Metsäalalle

olisi pian

saatava uusia hömelöitä niin yrittäjiksi kun myös kuljettajiksi.
Entiset alkavat selkeästi ymmärtää sekä tiedostaa millaisesta kusetuksesta alalla on kyse,joten sen vuoksi uusia ja innokkaita urakoitsijoita kaivataan alalle!
Ideaali tilanne olisi jos yrittäjäksi alkava lähtisi täysin nolla tilanteesta liikkeelle jolloin kaikki rahoitus ensivaiheessa hoidetaan velkarahalla,siitä saisi puunhankinta yhtiö muutamaksi kymmeneksi vuodeksi erittäin nöyrän ja kuuliaisen käskytettävän jonka kyykyttämistä ei pystyisi mikään estämään!
Samoin kuljettaja materiaali tulee edelleen valita sillä perusteella että liiallisen älykkäät yksilöt eivät metsäalalle sovi!
Minkäänlainen kyseenalaistaminen ei saa tulla kysymykseenkään, sillä puhumme nyt ehkä Suomen yhdestä hierarkisimmin johdetusta alasta!

15

2462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234

      Olet varmaan mielestäsi erinomainen metsäkonealan asintuntia ja jakelet "arvokkaita" neuvojasi auliisti, määritellen neuvonsaajasi SINUA huomattavasti vähä-älyisemmille kansalaisille. ONNEA erinomaiselle älykkyydellesi.

    • hyödyntääkin

      Kyllä pikakoulutus tuo helpotuksen kausiluontei-
      suuteen . Vaihtokonevarastoille tulee kysyntää
      joten siinä erään ponsorin mahdollisuus. JA tietenkin tämä energia risukkojen raivuuseen
      saadaan porukkaa, joten siitä hyötyy metsän-
      omistaja tulevaisuudessa. Kyllä valtio aina on
      maamiehen puolia pitänyt joten nytkin siinä on
      ala hyvin huomioitu.

      • harvinaisen

        oikeassa.Tuohon on perustunut ja näyttää jatkossakin perustuvan maamme metsäteollisuuden menestys.
        Aina löytyy uusia idiootteja.


    • tämäkin taas

      ihan selevästi sinäkin olet joku kaupunkilainen joka ei saa edes koneihin tarvittavaa pääomaa kasaan tai sitä velkarahaa pankista.
      sinuna mä olisin aika hiljaa kun susta ei siis ole siihen hommaan niin mitä sä täälä silloin auot päätäsi.
      mulla pari vuotta vanha yritys ja hakataan nimeltä mainitsemattomalle yhtiölle puuta ja ihan hyvin on sujunut .
      kaikilla työntekijöillä on uudet neliveto autot ja itellä omakotitalo rakenteilla jo hyvää vauhtia firman rahoilla ja hyvin menee ja kolmas muksukin on tulossa jatkamaan mun saappaissa jos ei kahesta ensimmäisestä likasta tule niin nyt on poika tiedossa.
      kaikille työntekijöille on parikertaa vuodessa hommattu uusi lippis että saa se sit päässä kulkee .

      • rylliskö

        Vai omakoti ja uudet autot.Teillähän menee tosi hyvin kun saavat lippiksenkin kahdesti vuodessa...no saavathan muut ainakin nauraa.


      • nuo
        rylliskö kirjoitti:

        Vai omakoti ja uudet autot.Teillähän menee tosi hyvin kun saavat lippiksenkin kahdesti vuodessa...no saavathan muut ainakin nauraa.

        metsäpellet tosiaankin tuollaisia pösilöitä mitä tämä yksi "talon rakentaja"?
        Ei tarvinne kenenkään ihmetellä miksi alalla on sellainen maine!
        Vielä löytyy yksi ala minne kelpaa kuka vaan,kunhan ei vaan liika järjenvalo päästä loista!
        Olkaa hyvä ja jatkakaa........(naurua).......;);))))


      • motoilija toisessa polvessa
        nuo kirjoitti:

        metsäpellet tosiaankin tuollaisia pösilöitä mitä tämä yksi "talon rakentaja"?
        Ei tarvinne kenenkään ihmetellä miksi alalla on sellainen maine!
        Vielä löytyy yksi ala minne kelpaa kuka vaan,kunhan ei vaan liika järjenvalo päästä loista!
        Olkaa hyvä ja jatkakaa........(naurua).......;);))))

        mä en sentään asu kaupunkissa ja ennenkaikkea asu vuokralla ja en myöskään hometalossa niinkuin moni muu.. jatketaan nauramista.


      • kertoi tuon
        motoilija toisessa polvessa kirjoitti:

        mä en sentään asu kaupunkissa ja ennenkaikkea asu vuokralla ja en myöskään hometalossa niinkuin moni muu.. jatketaan nauramista.

        Äitiskö tuo kaiken oli sulle kertonut?


      • metsäpellet
        kertoi tuon kirjoitti:

        Äitiskö tuo kaiken oli sulle kertonut?

        asu havumajoissa eikä Home....taloissa.Eihän ne ehdi homessa olemaan.


      • ihmiset
        metsäpellet kirjoitti:

        asu havumajoissa eikä Home....taloissa.Eihän ne ehdi homessa olemaan.

        Mikä ihme teitä vaivaa? toisia haukutaan täällä jo siitä missä asuu! Voi luoja miten lapsellista puhetta. ei kyllä naurattanu lukea noita.


      • on ihan
        metsäpellet kirjoitti:

        asu havumajoissa eikä Home....taloissa.Eihän ne ehdi homessa olemaan.

        siitä kiinni mistä tykkää. maalla asun ja en minä osaa kuvitella itseäni asumassa kaupungissa. Pitää muistaa että vaikka itse ei tykkää, niin ei mene haukkumaan muiden ammatteja. sehän on sisua kun tekee rankkaa työtä paskalla palkalla. Miten suomelle kävisi jos ei olisi metsäkoneen kuljettajia hakkaamassa metsää? Tai maanviljeliöitä tekemässä ruokaa meille? Tuo pöljäksi nimittäminen oli kyllä naurettavinta mitä olen kuullut. en usko että kovin moni metsän hakkaaja edes jaksaa korvaansa lotkauttaa tuommosille puheille, sen verran viisaita ne ovat.


    • oli ihan

      H#%/&/tin kannustavaa puhetta. olen juuri alan valinnut joten ny loppu tuommonen "kannustava" pa#¤&a puhe.

    • oleva

      Joitain vuosia olen alalla ollut kuskina.
      Äijää viedään kuin pässiä narussa.
      EI MITÄÄN KUNNIOITUSTA TYÖNTEKIJÄÄ KOHTAAN.

      Tämä siis perustuu omaan kokemukseen.

      • alakaapi

        olla ku työntekijät loppuu.


      • ihmiset
        alakaapi kirjoitti:

        olla ku työntekijät loppuu.

        kaikki ylityö korvaukset sun muut kyllä ne sieltä kaivetaan ja vaihtakaa alaa tai työ paikkaa jos se nykyinen saa noin kamalan arvostuksen.............


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe