Apuja

Justus Eeli Aleksis ja Artturi Juho Aukusti saivat ihanan pienen pikkusiskon. Nyt pitäisi keksiä tytölle nimi. Minä tykkään kovasti nimestä Vilmiina. Onko sellainen josta voisi kiusata tai muuten outo? Miehen ei ole oikei samalla aaltopituudella kanssani eikä tykkää nimestä. Hän sanoo mm. että tuo on ihan hassu nimi ja ruma. Ja että se on kuulemma sellainen että lapsi ei siitä tykkäisi vanhetessaan. Minusta taas kaunis ja erikoinen, mutta ei liian erikoinen.

Mitä miltä te siis olette? Passaako Vilmiina isoveljien nimiin vai ehdotatteko muuta? Niin ja Vilmiinalle mielestäni hyvä toinen nimi olisi Aino. Keksikää kolmas nimi, sillä sen haluan koska pojillakin on.
121139
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

vaikkapa Vilmiina Aino Alissa

Äänestä

Iiris Aino Vilmiina

Äänestä
  • kummankaan mieleen tuo iiris.

Äänestä

• Iina Alissa Vilmiina

Äänestä

on minusta outo, kuin puutteelinen Vilhelmiina. Sopii paremmin viimeiseksi nimeksi, jos se on pakko laittaa.

Hilla Aino Vilmiina
Vilhelmiina Aino Iiris
Matleena Aino Inkeri

Äänestä

vilmiina aina valmiina :) Vilhelmiina, Miina, Vilma, Aliina tms. kuulostaisi minun mielestäni paremmalta...

Äänestä
  • huora

Äänestä

Viliina, tykkäättekö siitä yhtään? Ei Vilmiinassa minusta tosin ole mitään pahaa, vaikka se ei tavallinen olekaan.
Sitten on tietysti Vilhelmiina ja Vilma, sekä Vilhelmiinan lukuisat lyhennökset kuten Helmiina, Elmiina, Miina, Elmi jne..

Minä edottaisin vielä Justuksen ja Artturin pikkusiskolle nimiä

Reetta
Viola
Stiina
Sandra
Pihla
Maaria
Matilda
Tilda
Fiia

Äänestä
  • onko vittu viliina sinusta jotenki normaali homo

Äänestä

Ja Alissa ei kyllä käy yhtään vanhanaikaisen Ainon kanssa.

Vilmiina Aino Alina/Amanda/Anniina tms...

Onnea pikkuprinsessasta!

Äänestä

huora haista vittu mun nimi ei sentään oo mikää irja

Äänestä

luuletko että sen sun justuksen nim jotenki yhtää parempi on

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kaivataan kirjoitti:

Justus Eeli Aleksis ja Artturi Juho Aukusti saivat ihanan pienen pikkusiskon. Nyt pitäisi keksiä tytölle nimi. Minä tykkään kovasti nimestä Vilmiina. Onko sellainen josta voisi kiusata tai muuten outo? Miehen ei ole oikei samalla aaltopituudella kanssani eikä tykkää nimestä. Hän sanoo mm. että tuo on ihan hassu nimi ja ruma. Ja että se on kuulemma sellainen että lapsi ei siitä tykkäisi vanhetessaan. Minusta taas kaunis ja erikoinen, mutta ei liian erikoinen.

Mitä miltä te siis olette? Passaako Vilmiina isoveljien nimiin vai ehdotatteko muuta? Niin ja Vilmiinalle mielestäni hyvä toinen nimi olisi Aino. Keksikää kolmas nimi, sillä sen haluan koska pojillakin on.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu