minkälaisia juhlia olette ajatelleet järjestää lähimmille ja ystäville? onko täällä muita 080808 tahdon sanovia?
maistraatissa
9
1648
Vastaukset
- NoParty
Täällä yksi 080808:lainen! Ei juhlia, vain kahdenkeskinen tilaisuus.
- fjgldfkj
Tänään varattiin maistraatti 080808 päivälle. 4 henkilöä meidän lisäksi. Sukulaiset ruokitaan myöhemmin, nyt pidetään laatuseurassa hauska ilta =)
- yksilöllisempi vaihtoehto
fjgldfkj kirjoitti:
Tänään varattiin maistraatti 080808 päivälle. 4 henkilöä meidän lisäksi. Sukulaiset ruokitaan myöhemmin, nyt pidetään laatuseurassa hauska ilta =)
Noita 080808 pareja tulee varmaan tuhansia joten itse valitsisin päiväksi ennemmin 20.08.2008.
- hup
yksilöllisempi vaihtoehto kirjoitti:
Noita 080808 pareja tulee varmaan tuhansia joten itse valitsisin päiväksi ennemmin 20.08.2008.
Maistraatissa sanoivat että 20.8 tulee olemaan tänä vuonna todella suosittu päivä. Viime vuonna olivat 07.07.07 ja 20.07.2007 suosittuja. Sama trendi jatkuu varmaan vuosiksi eteenpäin.
- NoParty
yksilöllisempi vaihtoehto kirjoitti:
Eipä se päivämäärä ole siinä kovinkaan tärkeä pointti. Ajateltiin vain käyttää hyväksi, muuten on sopiva sauma.
Yksilöllistä tahi ei, meille se on ainutkertaista ja eihän siitä tule juuri kukaan muu tietämään.
Parempi olisi ollut 101010, mutta sinne asti ei jaksa odottaa;) - murokeksipaketti
fjgldfkj kirjoitti:
Miten aiotte hoitaa kutsumisen? Minkätyylisen kutsun siis? Mitä siihen kirjottaa? Mitä tarjota? Pelkkää kahvia ja kakku? Olemme päättäneet että mennään maistraatissa naimisiin, mutta ei juhlia pidetä. Mutta kai sitä nyt lähimmät kaverit ja sukulaiset jonkinnäköisille kahveille kutsuisi.. En tiiä, miten ja mitä??
- mmmmmm
olemme varanneet 080808 mutta nyt alkanut vähän mietityttään että oisko kuitenkin joku muu ns tavallisempi päivä ollut parempi siis tyyliin vaikka 220808 tms.
Niin ja kun varasimme ajan viimeviikolla olimme täällä meilläpäin ainuita ketkä olivat kyseisen päivän varanneet. - AVI
Meidätkin vihitään 080808 maistraatissa ja tilattiin sinne aika helmikuussa ja saatiin viimeinen aika, joten tunkua tuntuu olevan.
Juhlat on ihan kotona lähimpien kesken kahvitellen. - sande1973
Joo meillä kans maistraatissa vihkiminen 080808 ja sitten seuraavana päivänä on sitten hääjuhla kavereille ja muutamalle sukulaiselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082170En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761598Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911119- 431005
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46999- 99951
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753- 45749