uteluni kun tulen mummilta kotiin" , sanoi nuorimmainen likka kun viikko sitten perjantaina vietiin äidilleni hoitoon.
Lauantaina soitin äitille ja kyselin kuulimisia.Likka halusi puhua kanssani ja puhelu sujui suurinpiirtein näin : "Menikö bailut hyvin?Oksensiko siellä kukaan?Olitteko kaikki kännissä?"
Nauroin että kaikki meni ihan hyvin ja kukaan ei oksentanut eikä kukaan ollut kauheassa humalassa johon likka "Varmastiko?Ihanko varmasti meni hyvin kaikki?!!"
Kerroin muillekin likan kuulusteluista ja naurettiin että on se hyvä kun lapsi pitää huolen että kaikki sujuu hyvin aikuisten juhlissa ;)
Tytär tietty kuuntelee tarkkaan aina kaikki mitä aikuiset puhuvat ja muistaa ne ikuisesti ;>
Eipä meillä himassa dokailla eikä oksennella eikä tapella mutta tottakai tyttö kuuntelee ja poimii sanan sieltä täältä;O))
Mukavaa ja rauhallista perjantaita kaikille!!!
"Sinua rupeaa ärsyttämään minun
7
929
Vastaukset
- blondi-72hki
loppukirjoitus eli kuten joku taatusti kirjoittaa että "onpa surullista" tms niin ei ei se ole surullista että meillä ei käytetä väkivaltaa ei olla juoppoja kunhan vaan kerran elämässä synttäreitä juhlittiin ystävien kesken eikä se että likka on pikkuvanha pimu joka laukoo välillä parempia juttuja ku aikuiset;O))) , ei myöskään se kun vietiin tytär mummille hoitoon eikä mikään muukaan vaan kaikki on hienosti ja toivotan teille mukavaa viikonloppua!
Minä rauhassa lasten kanssa kotona oleilen.- blondi-72hki
ovat,välillä liikaakin hih ja kiitti kommentista.
- blondi-72hki
ovat,välillä liikaakin hih ja kiitti kommentista.
- blondi-72hki
kun tuo tuli kahteen kertaaan;/
- täältä treelta
Oli hauska.
Sun lapset todella sanavalmiita ja aikuismaisia tenavia.
Hyvä hyvä!- taizah
tää oli kyllä mun aamun piristys:) aikasemminkin olen juttujasi lukenut ja hauskaa on ollut. kiitos sulle siitä:)
- blondi-72hki
taizah kirjoitti:
tää oli kyllä mun aamun piristys:) aikasemminkin olen juttujasi lukenut ja hauskaa on ollut. kiitos sulle siitä:)
ja kiitti paljon ;D !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394582- 522080
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521631Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621610Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107- 671073
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671071