Onko kenelläkään kuivanut siilissä alunperin mukana oleva tahnatyyny reilun vuoden käytön jälkeen aivan jauhoksi. Alkoi lämmöt nousta noin 60 asteeseen, vaikka aiemmin olivat levossa n.37 astetta. Rasituksessa saattoi sammuttaa koko koneen. Eli olisiko ollut parempi ottaa alunperin tuo tahnatyyny pois ja laittaa ruutasta mömmöt väliin. Prossana on tuo silitysrauta AMD4200 ja levynä Asrockin halppis. Takaseinässä on 120 mm lisäpuhallin.
Tahna kuivi
laitoin uudet
1
548
Vastaukset
- mmhmm
Sen ei pitäisi päästä kuivamaan, jos prosessorin tuuletin on tukevasti kiinnija kone käytössä joka viikko. Mulla ainakin se tanha on ihan kuivan ja kovan olosta jos kone on ollu pois päältä jonku aikaa, mutta jos se on vielä lämmin, niin se on mömmöstä.
Mutta jos kerta ei toimi kunnolla nii raaputa vanha pois partaterällä, ja lopuks putsaa mikrojämät vaikkapa viru valgella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741