Moikka!
Täällä koneella roikkuu nyt yksi Disney Channel fani. Onko täällä muita jotka kattoo Disney Channelia? Minä katon ainakin. Mitkä ohjelmat on teidän mielestä parhaimmat? Siis 3 parasta. Mun top 3 on:
1. Disneyn Välitunti (Recess)
2. Zackin Ja Codyn viiden tähden
3. Brandy ja Mr.Whiskers
Mitä mieltä te ootte näistä sarjoista. Ja sit listaan viel parhaimmat ihmiset näistä:
1. Spinelli (Mä en tiedä kirjotetaanko se noin)
2. Maddie
3. Lola Boa
Tykkään myös Hannah Montanasta. Kuka tuossa sarjassa on teidän mielestä paras? Mun mielestä Lili (en tiiä kirjotetaanko noin)
Disneystä keskustelua! Moii.
Disney Channel
10
1895
Vastaukset
- NoJopas
Kanavaa oon katsonut vain sillon kun sitä on ilmaiseksi näytetty.
Välitunti saattaa olla mun suosikkini. Se on hauska ja piirrostyyli on kiinnostava. Suomidubbikin on tosi onnistunut. Kaikenkaikkiaan viihdyttävä sarja.
Brandy ja Mr. Whiskers taas oli mun mielestäni huono ja epäkiinnostava. En tykännyt.
Tulikos Kim Possible Disney Chanelilta? Siitä pidän, voisi katsoa enemmänkin. On jäänyt aivan liian vähälle katsomiselle näin mainio sarja.
Mitäs muuta sieltä tulikaan... Toon Disney taitaa näyttää kaikkia vanhoja huippusarjoja, Ankronikkaa, Tikua ja Takua...? Niistä tykkään.
Sen sijaan live-sarjoja en pysty katsomaan. :P Ihan kaameita. Tekopirteitä teinejä. Äh.
Kyllä piirretyt rulaa.- Disneyn Välitunti - Fani
Kyllä Kim Possible tulee disneyltä. Mutta se tulee myös arkisin neloselta. Noin 7 aikaan. Tarkkaa aikaa en tiedä. Entäpä pidätkös tästä ns. ylimielisestä kuzcosta. Vai mitenhän tämä kirjoitetaan. :D Keisarin Uusi koulu siis kyseessä. Jotenkin en välitä tästä. Jotenkin se on liian tekemällä tehty.
Mitä mieltä? - NoJopas
Disneyn Välitunti - Fani kirjoitti:
Kyllä Kim Possible tulee disneyltä. Mutta se tulee myös arkisin neloselta. Noin 7 aikaan. Tarkkaa aikaa en tiedä. Entäpä pidätkös tästä ns. ylimielisestä kuzcosta. Vai mitenhän tämä kirjoitetaan. :D Keisarin Uusi koulu siis kyseessä. Jotenkin en välitä tästä. Jotenkin se on liian tekemällä tehty.
Mitä mieltä?Keisarin uutta koulua en ole katsonut, ei se oikein kiinnosta. Itse leffakaan ei ole suosikkini, ihan ok:han se on, mutta ei muuta.
Elokuviin perustuvissa sarjoissa olen vähän nyreänä, elokuvien jatko-osistakaan kun en pidä yhtään. Jotenkin ne vievät hohtona varsinaisilta leffoilta.
Esim. Lilo ja Stitch sarjaakaan en ole katsonut, vaikka pidän elokuvasta todella todella paljon.
Nyt muistin vielä yhden ohjelman jota tuli katsottua Disney Channelilta: House of Mouse. :D Ei se mikään loistava ollut, mutta kyllä sitä tuijottamaan jäi. - Disney välitunti - Fani
NoJopas kirjoitti:
Keisarin uutta koulua en ole katsonut, ei se oikein kiinnosta. Itse leffakaan ei ole suosikkini, ihan ok:han se on, mutta ei muuta.
Elokuviin perustuvissa sarjoissa olen vähän nyreänä, elokuvien jatko-osistakaan kun en pidä yhtään. Jotenkin ne vievät hohtona varsinaisilta leffoilta.
Esim. Lilo ja Stitch sarjaakaan en ole katsonut, vaikka pidän elokuvasta todella todella paljon.
Nyt muistin vielä yhden ohjelman jota tuli katsottua Disney Channelilta: House of Mouse. :D Ei se mikään loistava ollut, mutta kyllä sitä tuijottamaan jäi.minäkään en seuraa lilo ja stitchiä. Muita mitä en seuraa on Tarzan, Quak pak (vai miten tää kirjotetaan),se keisarin uusi koulu ja House of mouse. Jotenki nää sarjat ei uppoo muhun.
Tykkäsitkös Fairly odd parentsista? - NoJopas
Disney välitunti - Fani kirjoitti:
minäkään en seuraa lilo ja stitchiä. Muita mitä en seuraa on Tarzan, Quak pak (vai miten tää kirjotetaan),se keisarin uusi koulu ja House of mouse. Jotenki nää sarjat ei uppoo muhun.
Tykkäsitkös Fairly odd parentsista?Mikäs se Fairly odd olikaan.... Muistan yhden sarjan hämärästi, siitä en oikein tykännyt. Ehkä se oli just se...
Nokkapokasta mä tykkään, se on ihan hauska. - Mhmm
Disneyn Välitunti - Fani kirjoitti:
Mitä mieltä?Itse pidän Keisarin uudesta koulusta erittäin paljon. Katson sen Neloselta aina kuin mahdollista, kun nuo Disney-kanavat eivät näy. Todella hauska ja kekseliäs sarja.
- Disney Välitunti - Fani
Mhmm kirjoitti:
Itse pidän Keisarin uudesta koulusta erittäin paljon. Katson sen Neloselta aina kuin mahdollista, kun nuo Disney-kanavat eivät näy. Todella hauska ja kekseliäs sarja.
Jokaisella oma maku. Minä en siitä piittaa. Pidätkö kim possiblesta tai lilo ja stichistä. Nämä ohjelmathan tulee nelosella aamuisin. Vaai Tulevatko? En ole varma.
- Mhmm
Disney Välitunti - Fani kirjoitti:
Jokaisella oma maku. Minä en siitä piittaa. Pidätkö kim possiblesta tai lilo ja stichistä. Nämä ohjelmathan tulee nelosella aamuisin. Vaai Tulevatko? En ole varma.
Kim Possible on ihan hyvä, mutta Lilosta & Stitchistä en pahemmin välitä (ainakaan sen yhden jakson perusteella, jonka katsoin).
- Biruka
Itsekin pidän Välitunnistä. Sarjan piirrostyyli on aika semirealistinen ja hahmot ovat persoonallisia jopa sivuhahmot. Itse kyllä pidän alkuperäisversion äänistä.
- MakeaRapeaSuolainen
Välitunti ja Kim Possible on hyvi, Lisäks tykkään kattoo esim. Hannah Montanaa ja Waverly placen velhoja ja kaikkia muita Disneyn sarjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777