◘◘◘◘
vain hetken minuun osui
kauniisti 
ja pehmeästi
enkä sitä
tiedostanut
luulin sen 
menneen taitavasti
ohi
niin se olisi selvästi
ollut helpompaa
Sinun aurinkosisäde
kaukaa
 yllättäen
se ei  mennyt ohi
osui
jäi 
otti paikkansa
maailman tuntui 
niin suurelta
vaan ei sitä 
ollut
kaikki mahtui
yhteen sydämeen
♥
Säde
13
346
Vastaukset
- padme_amidala
..*huokaus* niin kaunista. Maestron taikasivellin on kirjoittanut alusta loppuun upean kokonaisuuden.
Kiitos ihanasta lukuhetkestä : )Pienet hermonsäikeet menivät mykkyrään,
kun tuo riivatun virhe jäi runoon,
ja tää 24 yski sen verran etten saanut edes poistettua sitä, mutta se siitä.
Pieni säde valaisee tätäkin päivää,
kuten sinun kommentisikin teki.
Aurinkoterveisiä:))
 Nänä takkuavat sivut......pkele....
ja minulle jäi virhe tuonne runoon.. sori!
Ehkä se ei pilaa koko runoa!!!:/- *runo64*
..säde olet
se tuli ensimmäisenä mieleen
ennen kuin avasin runosi
ja sitten paljastui valo-aurinko,tekstisi.
miten reagoida runosi kauneuteen?
tietenkin ylistämällä:
mahtavaa mestari marin!!!
(lyh.mmm!!!) - *Rakkaudenlahja*
kauniisti siitä mitä kaikkea sydämeen mahtuu.Usein meinaan jäädä sanattomaksi enkä osaa runojasi kommentoida mutta tästäkin runosta sydämellinen kaunis kiitos!*halaus*
Sielusta ne sanani kumpuavat, luulen, että ne
koukkaavat sydämen kautta:DDD
Kiittäen Sinua
Marin
 - lindalinda1
on ollut polttava ja Sinun sydämesi kätkee niin
paljon, paljon enemmän kuin runosi puhuu.
Sinun runoissasi on aivan oma taika, sellainen
johon en itse edes pysty. En kadehdi, toivoisin
vain omaavani samanlaisen taidon.
Kiitos lukunautinnosta.Taikaa on nyt sanoissasi ja siinä, että löydät
aina uutta sanottavaa.
Sinua kiitän lämpimästi Linda:)
 - Yölintu**
runoutta marin!
rakkauden säde
se kaunein säde**
Säteenä rakkaalleen aamussako,,kö,,?
huikeaa,, kiits ja leppoisaa pyhäpäevää***Yökkönen*:))
Oletpa ollut aikaisin liihottelemassa!
Olen otettu sanoistasi!
Kiitos, Yölintu**
 - tomppa2006
...on runosi kauneudessaan...
Hienon runon olet kirjoittanut. Minä pidin. Kiitos lukunautinnosta. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja4713962Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545491Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005089SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei864298Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va104156"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873571Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093068Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan123041HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.152975Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan532561