Suosion suuruus ratkennut!

ABC-CBA

Kirjoittakaa Googlen kuvahakuun ensin vaikka Kari Tapio. Katsokaa, montako sivua on Kari Tapion kuvia.
Sitten sama juttu Tapsalle.

Tapsan suosio lopahtaa noin sivulle 8, mutta Karilla jatkuu iäisyyksiä.
Jo tämä testi kertoo, kuka on kunkku!

16

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, eipä sitä suosiota minkään valokuvien perusteella lasketa.

      • ei fani

        Kyllä sä vedät kaikesta herneet heti.
        Kun Kansa ei ole mitään niin koita nyt vaan uskoa se EI OLE LAULUÄÄNTÄ ym.... naukuu kun kollikissa maaliskuussa...


      • olen kyllä samaa mieltä että ei suosiota kuvista mitata


      • Kewe
        melina2 kirjoitti:

        olen kyllä samaa mieltä että ei suosiota kuvista mitata

        Ei kuvilla, mutta myydyillä levyillä. Siinä Kari Tapio on täysin ylivoimainen Tapsaan nähden. Samoin hänestä kirjoitetut arvostelut, joissa Kari Tapiota nimitetään legendaksi, mestariksi ja laulajaksi jolla on jumalainen ääni. Nämä seikat eivät jätä arvailun varaan kuka on Kuningas.


      • Öynöy
        Kewe kirjoitti:

        Ei kuvilla, mutta myydyillä levyillä. Siinä Kari Tapio on täysin ylivoimainen Tapsaan nähden. Samoin hänestä kirjoitetut arvostelut, joissa Kari Tapiota nimitetään legendaksi, mestariksi ja laulajaksi jolla on jumalainen ääni. Nämä seikat eivät jätä arvailun varaan kuka on Kuningas.

        Tapani Kansaakin on joissakin arvosteluissa nimitetty mestariksi, legendaksi ja mieheksi jolla on jumalainen ääni. Joten ehkäpä niitä kuninkaita voi olla vaikka kaksikin.


      • Kauneis
        Öynöy kirjoitti:

        Tapani Kansaakin on joissakin arvosteluissa nimitetty mestariksi, legendaksi ja mieheksi jolla on jumalainen ääni. Joten ehkäpä niitä kuninkaita voi olla vaikka kaksikin.

        Tapani Kansasta en ole lukenut sellaisia arvosteluja, mutta vähän aikaa sitten Paula Koivuniemi Iltalehdessä sanoi Kari Tapiolla olevan jumalainen ääni.


      • Kauneis kirjoitti:

        Tapani Kansasta en ole lukenut sellaisia arvosteluja, mutta vähän aikaa sitten Paula Koivuniemi Iltalehdessä sanoi Kari Tapiolla olevan jumalainen ääni.

        Paula Koivuniemen mielipide onkin taas joku Jumalansana ilmeisesti vai ? Tiedoksi vaan, että Koivuniemi ja Kari Tapio ovat sydänystäviä. Kehuvat retostelevat toisiaan vuoronperään milloin milläkin ylisanoilla haastatteluissa. Niin että tuonkin sanomisen voi jättää aivan oman arvoonsa. Se on VAIN Paula Koivuniemen mielipide. Kukaan kriitikko ei ole niin sanonut.


      • ei fani
        Justiinax kirjoitti:

        Paula Koivuniemen mielipide onkin taas joku Jumalansana ilmeisesti vai ? Tiedoksi vaan, että Koivuniemi ja Kari Tapio ovat sydänystäviä. Kehuvat retostelevat toisiaan vuoronperään milloin milläkin ylisanoilla haastatteluissa. Niin että tuonkin sanomisen voi jättää aivan oman arvoonsa. Se on VAIN Paula Koivuniemen mielipide. Kukaan kriitikko ei ole niin sanonut.

        Justiinax täällä taas kateellisena kirjoittaa kun ei Kansaa ollutkaan kehuttu
        Voi sinnuu raukkaa...


      • Konserteissa ollut
        Kewe kirjoitti:

        Ei kuvilla, mutta myydyillä levyillä. Siinä Kari Tapio on täysin ylivoimainen Tapsaan nähden. Samoin hänestä kirjoitetut arvostelut, joissa Kari Tapiota nimitetään legendaksi, mestariksi ja laulajaksi jolla on jumalainen ääni. Nämä seikat eivät jätä arvailun varaan kuka on Kuningas.

        Kari Tapio on Tapsaaan verrattuna aivan S.U.R.K.E.A !


      • Konserteissa ollut
        Konserteissa ollut kirjoitti:

        Kari Tapio on Tapsaaan verrattuna aivan S.U.R.K.E.A !

        Kansa on Kari Tapion verrattuna T.O.S.I, T.O.S.I S.U.R.K.E.A!!!


      • särkynyt sydän
        Konserteissa ollut kirjoitti:

        Kansa on Kari Tapion verrattuna T.O.S.I, T.O.S.I S.U.R.K.E.A!!!

        Kari Tapio yritää surkeasti matkia Olavi Virtaa levyllään , mutta hän ei Virralta ole omaksunut muutakuin juomatavat.Säälittävä säheltäjä.


      • wanharouwa
        särkynyt sydän kirjoitti:

        Kari Tapio yritää surkeasti matkia Olavi Virtaa levyllään , mutta hän ei Virralta ole omaksunut muutakuin juomatavat.Säälittävä säheltäjä.

        Klabbi kun nimenomaan EI matki ketään, hänellä kun sattuu olemaan aivan omanlainen persoonallinen ääni.


      • wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

        Paula Koivuniemen mielipide onkin taas joku Jumalansana ilmeisesti vai ? Tiedoksi vaan, että Koivuniemi ja Kari Tapio ovat sydänystäviä. Kehuvat retostelevat toisiaan vuoronperään milloin milläkin ylisanoilla haastatteluissa. Niin että tuonkin sanomisen voi jättää aivan oman arvoonsa. Se on VAIN Paula Koivuniemen mielipide. Kukaan kriitikko ei ole niin sanonut.

        Sinunkin mielipiteesi on vain ja ainoastaan Sinun mielipiteesi, ei mitään muuta.


      • ei fani
        särkynyt sydän kirjoitti:

        Kari Tapio yritää surkeasti matkia Olavi Virtaa levyllään , mutta hän ei Virralta ole omaksunut muutakuin juomatavat.Säälittävä säheltäjä.

        matkia vaikka ketä mutta kun sen kapasiteetti ei riitä muuta kuin naukumaan.
        Tekis joskus jotain omaa meni viellä pilaamaan Rautavaaran hienot kappaleet naukumisellaan.


      • ei fani kirjoitti:

        matkia vaikka ketä mutta kun sen kapasiteetti ei riitä muuta kuin naukumaan.
        Tekis joskus jotain omaa meni viellä pilaamaan Rautavaaran hienot kappaleet naukumisellaan.

        Onko kukaan koskaan sanonut, että toistat itseäsi ja pahasti ? Nyt on sentään näköjään viimeaikoina määkiminen vaihtunut naukumiseksi,sun sanavalikoimassas. Olet tainnut oppia ihan nyt just tuon uuden sanan. Edistystä sekin ;)


      • Konserteissa ollut kirjoitti:

        Kansa on Kari Tapion verrattuna T.O.S.I, T.O.S.I S.U.R.K.E.A!!!

        K.Tapio on Tapsaan verrattuna UMPISURKEA!!! Tapsa on parhaista parhain !


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      154
      702
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      36
      699
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      640
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe