Luin tuosta Feng Shuista osoitteesta www.kotitieto.fi. Kiva tyyli, hyvä juttu!
Sisustaminen on kivaa!
5
1943
Vastaukset
- mainostaa.....
Sisustaminen on kivaa, Feng Shui on humpuukia.
- Sisustus-Suski
Ei ihan niinkään.
Feng shui on 'käytäntö on hyväksi osoittanut' -tietämystä JA humpuukia. - punainen lohikäärme
Sisustus-Suski kirjoitti:
Ei ihan niinkään.
Feng shui on 'käytäntö on hyväksi osoittanut' -tietämystä JA humpuukia.ja Feng Shui ilmiö on vasta alussa! Itse kävin kurssin ja nyt sisustan oman kämpän asianmukaisesti. Löysin just ihanan suihkulähteen mikä on just mitä mun vesinurkka kaipaa :). Nyt alkaa naisten ja sisustuslehdissä olla yhä enemmän FengShuista asiaa joten pitäkää vaan korvat auki. Ihanaa Feng SHuita saa siis monessa muodossa, yks on nää suihkulähteet www. bellart.fi. Menkää katsoo ikkunat Annankadulla!!!! Feng Shui yhdistys toimii muuten osoitteessa www.fengshui.fi, Eerikinkadulla.
- tpi
punainen lohikäärme kirjoitti:
ja Feng Shui ilmiö on vasta alussa! Itse kävin kurssin ja nyt sisustan oman kämpän asianmukaisesti. Löysin just ihanan suihkulähteen mikä on just mitä mun vesinurkka kaipaa :). Nyt alkaa naisten ja sisustuslehdissä olla yhä enemmän FengShuista asiaa joten pitäkää vaan korvat auki. Ihanaa Feng SHuita saa siis monessa muodossa, yks on nää suihkulähteet www. bellart.fi. Menkää katsoo ikkunat Annankadulla!!!! Feng Shui yhdistys toimii muuten osoitteessa www.fengshui.fi, Eerikinkadulla.
on vähän kuin horoskoopit.
Auttava tietämään ketkä ovat typeriä idiootteja. - yks energinen
tpi kirjoitti:
on vähän kuin horoskoopit.
Auttava tietämään ketkä ovat typeriä idiootteja.Juu, ehdottomasti kannattaa mennä katsomaan www.bellartin sivut, siellä on linkkeja moneen eri FengShui juttuun. Kävin itse kanssa tuon FengShui kurssin, hyvä juttu sinänsä ja uskon että toimii, ainakin oma koti on kokenut muutoksen ja kaverit ovat huomanneet positiivisia juttuja! Kivaa nyt tehdä kavereille kanssa tätä suunnittelua vaikka osaan vasta alkeet. Ehdottomasti nyt näinä aikoina pitää satsata itseensä ja kotiin, varsinki kun tuntuu että varsinainen kaaos uhkaa....ne jotka väittävät että FengShui ei toimi eivät yleensäkään uskalla edes kokeilla mitään uutta kun pelkäävät että mitä jos asennetta pitäisi muuttaa...uskaltakaa ihmiset kokeilla jotain uutta, silloin myös yleensä auttaa itseään paremmin kuin uskottekaan - puhumattakaan siitä että ihmiset teidän ympärillä voisivat jopa huomata että jotain positiivista on tapahtunut sulle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847