Hei haloo Sri Lanka

hece

onko turisteja näkynyt? Täällä foorumilla ainakin on tosi hijaista, miten siellä?

Miten siellä oikein todella menee, joko sinne voisi uskaltautua taas seikkaileen? Miten siellä on hintataso muuttunut 3. vuodessa, kun siellä viimmeksi olin 3 kk ?

2

1078

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sälyth

Samoin minulla pitkä aika viime käynnistä, tämä pommi-isku oli paha juttu, mitä siitäkin seuraa, ei ainakaan tureisteja lisää, muuten missä päin tarkkaanotaen ko. paikka?

Ketokaa nyt hyvät ihmiset, joilla kokemusta, mitä Lankalle kuuluu? Ei saa jäädä tuleen makaamaan - turistinkaan. Vieläkö siellä on punainen risti hommissa (suomalaisia), vai onko kaikki jo karkotettu?

Tarinan kertojat nyt todellisesta tämän hetken Lankasta tarinaa iskemään..

• Hikkis

Turisteja ei onneksi ole vielä liikaa Sri Lankassa.Sotatilanne pelottaa edelleen suurimman osan pois.
      Miten mahtaa tilanne muuttua jos saavat pitkän sodan loppumaan tämän vuoden loppuun mennessä kuten ovat luvanneet.
      Toivossa on hyvä elää...

Helmikuussa olin paraatipaikalla 4. helmikuuta Galle Face Hotellissa kun armeija piti itsenäisyyspäiväjuhlallisuudet siellä.Turvatoimet olivat mittavat.Hotellihuoneen suljettuja verhoja ei saanut edes raottaa.
      Edellisenä yönä Colombo oli kuin aavekaupunki. Suurin osa kaduista oli suljettu tai muutettu yksisuuntaisiksi.Joka risteyksessä aseistetut sotilaat. Tarkastuspisteissä kova kontrolli.(Pidä kopio passista mukana aina). Hotelliin takaisin pääseminen vei iltaisin aikaa.

Voitte lukea tietoja sodasta puolustus ministeriön nettisivuilta jos kiinnostaa http://www.defence.lk/

Hintataso meidän silmissä on noussut jonkin verran (ruoka ja polttoaine),siis vielä melko edullista meille. Paikalliseen palkkatasoon verrattuna ne ovat nousseet todella paljon. Bensan hinta on melkein sama kuin meillä. Paikallisen väestön ahdinko lisääntyy. Kaikki kynnellekykenevät muuttavat Australiaan paremman tulevaisuuden toivossa.
      Kovasti odottavat turistien paluuta ja lisätuloja matkailusta.
      Ei muuta kuin rohkeasti liikelle suomalaiset :-)pienellä varovaisuudella ja maalaisjärjellä siellä pärjää loistavasti.
      Suba dawasak!(Hyvää päivänjatkoa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      236
      738
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      645
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      610
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      538
    5. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      417
    6. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      416
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      414
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      27
      396
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      37
      377
    10. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      41