Sori on pakko pistää tänne tää viesti kun en voi pistää seksi viesteihin tätä kun porukat saattaa sit ihmetellä mut.. Kaksi kyssää:
1. Onko normaalii et kun on harrastanu ekan kerran seksii alkaa tulla alapäästä verta? (olen tyttö)
2. Voiko kondoomeihin kunnolla luottaa? Oon kuullu et siihen ei oo aina luottaa..
Joo siinä oli mun kaksi kyssää.. :D Kiitos jo etukäteen jos vastaattee tähän viestiin.. :D
Onko normaalii?
10
495
Vastaukset
- kaunotar..
Ekaan kyssään: On melkoisen normaalia,
että ekassa yhdynnässä tytöltä tulee verta
alapäästä. Se ei ole niinkään vaarallista vaan aika normaalia,koska immenkalvo "saattaa" olla menny rikki, ellei se ole jo tapahtunut..
tokaa kyssään: Kondomi suojaa hyvin sukupuolitaudeilta,mutta kai se varminta on jos käyttää myö pillereitä kondoomin kanssa.- kauhistunut
Entä jos ei oo käyttäny? Siis pillereitä.. Mut kondoomiin voi kumminkin luottaa täydellisesti..?
- sandy
kauhistunut kirjoitti:
Entä jos ei oo käyttäny? Siis pillereitä.. Mut kondoomiin voi kumminkin luottaa täydellisesti..?
ei siihen voi täydellisesti luottaa... muistaakseni 94prosenttisesti...
- Storde
kauhistunut kirjoitti:
Kondomiin voi siis kyllä luottaa periaatteessa 100-prosenttisesti.... Ainoastaan jos se hajoaa tai jää tytön sisälle, voi tulla ongelmia... siis periaatteessa varma keino...
- minä
1. on normaalia, jos on neitsyt.
2. no en ny tiä mite varma se sit on, ku mä tulin raskaaks, vaik käytin kortsuu.- kauhistunut
Siis mun pitäs pelätä et voisin tulla raskaaksi!? Niikö!? Just.. Eli mun pitäs ostaa itelleni rasukaustesti ja tehä se.. Vai?
- ÖöÖöÖö...
kauhistunut kirjoitti:
Siis mun pitäs pelätä et voisin tulla raskaaksi!? Niikö!? Just.. Eli mun pitäs ostaa itelleni rasukaustesti ja tehä se.. Vai?
Onks sun menkat myöhässä? sehän nimittäin ois merkki raskaudesta??? Käy vaikka hakemassa raskaustesti apteekista... halvin maksaa n.5e,ja sittenpä saat mielenrauhan. Jos sun menkat on myöhässä niin sehän saattaa johtuu siitä et stressaat mahdollisesta raskaudesta.
- kauhistunut
ÖöÖöÖö... kirjoitti:
Onks sun menkat myöhässä? sehän nimittäin ois merkki raskaudesta??? Käy vaikka hakemassa raskaustesti apteekista... halvin maksaa n.5e,ja sittenpä saat mielenrauhan. Jos sun menkat on myöhässä niin sehän saattaa johtuu siitä et stressaat mahdollisesta raskaudesta.
Ei mulla menkat oo myöhässä. Kai.. :D Mut tää poika jonka kanssa mä tein sen niin se sano et ei oo mitään vaaraa tulla raskaaks. Jos siis osaa "käyttää" sitä kondoomii.. Ja sittehän mulle sanottiin et se veren vuoto on normaalii jos tekee sen eka kertaa...
- gfP
Ettekö te ota asioista selvää etukäteen?! Neitsyys menee 12-vuotiaana vaikka ei edes tiedetä miten päin kondomi laitetaan.
- vähän vanhempi
Surettaa miten nuorena aletaan aikuisten puuhiin.Ei yhtään mitään tietoa ole alkeistakaan ja ei kun lapsen tekoon vaan.Aina on mahdollista tulla raskaaksi. Mikään ehkäisy ei ole 100 % :nen.
Raskauden keskeytyksestäkin tulee ongelmia. Ongelmia tulee myöskin liian nuorena synnyttämisestä.Sukupuoliyhteys kuuluu aikuisille.Toivon että olisit nyt viisastunut säikähdyksestä ja odotat kaikessa rauhassa.Kyllä nuoruus on ihanaa aikaa ilman sukupuoliyhteyttäkin.Onnea elämällesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884