi olla mahdollista???
osassa aloituksissa mainitaan vaan muro-osa vastauksista,näin on ollut taas jo pitkään.- vai iltamuro??
naurattaa nämä teinit, jotka ei osaa oikeinkirjoitusta eikä oikein muutakaan... paljon on opittavaa joka saralla.
vai iltamuro?? kirjoitti:
naurattaa nämä teinit, jotka ei osaa oikeinkirjoitusta eikä oikein muutakaan... paljon on opittavaa joka saralla.
mitä nöyrimmin pahoittelen tuota yhden kirjaimen puuttumista.
- paljastaa heti
davalyan kirjoitti:
mitä nöyrimmin pahoittelen tuota yhden kirjaimen puuttumista.
teinitasosi
- teinimäisesti
davalyan kirjoitti:
kuin katkera vanhus kuten ilmeisesti sinä ;))))
alat tähänkin riiteleen. sulta puuttuu elämänkokemus selkeästi. tyhmäkin olet.
- ex-hatam
davalyan kirjoitti:
kuin katkera vanhus kuten ilmeisesti sinä ;))))
En se minä ollut!!!
- Ärrieri
sekoilee,kirjautuminen tökki,samoin viestin lähetys,mut eiköhän tää tästä..
- o+o
:=DDDD
- mä häpeen sua
Eläinten häkit liian pieniä, siivoton asunto täynnä jätöksiä
Seitsemän koiran omistaja sakkoihin eläinrääkkäyksestä
Turun Sanomat 27.8 2010 16:08:52
Varsinais-Suomen käräjäoikeus on tuominnut vuonna 1948 syntyneen naisen 1 100 euron sakkoihin eläinsuojelurikoksesta ja haitanteosta virkamiehelle. Turun seudulla asuva nainen löi laimin seitsemän koiran ja kahden kanin hoidon.
Nainen säilytti osaa koiristaan 0,3 neliön häkeissä, kun lain mukaan ranskanbulldoggien häkkien olisi pitänyt olla vähintään 2,5 neliön kokoisia. Jotkut koirista kärsivät sairauksista, kuten tulehduksista. Se, että koirat tekivät tarpeensa häkkeihin, kertoi todistajana olleen eläinsuojeluvalvojan mukaan siitä, että eläimiä oli pidetty teljettyinä pitkiä aikoja. Toinen todistaja puolestaan kuvaili, että ulos päästessään koiran vain nostelivat jalkojaan.
Koirien lisäksi naisella oli kaksi kania, joista toinen löytyi kuolleena häkistään. Yksi todistajista kuvaili elossa ollut kania puolikuolleeksi. Eläin oli hänen mukaansa ”luuta ja karvaa”. Toisen todistajan mukaan autotallissa oli säilytetty ruokaa ja vettä, mutta sitä ei ollut annettu kaneille. Eläinten häkkien lisäksi myös asunto oli siivottomassa, kunnossa, sillä asunnosta löytyi muun muassa pilaantunutta ruokaa sekä koirien jätöksiä.
Nainen kiisti syytteet. Hän ei mielestään ollut kohdellut eläimiä julmasti. Asunnon siivottomuuden nainen myönsi, mutta sotkuisuus ei hänen mukaansa ollut aiheuttanut eläimille kärsimystä. Tuomittu kertoi käyneensä 2-3 kertaa päivässä katsomassa koiria ja antamassa niille ruokaa. Kuolleen kanin jättäminen häkkiinsä ei naisen mukaan ollut rikos.
Nainen tuomittiin sakkojen lisäksi eläintenpitokieltoon. Hänellä on kuitenkin oikeus kesästä 2012 lähtien pitää yhtä koiraa kerrallaan.
http://www.ts.fi/online/kotimaa/155966.html - turhat vikinät pois
mä häpeen sua kirjoitti:
Eläinten häkit liian pieniä, siivoton asunto täynnä jätöksiä
Seitsemän koiran omistaja sakkoihin eläinrääkkäyksestä
Turun Sanomat 27.8 2010 16:08:52
Varsinais-Suomen käräjäoikeus on tuominnut vuonna 1948 syntyneen naisen 1 100 euron sakkoihin eläinsuojelurikoksesta ja haitanteosta virkamiehelle. Turun seudulla asuva nainen löi laimin seitsemän koiran ja kahden kanin hoidon.
Nainen säilytti osaa koiristaan 0,3 neliön häkeissä, kun lain mukaan ranskanbulldoggien häkkien olisi pitänyt olla vähintään 2,5 neliön kokoisia. Jotkut koirista kärsivät sairauksista, kuten tulehduksista. Se, että koirat tekivät tarpeensa häkkeihin, kertoi todistajana olleen eläinsuojeluvalvojan mukaan siitä, että eläimiä oli pidetty teljettyinä pitkiä aikoja. Toinen todistaja puolestaan kuvaili, että ulos päästessään koiran vain nostelivat jalkojaan.
