Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

TAMPEREEN PUISTOT

KAKKIAINEN

Hertti leidi sentään, kävin nyt talven jälkeen ekan kerran Tesomalla koirapuistossa, pienten puolella. Huh hu sitä pas..n määrää ja isoa läjää, suurin osa, ei voi olla totta että ihmiset ei voi korjata puistosta paskaa pois. Vaikeaa olla niin koirien kun omistajankin, kun mahanalus ja kengät pas...ssa. Nehän on ulkoilualueita eikä pelkkiä paskan.... paikkoja.

8

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman homman

      olen huomannut ja veetuttaa... ei se oo niin vaikeeta niitä sieltä poimia. ymmärrän jos ei aina huomaa kun koira käy jossain nurkassa tarpeillaan mutta jotkut ihmiset kyllä selvästi huomaavat koiransa jätökset mutta eivät vaan korjaa.. jotkut jopa peittävät niitä joka on todella fiksua kun sitä kasaa ei sitten ees huomaa.

      • ....

        tuo on kyllä mielestäni niin törkeää käytöstä.Näin keväällä varsinkin on ihanaa kun vanhat ulosteet paljastuvat sieltä lumen alta ja niihin on sitten mukava astua.Meilläkin naapureilla tuntuu olevan ihan käytäntö että koirat kakatetaan viereiselle nurmelle ja jätetään jätteet siihen.Jos koiran ottaa,pitäisi olla valmis keräämään koiransa jätökset.Itsekin kerään.Toki aina joskus voi unohtua ottaa pussi mukaan,mutta jos koirapuistoon asti menee niin kakkapussit tottakai mukaan.Mitä näiden ihmisten päässä liikkuu??..


    • entinen_tesomalainen

      Katsopa vähän ympärillesi, ja pistä merkille, millaista porukkaa Tesomalla asuu. Katso ihmisten ilmeitä ja olemusta kaupoissa, havaitse liikennekäyttäytyminen, yritä vaikka puhua jollekulle ystävällisesti tms.

      Huomaat pian, että valtaosa kyseisen lähiön asukkaista on ns. juntteja. Tämä on selittävänä tekijänä myös paskan määrään Tesoman koirapuistossa.

      • hervannasta

        ja voisit kattoa peiliin jos "valta osa" tesomalta on juntteja...


      • kakkiainen
        hervannasta kirjoitti:

        ja voisit kattoa peiliin jos "valta osa" tesomalta on juntteja...

        Voitaisko pitää siisvoustalkoot siellä puistossa. Haravat ja jätesäkit mukaan, milloin olis hyvä päivä?????????????


      • käyn itsekin
        kakkiainen kirjoitti:

        Voitaisko pitää siisvoustalkoot siellä puistossa. Haravat ja jätesäkit mukaan, milloin olis hyvä päivä?????????????

        tesoman koirapuistossa..olisiko ensi sunnuntai vaikka kahdeltatoista???
        Minulle sopisi tuolloin. :)


      • kakkiainen
        käyn itsekin kirjoitti:

        tesoman koirapuistossa..olisiko ensi sunnuntai vaikka kahdeltatoista???
        Minulle sopisi tuolloin. :)

        Minulle käy, voinpa ottaa "harjikseni" mukaan ja oikean haravan about n. klo 12.


      • kakkiainen
        kakkiainen kirjoitti:

        Minulle käy, voinpa ottaa "harjikseni" mukaan ja oikean haravan about n. klo 12.

        Kävin haravoimassa suurimmat läjät pois ja tein sen mitä yksi ihminen voi nyt tehdä.:( Vähän siistimpi nyt ja jalat säilyypi puhtaana.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe