Disney Channel

Disneyn Välitunti - Fani

Moikka!
Täällä koneella roikkuu nyt yksi Disney Channel fani. Onko täällä muita jotka kattoo Disney Channelia? Minä katon ainakin. Mitkä ohjelmat on teidän mielestä parhaimmat? Siis 3 parasta. Mun top 3 on:
1. Disneyn Välitunti (Recess)
2. Zackin Ja Codyn viiden tähden
3. Brandy ja Mr.Whiskers
Mitä mieltä te ootte näistä sarjoista. Ja sit listaan viel parhaimmat ihmiset näistä:
1. Spinelli (Mä en tiedä kirjotetaanko se noin)
2. Maddie
3. Lola Boa
Tykkään myös Hannah Montanasta. Kuka tuossa sarjassa on teidän mielestä paras? Mun mielestä Lili (en tiiä kirjotetaanko noin)
Disneystä keskustelua! Moii.

10

1936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

Kanavaa oon katsonut vain sillon kun sitä on ilmaiseksi näytetty.

Välitunti saattaa olla mun suosikkini. Se on hauska ja piirrostyyli on kiinnostava. Suomidubbikin on tosi onnistunut. Kaikenkaikkiaan viihdyttävä sarja.

Brandy ja Mr. Whiskers taas oli mun mielestäni huono ja epäkiinnostava. En tykännyt.

Tulikos Kim Possible Disney Chanelilta? Siitä pidän, voisi katsoa enemmänkin. On jäänyt aivan liian vähälle katsomiselle näin mainio sarja.

Mitäs muuta sieltä tulikaan... Toon Disney taitaa näyttää kaikkia vanhoja huippusarjoja, Ankronikkaa, Tikua ja Takua...? Niistä tykkään.

Sen sijaan live-sarjoja en pysty katsomaan. :P Ihan kaameita. Tekopirteitä teinejä. Äh.

Kyllä piirretyt rulaa.

• Disneyn Välitunti - Fani

Kyllä Kim Possible tulee disneyltä. Mutta se tulee myös arkisin neloselta. Noin 7 aikaan. Tarkkaa aikaa en tiedä. Entäpä pidätkös tästä ns. ylimielisestä kuzcosta. Vai mitenhän tämä kirjoitetaan. :D Keisarin Uusi koulu siis kyseessä. Jotenkin en välitä tästä. Jotenkin se on liian tekemällä tehty.
        Mitä mieltä?

• NoJopas
        Disneyn Välitunti - Fani kirjoitti:

Kyllä Kim Possible tulee disneyltä. Mutta se tulee myös arkisin neloselta. Noin 7 aikaan. Tarkkaa aikaa en tiedä. Entäpä pidätkös tästä ns. ylimielisestä kuzcosta. Vai mitenhän tämä kirjoitetaan. :D Keisarin Uusi koulu siis kyseessä. Jotenkin en välitä tästä. Jotenkin se on liian tekemällä tehty.
        Mitä mieltä?

Keisarin uutta koulua en ole katsonut, ei se oikein kiinnosta. Itse leffakaan ei ole suosikkini, ihan ok:han se on, mutta ei muuta.

Elokuviin perustuvissa sarjoissa olen vähän nyreänä, elokuvien jatko-osistakaan kun en pidä yhtään. Jotenkin ne vievät hohtona varsinaisilta leffoilta.

Esim. Lilo ja Stitch sarjaakaan en ole katsonut, vaikka pidän elokuvasta todella todella paljon.

Nyt muistin vielä yhden ohjelman jota tuli katsottua Disney Channelilta: House of Mouse. :D Ei se mikään loistava ollut, mutta kyllä sitä tuijottamaan jäi.

• Disney välitunti - Fani
        NoJopas kirjoitti:

Keisarin uutta koulua en ole katsonut, ei se oikein kiinnosta. Itse leffakaan ei ole suosikkini, ihan ok:han se on, mutta ei muuta.

Elokuviin perustuvissa sarjoissa olen vähän nyreänä, elokuvien jatko-osistakaan kun en pidä yhtään. Jotenkin ne vievät hohtona varsinaisilta leffoilta.

Esim. Lilo ja Stitch sarjaakaan en ole katsonut, vaikka pidän elokuvasta todella todella paljon.

Nyt muistin vielä yhden ohjelman jota tuli katsottua Disney Channelilta: House of Mouse. :D Ei se mikään loistava ollut, mutta kyllä sitä tuijottamaan jäi.

minäkään en seuraa lilo ja stitchiä. Muita mitä en seuraa on Tarzan, Quak pak (vai miten tää kirjotetaan),se keisarin uusi koulu ja House of mouse. Jotenki nää sarjat ei uppoo muhun.
        Tykkäsitkös Fairly odd parentsista?

• NoJopas
        Disney välitunti - Fani kirjoitti:

minäkään en seuraa lilo ja stitchiä. Muita mitä en seuraa on Tarzan, Quak pak (vai miten tää kirjotetaan),se keisarin uusi koulu ja House of mouse. Jotenki nää sarjat ei uppoo muhun.
        Tykkäsitkös Fairly odd parentsista?

Mikäs se Fairly odd olikaan.... Muistan yhden sarjan hämärästi, siitä en oikein tykännyt. Ehkä se oli just se...

Nokkapokasta mä tykkään, se on ihan hauska.

• Mhmm
        Disneyn Välitunti - Fani kirjoitti:

Mitä mieltä?

Itse pidän Keisarin uudesta koulusta erittäin paljon. Katson sen Neloselta aina kuin mahdollista, kun nuo Disney-kanavat eivät näy. Todella hauska ja kekseliäs sarja.

• Disney Välitunti - Fani
        Mhmm kirjoitti:

Itse pidän Keisarin uudesta koulusta erittäin paljon. Katson sen Neloselta aina kuin mahdollista, kun nuo Disney-kanavat eivät näy. Todella hauska ja kekseliäs sarja.

Jokaisella oma maku. Minä en siitä piittaa. Pidätkö kim possiblesta tai lilo ja stichistä. Nämä ohjelmathan tulee nelosella aamuisin. Vaai Tulevatko? En ole varma.

• Mhmm
        Disney Välitunti - Fani kirjoitti:

Jokaisella oma maku. Minä en siitä piittaa. Pidätkö kim possiblesta tai lilo ja stichistä. Nämä ohjelmathan tulee nelosella aamuisin. Vaai Tulevatko? En ole varma.

Kim Possible on ihan hyvä, mutta Lilosta & Stitchistä en pahemmin välitä (ainakaan sen yhden jakson perusteella, jonka katsoin).

• Biruka

Itsekin pidän Välitunnistä. Sarjan piirrostyyli on aika semirealistinen ja hahmot ovat persoonallisia jopa sivuhahmot. Itse kyllä pidän alkuperäisversion äänistä.

• MakeaRapeaSuolainen

Välitunti ja Kim Possible on hyvi, Lisäks tykkään kattoo esim. Hannah Montanaa ja Waverly placen velhoja ja kaikkia muita Disneyn sarjoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72