Koirien lisäksi naisella oli kaksi kania, joista toinen löytyi kuolleena häkistään. Yksi todistajista kuvaili elossa ollut kania puolikuolleeksi. Eläin oli hänen mukaansa ”luuta ja karvaa”. Toisen todistajan mukaan autotallissa oli säilytetty ruokaa ja vettä, mutta sitä ei ollut annettu kaneille. Eläinten häkkien lisäksi myös asunto oli siivottomassa, kunnossa, sillä asunnosta löytyi muun muassa pilaantunutta ruokaa sekä koirien jätöksiä.
Nainen kiisti syytteet. Hän ei mielestään ollut kohdellut eläimiä julmasti. Asunnon siivottomuuden nainen myönsi, mutta sotkuisuus ei hänen mukaansa ollut aiheuttanut eläimille kärsimystä. Tuomittu kertoi käyneensä 2-3 kertaa päivässä katsomassa koiria ja antamassa niille ruokaa. Kuolleen kanin jättäminen häkkiinsä ei naisen mukaan ollut rikos.
Nainen tuomittiin sakkojen lisäksi eläintenpitokieltoon. Hänellä on kuitenkin oikeus kesästä 2012 lähtien pitää yhtä koiraa kerrallaan.
http://www.ts.fi/online/kotimaa/155966.htmlTurun Raastuvanoikeus on puhunut ja päätös on lainvoimainen sekä JULKINEN. MIKSI haluat salata sitä? Oletko osallinen? Tutkinnasta tuleekin aika mielenkiintoinen. IHAN ITSE paljastit itsesi;))))
- katsokaas nämä
mä häpeen sua kirjoitti:
Eläinten häkit liian pieniä, siivoton asunto täynnä jätöksiä
Seitsemän koiran omistaja sakkoihin eläinrääkkäyksestä
Turun Sanomat 27.8 2010 16:08:52
Varsinais-Suomen käräjäoikeus on tuominnut vuonna 1948 syntyneen naisen 1 100 euron sakkoihin eläinsuojelurikoksesta ja haitanteosta virkamiehelle. Turun seudulla asuva nainen löi laimin seitsemän koiran ja kahden kanin hoidon.
Nainen säilytti osaa koiristaan 0,3 neliön häkeissä, kun lain mukaan ranskanbulldoggien häkkien olisi pitänyt olla vähintään 2,5 neliön kokoisia. Jotkut koirista kärsivät sairauksista, kuten tulehduksista. Se, että koirat tekivät tarpeensa häkkeihin, kertoi todistajana olleen eläinsuojeluvalvojan mukaan siitä, että eläimiä oli pidetty teljettyinä pitkiä aikoja. Toinen todistaja puolestaan kuvaili, että ulos päästessään koiran vain nostelivat jalkojaan.
Koirien lisäksi naisella oli kaksi kania, joista toinen löytyi kuolleena häkistään. Yksi todistajista kuvaili elossa ollut kania puolikuolleeksi. Eläin oli hänen mukaansa ”luuta ja karvaa”. Toisen todistajan mukaan autotallissa oli säilytetty ruokaa ja vettä, mutta sitä ei ollut annettu kaneille. Eläinten häkkien lisäksi myös asunto oli siivottomassa, kunnossa, sillä asunnosta löytyi muun muassa pilaantunutta ruokaa sekä koirien jätöksiä.
Nainen kiisti syytteet. Hän ei mielestään ollut kohdellut eläimiä julmasti. Asunnon siivottomuuden nainen myönsi, mutta sotkuisuus ei hänen mukaansa ollut aiheuttanut eläimille kärsimystä. Tuomittu kertoi käyneensä 2-3 kertaa päivässä katsomassa koiria ja antamassa niille ruokaa. Kuolleen kanin jättäminen häkkiinsä ei naisen mukaan ollut rikos.
Nainen tuomittiin sakkojen lisäksi eläintenpitokieltoon. Hänellä on kuitenkin oikeus kesästä 2012 lähtien pitää yhtä koiraa kerrallaan.
http://www.ts.fi/online/kotimaa/155966.htmlLukekaa nämä sivut ja sivu 15, siellä oli Valitettu hoviin snakukenneli ja tuli vieläkin kovempi tuomio...että hovi ei sitten katsele hyvällä naitä juttuja
http://www.kaapiosnautserimme.com/index.php?topic=2152.420 - lisää ymmärtämistä
mä häpeen sua kirjoitti:
Eläinten häkit liian pieniä, siivoton asunto täynnä jätöksiä
Seitsemän koiran omistaja sakkoihin eläinrääkkäyksestä
Turun Sanomat 27.8 2010 16:08:52
Varsinais-Suomen käräjäoikeus on tuominnut vuonna 1948 syntyneen naisen 1 100 euron sakkoihin eläinsuojelurikoksesta ja haitanteosta virkamiehelle. Turun seudulla asuva nainen löi laimin seitsemän koiran ja kahden kanin hoidon.
