Miten saan onnistumaan peilikuvan?
Esim: koira katsoo oikealle,niin sama kuva niin että se sitten katsoo vasemmalle.
Mulla on photoshop 2.
Peilikuva?
5
2371
Vastaukset
- Kuvankäsittelijä 9
Image / Rotate Canvas / Flip Canvas Horizontal
Onko ohjelmasi CS 2 vai pelkkä 2?
Minulla CS 2 ja tuossa toimii tuo,
mutta jos sinulla on pelkkä niin hae valikoista, jossain on horizontal sana, se on vaakasuunta.
Luulisi kääntyvän- Zana
kiitos vihjeestä! Mulla on photoshop elements 2.0
Zana kirjoitti:
kiitos vihjeestä! Mulla on photoshop elements 2.0
Photoshop Elements ei ole sama asia kuin oikea Photoshop.
Olisimme kiitollisia, jos ihmiset osaisivat kirjoittaa niistä niin, että eivät sekottaisi niitä keskenään.
- Marmix
Entäs miten ne saa samaan kuvaan yhteen?
- Kuvankäsittelijä 9
Katso kuinka iso se yksi kuva on, esim. leveys 1200 ja korkeus 1600 pixeliä.
Seuraavaksi otat uuden pohjan, ei siis uutta tasoa vaan ihan uusi kuvapohja, määrität sen kooksi 2x leveys eli 2400 pixeliä ja korkeudeksi tuo 1600.
Sitten raahaat sen ensimmäisen kuvan jossa henkilö katsoo esim, oikealle, niin vedät sen uuden pohjan päälle vasempaan reunaan.
Palaat takaisin siihen alkuperäkuvaan ja käännät sen katsomaan vasemmalle.
Taas raahaat sen tähän uuteen pohjaan, oikeaan reunaan.
Noin sinulla on kaksoset jotka pällistelee toisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin30610905IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3357554Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?862057Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut822043Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1251817Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61561- 1101221
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin491013Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26868MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312772