Apuja

kaivataan

Justus Eeli Aleksis ja Artturi Juho Aukusti saivat ihanan pienen pikkusiskon. Nyt pitäisi keksiä tytölle nimi. Minä tykkään kovasti nimestä Vilmiina. Onko sellainen josta voisi kiusata tai muuten outo? Miehen ei ole oikei samalla aaltopituudella kanssani eikä tykkää nimestä. Hän sanoo mm. että tuo on ihan hassu nimi ja ruma. Ja että se on kuulemma sellainen että lapsi ei siitä tykkäisi vanhetessaan. Minusta taas kaunis ja erikoinen, mutta ei liian erikoinen.

Mitä miltä te siis olette? Passaako Vilmiina isoveljien nimiin vai ehdotatteko muuta? Niin ja Vilmiinalle mielestäni hyvä toinen nimi olisi Aino. Keksikää kolmas nimi, sillä sen haluan koska pojillakin on.

12

1068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sibyllavon

vaikkapa Vilmiina Aino Alissa

• mitä mieltä

Iiris Aino Vilmiina

• ole...

kummankaan mieleen tuo iiris.

• Rukoilija

Iina Alissa Vilmiina

• asseri

on minusta outo, kuin puutteelinen Vilhelmiina. Sopii paremmin viimeiseksi nimeksi, jos se on pakko laittaa.

Hilla Aino Vilmiina
      Vilhelmiina Aino Iiris
      Matleena Aino Inkeri

• tuli mieleen

vilmiina aina valmiina :) Vilhelmiina, Miina, Vilma, Aliina tms. kuulostaisi minun mielestäni paremmalta...

• Anonyymi

huora

• sisiliskosisko

Viliina, tykkäättekö siitä yhtään? Ei Vilmiinassa minusta tosin ole mitään pahaa, vaikka se ei tavallinen olekaan.
      Sitten on tietysti Vilhelmiina ja Vilma, sekä Vilhelmiinan lukuisat lyhennökset kuten Helmiina, Elmiina, Miina, Elmi jne..

Minä edottaisin vielä Justuksen ja Artturin pikkusiskolle nimiä

Reetta
      Viola
      Stiina
      Sandra
      Pihla
      Maaria
      Matilda
      Tilda
      Fiia

• Anonyymi

onko vittu viliina sinusta jotenki normaali homo

• 5:n äiti

Ja Alissa ei kyllä käy yhtään vanhanaikaisen Ainon kanssa.

Vilmiina Aino Alina/Amanda/Anniina tms...

Onnea pikkuprinsessasta!

• Anonyymi

huora haista vittu mun nimi ei sentään oo mikää irja

• Anonyymi

luuletko että sen sun justuksen nim jotenki yhtää parempi on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109