uteluni kun tulen mummilta kotiin" , sanoi nuorimmainen likka kun viikko sitten perjantaina vietiin äidilleni hoitoon.
Lauantaina soitin äitille ja kyselin kuulimisia.Likka halusi puhua kanssani ja puhelu sujui suurinpiirtein näin : "Menikö bailut hyvin?Oksensiko siellä kukaan?Olitteko kaikki kännissä?"
Nauroin että kaikki meni ihan hyvin ja kukaan ei oksentanut eikä kukaan ollut kauheassa humalassa johon likka "Varmastiko?Ihanko varmasti meni hyvin kaikki?!!"
Kerroin muillekin likan kuulusteluista ja naurettiin että on se hyvä kun lapsi pitää huolen että kaikki sujuu hyvin aikuisten juhlissa ;)
Tytär tietty kuuntelee tarkkaan aina kaikki mitä aikuiset puhuvat ja muistaa ne ikuisesti ;>
Eipä meillä himassa dokailla eikä oksennella eikä tapella mutta tottakai tyttö kuuntelee ja poimii sanan sieltä täältä;O))
Mukavaa ja rauhallista perjantaita kaikille!!!
"Sinua rupeaa ärsyttämään minun
7
1003
Vastaukset 7
- blondi-72hki
loppukirjoitus eli kuten joku taatusti kirjoittaa että "onpa surullista" tms niin ei ei se ole surullista että meillä ei käytetä väkivaltaa ei olla juoppoja kunhan vaan kerran elämässä synttäreitä juhlittiin ystävien kesken eikä se että likka on pikkuvanha pimu joka laukoo välillä parempia juttuja ku aikuiset;O))) , ei myöskään se kun vietiin tytär mummille hoitoon eikä mikään muukaan vaan kaikki on hienosti ja toivotan teille mukavaa viikonloppua!
Minä rauhassa lasten kanssa kotona oleilen.- blondi-72hki
ovat,välillä liikaakin hih ja kiitti kommentista.
- blondi-72hki
ovat,välillä liikaakin hih ja kiitti kommentista.
- blondi-72hki
kun tuo tuli kahteen kertaaan;/
- täältä treelta
Oli hauska.
Sun lapset todella sanavalmiita ja aikuismaisia tenavia.
Hyvä hyvä!- taizah
tää oli kyllä mun aamun piristys:) aikasemminkin olen juttujasi lukenut ja hauskaa on ollut. kiitos sulle siitä:)
- blondi-72hki
taizah kirjoitti:
tää oli kyllä mun aamun piristys:) aikasemminkin olen juttujasi lukenut ja hauskaa on ollut. kiitos sulle siitä:)
ja kiitti paljon ;D !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241385
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain891296Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411269Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2421170Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571046- 67955
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492514902- 83891
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42720- 66694
- 42620
- 36585
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15578- 34565
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28539- 65518
- 88506
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39495- 92485
- 29479