Afgaani -mitä shampoota?

goldenblackmask

Elikkäs kysymykseni on että mitä shampoota/hoitoainetta te afgaanin omistajat käytätte koirillanne?

Pesin eilen omani ja huomasin että shampoo loppuu seuraavan pesun jälkeen. Nyt ajattelin että jospa vaihteeksi kokeilisin jotain muuta shampoota koiralleni. Nyt (ollut jo kauan) käytössä Pet Silk-merkkinen tuotesarja.

Olisi kiva kuulla minkä mekkisiä tuotteita käytätte, etten ihan ummikkona lähde ostamaan mitään :)

4

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväksihavaittu

      ollaan käytetty pet silkkiä ennen, ja nyt ollaan siirrytty requalin vital proffiin ja hoitoaineeseen. ollaan tykätty noista. tehneet upean näköiseksi meidän leidin karvan.

      • Jätti rotta

        saa tehtyä ja turkin tuoksumaan Panthenin hoitoaineella viimiseen lillutusveteen. Tuuhea ja pehmeää. TAkut ojennukseen laittavaa


      • upiuljas
        Jätti rotta kirjoitti:

        saa tehtyä ja turkin tuoksumaan Panthenin hoitoaineella viimiseen lillutusveteen. Tuuhea ja pehmeää. TAkut ojennukseen laittavaa

        No, nuo ihmisille tarkoitetut tökötit ovat PH ihan erinlaisia kuin koiran PH, eli niitä ei joka viikko suositella käytettäväksi.
        Petsilk ei musta ole parhaasta päästä, muttei nyt huonokaan. Laatu siinä, jotenkin huonontunut musta.
        Biogroom vko pesussa ihan ok, Les Pooch pesuaine allergisille meillä on sopinut myös usealle rodulle(Mulla siis trimmaamo)Gallona maksaa maltaita, mutta eipä sitä mene paljoa kerralla ja kaikki aineethan laimennetaan ensin ennen kuin turkkiin laitetaan.
        Aineita on paljon ja jos ostaa gallonan vaikka Biogroomia niin sehän myös kestää pitempään ja isomäärä on aina halvempi kuin pikkupurkki.

        Plush Puppy aineet on myös hyviä sekä tietty Laser Lite aineet jonka on suunnitelleet Affenomistajat joilla kemia ja labrahommat hanskassa.
        Laadukkaita aineita on paljon ja kaikki ei sovi kaikille siltikään ja siksi pikkupurkin voi ostaa jos vaan haluaa kokeilla omaan koiran turkkiin.
        Kasvattajahan voi antaa pieniä määriä kokeiltavaksi, vaikka pariin pesuun, niin ei heti tarvitse laittaa omaisuuksia pesuainepurkkeihin ja sit ne ei sovikkaan omalle koiralle.
        Muistan hyvin eka affen ja sen pesuainekokeilujen määrän,huh sentään.


      • affekk
        upiuljas kirjoitti:

        No, nuo ihmisille tarkoitetut tökötit ovat PH ihan erinlaisia kuin koiran PH, eli niitä ei joka viikko suositella käytettäväksi.
        Petsilk ei musta ole parhaasta päästä, muttei nyt huonokaan. Laatu siinä, jotenkin huonontunut musta.
        Biogroom vko pesussa ihan ok, Les Pooch pesuaine allergisille meillä on sopinut myös usealle rodulle(Mulla siis trimmaamo)Gallona maksaa maltaita, mutta eipä sitä mene paljoa kerralla ja kaikki aineethan laimennetaan ensin ennen kuin turkkiin laitetaan.
        Aineita on paljon ja jos ostaa gallonan vaikka Biogroomia niin sehän myös kestää pitempään ja isomäärä on aina halvempi kuin pikkupurkki.

        Plush Puppy aineet on myös hyviä sekä tietty Laser Lite aineet jonka on suunnitelleet Affenomistajat joilla kemia ja labrahommat hanskassa.
        Laadukkaita aineita on paljon ja kaikki ei sovi kaikille siltikään ja siksi pikkupurkin voi ostaa jos vaan haluaa kokeilla omaan koiran turkkiin.
        Kasvattajahan voi antaa pieniä määriä kokeiltavaksi, vaikka pariin pesuun, niin ei heti tarvitse laittaa omaisuuksia pesuainepurkkeihin ja sit ne ei sovikkaan omalle koiralle.
        Muistan hyvin eka affen ja sen pesuainekokeilujen määrän,huh sentään.

        Bio Groom on mulla käytöss ja todella hyvä sarja, suosittelen. :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      250
      2045
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2006
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1683
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1511
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1150
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      998
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      988
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      972
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe