nyt on sellainen homma, että mä oon tehnyt uuden kannun itse irciin ja nyt tarvis kanavalle lössii... mainostaminen ircissä on kielletty joten teen sen tätä kautta...
tulkaa poriseen...
IRc Net
#ladyevil
jeps
blDi
4
192
Vastaukset
- bldI
TIEDOX... ETTÄ JOTKUT PIEKSÄMÄELLÄ ASUVAT RUNKUT KOITTI VALLATA SITÄ KANAVAA...SIKS LENSITTE ULOS..NYT ASIA ON KONDIKSESSA..
- hei!
tuola sun kanavallas o joku kiltoris nyt vallassa!!
- hei!
siis tuolla #ladydevil kanaval jota mainostit irkissä
- joo
hei! kirjoitti:
siis tuolla #ladydevil kanaval jota mainostit irkissä
jaa se oliki ladyevil mitä täällä mainositit. irkissä sanoit ladydevil. kummaa ... ei sitte kai mitää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958