Nainen säilytti osaa koiristaan 0,3 neliön häkeissä, kun lain mukaan ranskanbulldoggien häkkien olisi pitänyt olla vähintään 2,5 neliön kokoisia. Jotkut koirista kärsivät sairauksista, kuten tulehduksista. Se, että koirat tekivät tarpeensa häkkeihin, kertoi todistajana olleen eläinsuojeluvalvojan mukaan siitä, että eläimiä oli pidetty teljettyinä pitkiä aikoja. Toinen todistaja puolestaan kuvaili, että ulos päästessään koiran vain nostelivat jalkojaan.
Koirien lisäksi naisella oli kaksi kania, joista toinen löytyi kuolleena häkistään. Yksi todistajista kuvaili elossa ollut kania puolikuolleeksi. Eläin oli hänen mukaansa ”luuta ja karvaa”. Toisen todistajan mukaan autotallissa oli säilytetty ruokaa ja vettä, mutta sitä ei ollut annettu kaneille. Eläinten häkkien lisäksi myös asunto oli siivottomassa, kunnossa, sillä asunnosta löytyi muun muassa pilaantunutta ruokaa sekä koirien jätöksiä.
Nainen kiisti syytteet. Hän ei mielestään ollut kohdellut eläimiä julmasti. Asunnon siivottomuuden nainen myönsi, mutta sotkuisuus ei hänen mukaansa ollut aiheuttanut eläimille kärsimystä. Tuomittu kertoi käyneensä 2-3 kertaa päivässä katsomassa koiria ja antamassa niille ruokaa. Kuolleen kanin jättäminen häkkiinsä ei naisen mukaan ollut rikos.
Nainen tuomittiin sakkojen lisäksi eläintenpitokieltoon. Hänellä on kuitenkin oikeus kesästä 2012 lähtien pitää yhtä koiraa kerrallaan.
http://www.ts.fi/online/kotimaa/155966.htmlTuli vaan mieleen tuosta hovioikeuteen valittamisesta.
Tulee tuomiot kovenemaan ja toivottavasti sen hovioikeuden casen on päättänyt eläinsuojelu joka ajaa kovempaa tuomiota, mutta jos sen on tehnyt koiranomistaja, niin EIKÖ HÄN NÄÄ MITÄÄN VÄÄRÄÄ asiaSSA????? vai onko siellä ollut joku puhumassa, että valitetaan ilman muuta hoviin....
Jos näin on niin ISO VIRHE.
Hovissa on poiskkeuksetta kaikki tuomiot kovenneet.
Käräjäoikeudesta tulee mitä tulee, mutta hovioikeus todellakin katsoo jutus nitten kokonaan ja jo kuvien perusteella tulee käymään vielä pahemmin (paremmin siis koirien kohdalta).
Toivottavasti eläinsuojelu toimittaa hoviin hyvät aineistot asiassa, jotta tuo koirien kiduttaminen loppuu, pitää myös muistaa se kani joka kuoli sinne häkkiin. Jos sen ruumiinavauksessa tulee ilmi, että se kuoli nälkään, niin on paha juttu...... toivottavasti sekin tehtiin kuolinsyyn selvittämiseksi. Se toinen kani jos kuvat pitävät paikkaansa, nehän on samalla fb saitilla kuin ranskistenkin, niin hoitamattomat megakynnet.........sekin pupu taisi muuten kuolla......jos en muista ihan väärin.
Muistatteko snakukennelin joka piti koiriaan myös häkeissä???
Autotallissa........
Paskaisissa oloissa, koiria sairaana osa jouduttiin lopettamaan ?????
2008 tuli tuomio HOVIOIKEUDESTAja korkein oikeus ei ottanut käsiteltäväksi juttua.
USKOMATONTA, etteivät ihmiset jotka tälläistä tekevät NÄE OMAA VIRHETTÄÄN !!!!
kehtaavat vielä valittaa korkeamaan oikeusasteeseen ja sitten kun sieltä tulee vieläkin kylmempää kyytiä...........
Mäyräkoirakenneli joka häkitti myös koiransa, ja huomio nyt, koirat eivät ole ULOSTEISSA.
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200811208613971_hi.shtml
Onneksi KENNELLIITTO on antanut hyvät tuomiot myös.
Sitten näitä pitäisi vielä ymmärtää........todellakin..........
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483