onko turisteja näkynyt? Täällä foorumilla ainakin on tosi hijaista, miten siellä?
Miten siellä oikein todella menee, joko sinne voisi uskaltautua taas seikkaileen? Miten siellä on hintataso muuttunut 3. vuodessa, kun siellä viimmeksi olin 3 kk ?
Hei haloo Sri Lanka
2
1063
Vastaukset
- sälyth
Samoin minulla pitkä aika viime käynnistä, tämä pommi-isku oli paha juttu, mitä siitäkin seuraa, ei ainakaan tureisteja lisää, muuten missä päin tarkkaanotaen ko. paikka?
Ketokaa nyt hyvät ihmiset, joilla kokemusta, mitä Lankalle kuuluu? Ei saa jäädä tuleen makaamaan - turistinkaan. Vieläkö siellä on punainen risti hommissa (suomalaisia), vai onko kaikki jo karkotettu?
Tarinan kertojat nyt todellisesta tämän hetken Lankasta tarinaa iskemään.. - Hikkis
Turisteja ei onneksi ole vielä liikaa Sri Lankassa.Sotatilanne pelottaa edelleen suurimman osan pois.
Miten mahtaa tilanne muuttua jos saavat pitkän sodan loppumaan tämän vuoden loppuun mennessä kuten ovat luvanneet.
Toivossa on hyvä elää...
Helmikuussa olin paraatipaikalla 4. helmikuuta Galle Face Hotellissa kun armeija piti itsenäisyyspäiväjuhlallisuudet siellä.Turvatoimet olivat mittavat.Hotellihuoneen suljettuja verhoja ei saanut edes raottaa.
Edellisenä yönä Colombo oli kuin aavekaupunki. Suurin osa kaduista oli suljettu tai muutettu yksisuuntaisiksi.Joka risteyksessä aseistetut sotilaat. Tarkastuspisteissä kova kontrolli.(Pidä kopio passista mukana aina). Hotelliin takaisin pääseminen vei iltaisin aikaa.
Voitte lukea tietoja sodasta puolustus ministeriön nettisivuilta jos kiinnostaa http://www.defence.lk/
Hintataso meidän silmissä on noussut jonkin verran (ruoka ja polttoaine),siis vielä melko edullista meille. Paikalliseen palkkatasoon verrattuna ne ovat nousseet todella paljon. Bensan hinta on melkein sama kuin meillä. Paikallisen väestön ahdinko lisääntyy. Kaikki kynnellekykenevät muuttavat Australiaan paremman tulevaisuuden toivossa.
Kovasti odottavat turistien paluuta ja lisätuloja matkailusta.
Ei muuta kuin rohkeasti liikelle suomalaiset :-)pienellä varovaisuudella ja maalaisjärjellä siellä pärjää loistavasti.
Suba dawasak!(Hyvää päivänjatkoa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443