missä gsm-suomi

benny-39--

Sivulla www.vertaa.fi/gsm suoritin hintavertailun liittymien osalta ottaen huomioon oman puhelimen käyttöni. Edullisimmaksi osoittautui gsm-suomi-niminen liittymä, joka käyttää dna:n verkkoa.

Täällä keskustelupalstalla käsitellään useita liittymiä (operaattoreita), mutta ei lainkaan kyseistä.

Onko tietoa gsm-suomi-liittymästä samoin kuin siitä, miksi se on mahtanut jäädä täältä pois?

9

1009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PhoneCall

Että monet ovat solmineet sellaisen sopimuksen jossa ovat nalkissa joihinkin tiettyihin operaatoreihin ja eipä siinä liiemmin viitsitä kirjoitella sellasta et joku olis halvempi kuin se oma armas operaattori. Itselläni on Spiidin liittymä (Gsm-suomi) ja olenpa huomannut että ainakin omassa käytössäni on hinta kyllä kohdallaan. Jos ei paljoa puhu niin ei ole mitään järkeä ottaa jotakin puhepakettia kalliilla hinnalla kun saa normaalin sekuntiperusteisen liittymän todella edulliseen hintaan. Taitaa Gsm-suomellaki olla puhepaketteja .. mut itse en ole edes harkinnut sellaista.

• sen takia

Juuri äskettäin toimintansa aloittanut, joten asiakaskuntaa ei liene vielä niin hirveästi. Eivät ole vielä viitsineet perustaa omaa ryhmää.

• Pena-77

Suosittelen ennemmin varmoja ja laadukkaita "oikeita" operaattoreita. Esim. Saunalahdelta varmasti löytyy yhtä edullinen liittymätyyppi jos vain jaksaa kahlata ne kaikki läpi ja etsiä sopivimman. Ja muutenkin ero hinnassa on aika pieni esim. Kolumbukseen, Tele Finlandiin ja DNA:han.

• Operaattori?
        Pena-77 kirjoitti:

Suosittelen ennemmin varmoja ja laadukkaita "oikeita" operaattoreita. Esim. Saunalahdelta varmasti löytyy yhtä edullinen liittymätyyppi jos vain jaksaa kahlata ne kaikki läpi ja etsiä sopivimman. Ja muutenkin ero hinnassa on aika pieni esim. Kolumbukseen, Tele Finlandiin ja DNA:han.

Onko nuo virtuaalit muka oikeita operaattoreita.

• Pena-77
        Operaattori? kirjoitti:

Onko nuo virtuaalit muka oikeita operaattoreita.

Kyllä ne ovat. Kolumbus on Elisan liittymäbrändi ja Tele Finland Soneran. Saunalahti toimii virtuaaliverkko-operaattorina joka roamaa Elisan radioverkossa. Sen sijaan GSM-Suomi on pelkkä palveluoperaattori - se vuokraa kaiken verkonkäytön DNA Verkoilta.

• pelaa
        Pena-77 kirjoitti:

Kyllä ne ovat. Kolumbus on Elisan liittymäbrändi ja Tele Finland Soneran. Saunalahti toimii virtuaaliverkko-operaattorina joka roamaa Elisan radioverkossa. Sen sijaan GSM-Suomi on pelkkä palveluoperaattori - se vuokraa kaiken verkonkäytön DNA Verkoilta.

Itselläni ollut GSM-Suomi puolisen vuotta ja hyvin on kaikki pelannut.

• lopetin tuon
        pelaa kirjoitti:

Itselläni ollut GSM-Suomi puolisen vuotta ja hyvin on kaikki pelannut.

gsm-suomi liittymän seuraavasta syystä: otin liittymän gomobilen aikana ja maksoin kerralla 12 kk:n kk-maksut. kun gsm-suomi osti tämän gomobilelta , sen jälkeen yrittivät periä kk-maksut uudestaan. soitin gsm-suomi asiakaspalveluun ja he sanoivat että täällä näkyy että on maksettu ja aikoivat hyvittää seuraavassa laskussa. hyvittivät jonkun kk-maksun mutta ei kaikkia. ja joka laskun jälkeen piti soittaa samasta asiasta. proput paloivat ja sanoin liittymän irti.

• operaattori

olen pieni tuloinen eläkeläinen ja siksi katselen edullisinta gsm liittymää ja miten sen voi tilata esim gsmsuomi tai joku muu halvempi liittymä minulle on saunalahtikin kallis liittymä ja dna ja sonera nyt minulla on repaid sekin tuntuu olevan kalliin puoleinen. mikä avuksi?

• vanha-ketju-kyseessä

GSM Suomi -liittymiä ei ole enää saatavilla, yritys on lopettanut toimintansa jo vuosia sitten.

Mikäli et tarvitse puhelimeesi nettiä, voisit harkita Saunalahden Latausliittymää tai Globetelin liittymää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1781
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1466
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      169
      1308
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      157
      1268
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1039
    Aihe