gallup: parhaat siteet ja tamponit...

aura

1. Eli mitkä on parhaat side ja tamponi merkit?
2. ostatko ite vai ostaako joku muu?

24

4424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jensku

      1. Vuokkoset ja tampaxit.
      2. äiti ostaa

      • nämä

        no miespuolisna ihmisenä pidän eniten tampax ja alway, tosin sit ku kusen pari litraa ni ei meinaa siteet riittää vaan pitää vaihtaa monta kertaa kusemisen yhteydessä


    • oona

      1. ob päivisin tai sit libressen stringside. Öisin always.
      2. ostan ite.

    • jube

      oon uimari ja siks käytän lähes kokoajan tampooneja. pirkkaa lähinnä on halvin ja tampaxien asetinputkien kaa en jaksa sählää.
      jos käytän sidettä niin yleensä libress tai mitä nyt mutsi on sit ostanu.

    • tamponi

      Käytän vain tampaxeja

    • Minsku

      1. Eli mitkä on parhaat side ja tamponi merkit?
      Mun mielestä Always ja OB:t.

      2. ostatko ite vai ostaako joku muu?
      Mutsi ostaa. Mua hävettää vitusti ostaa itte siteitä ja pikkuhousunsuojia!!! Oisko teil neuvoja et miten voisin ite uskaltautua ostamaan?

      • smilegirl

        mitäs häpeemistä siinä on. Mee kassalle jossa on joku aikunen nainen, niin se viis veisaa eikä pidä mitenkää outona sun ostoksia...


      • Nana

        .. ei ole kysymys. Valkkaat hyllystä mitä haluat, kävelet kassalle ja olet iloinen siitä, että sinulla on kuukautiset ja sinulla on mahdollisuus käyttää näinkin turvallisisa saniteettitarvikkeita.
        Minulla kuukautiset alkoivat kun olin.. äh.. kymmenen? yksitoista? Enkä missään vaiheessa ole äitiä laittanut ostamaan omia siteitäni. Kuukautisethan on yksi maailman luonnollisimmista asioista. Ne voi olla rasittavat ja ehkä nolotkin siinä vaiheessa kun suojat jäi kotiin ja housut vaihtaa väriä, mutta life is life!


    • smilegirl

      1. Tampooneist o.b ja siteistä always ja libresse
      2. Ite tietysti... Mähän ne käytän, joten mä ostan.

    • tytsy

      Side libresse ja tampooni OB.Äiti ostaa

    • santa~maria

      1.Siteistä ehkä kaikkein parhaita on Libresset. Yleensä kesällä kun hikoilee, ja on kostea ilma, siteen pinta "murustuu", mutta Libresse ei tee sitä. En ole kokeillut muita kuin Tampaxei, mutta ne ainakin toimii. Näin mulla... 2.Äiti,minä,mummi tai ispä. Ne osaa ostaa jos sanon minkälaisii...

    • Venus

      1. ..merkki on Always (,tamponeja en käytä).
      2. Ostan joskus ite, mut aika usein mutsi ostaa sillon ku käy kaupas..

    • Perhonen

      1. en käytä siteitä kun öisin, joten sillon sillä merkillä ei ole oikeastaan väliä... eli mitä milloinkin sattuu olemaan... ja tamponeja muuten, eli tampax, tosin ei oo tullu muita kokeiltuukaan..

      2. itse sillontällön, äippä yleensä

    • -angel-

      ite käytän always, ja vuokkoset..Kukaan ei osta, vaan saan ilmaiseksi..Joskus äiti ostaa, mut se saa näytepakkauksia kun on terkkari.

    • Nana

      ...
      1.OB:t ovat nyt ykköset, niiden urien ansiosta. Tampaxeja minulla on kaappi täynnä, enkä aio todellakaan käyttää. Libresse sitten varmaan siteenä.

      2.Öh, kuka ne sitten ostaisi ellen minä? Äiti? Vai kenties poikaystäväni?

    • mmk

      päivisin Tampax, ehdottomasti paras. Öisin tai sillon jos oon tosi kipee, ni vihree always siivekkeillä.
      ite ostan tottakai!

    • tipi

      1. pidän alwaysta ja libresseistä, tamppoojena en käytä.
      2. ostan ite

    • minä vaan

      siteistä libresse, en oo vuokkosia oikee kokeillu. Tampponeja en käytä. Ostan joskus ite joskus äiti.

    • Anonyymi

      Ite käytän o.b mini tamppooneja ja libresse fresh protect.
      Oon vasta 14 niin ei oo hirveesti rahaa niin iskä yleensä ostaa, mutta jos mul on rahaa niin ostan ite. Jos ostan ite niin ostan rainbow tamponeja ja siteitä. Ne on super halpoja ja ihan hyvä laatusia. Hävettää kyl vähän ostaa siteitä ja tamponeja jos siellä sattuu olemaankin joku luokkalainen.

    • Anonyymi

      1. Sillon ku pakko käyttää tamponeja ni ob tai tampax, siteitä en käytä ollenkaan

      2. Pari samaa pakettia vaikka miten kauan ollu kaapissa, koska käytän kuukuppia, ni vaan harvoin jou'un laittaa tamponin

      Ei mitenkään mainostuksena, vaan ihan mielipiteenä suosittelen, että kokeilkaa kuukuppia, se on melkeen yhtä helppo ku tamponit, ja käy myös nuorille (iteki 14v) ja ei roskaa ollenkaan

    • Anonyymi

      1. Siteistä libresseä, pirkkaa, xtraa ja K-menun. Tamponeja nos on pakko käyttää niin ob mini tai tampax.
      2. Välillä ite yleensä äiti.

      • Anonyymi

        Tarkoitin jos en nos


    • Anonyymi

      Siteistä kestot ja Lidlin halpikset. Tamponeista Vuokkoset. Ostan ite.

    • Anonyymi

      1. Rainbow, en ole käyttänyt tamponeja.
      2. Oon 15v niin äiti osti.
      Nykyään käytän Lunette kuukuppia ja on kyllä ihan paras valinta elämässäni hetkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe