Tollasesta numerosta kun 010085124 on soiteltu monena päivänä, en oo viittiny vastata ku kuitenki joku myyjä tai tv-lupatarkastaja. Eniro ei löydä mitään. Tietääkö joku?
Mikä numero?
14
18863
Vastaukset
- olla
Jos Eniro ei löydä mitään, miten sellaista numeroa voisi olla.
Outo kysymys. Tehdäänkö ilmoitus asiattomasta viestistä.- :DDDDDDDDD
Eipä tuolta omaanikaan löydy. Omaa numeroani kai sitten ei ole olemassa kun ei Enirosta löydy. Salaisia numeroita kun ei kai ole keksitty?
Outo väite. pitäisikö tehdä ilmoitus asiattomasta viestistä. Pelle. - kyösti2
Oisko salainen numero tai jonkun puhelinvaihteen alanumero? Luuletko tosissaan että Enirosta löytyy maailman tai edes Suomen kaikki puhelinnumerot?
- PhoneCall
Eihän Eniro löydä läheskään kaikkia numeroita, ainoastaan ne joita ei ole ilmoitettu salaiseksi tai joiden luovuttaminen on numerotiedustelusta kielletty.
- sdg33333
mullekkin kuule soitettiin just samaisesta numerosta. Tämä ei ole asiaton viesti. ellet sitten itse ole se soittelija
- ...
sdg33333 kirjoitti:
mullekkin kuule soitettiin just samaisesta numerosta. Tämä ei ole asiaton viesti. ellet sitten itse ole se soittelija
Mullekki on soiteltu monta kertaa samasta numerosta enkä tiiä mikä on?
- mmmhhhh
monesti soitot tapahtuu ns. alanumeroista, joita ei löydykkään tiedustelun kautta
- Op***
nii oisko osuuspankin numeroita ,ainakin minulle tuli 0100**** puhelu nin se oli osuuspankista
- Jii
Elisan numeroja, eli liittymän ne sulle haluaa myydä.
- potuttaa02
Samasta numerosta on minullekin nyt soiteltu viikon ajan, lähes aina samaan aikaan aamupäivästä eli 10 ja 11 välillä. Eikö ne idiootit tajua että jos soittaa aina siihen samaan aikaan ja ei vastaa, siihen on hyvä syy! Aika harva aikuinen ihminen nyt tuohon aikaan on vapaa vastaamaan omaan puhelimeensa, suurinosa kun on töissä tai opiskelee. Soittaakin olen yrittäny kyseiseen numeroon, ilmoittaa vaan että on Elisan numero. Aika sitkeetä porukkaa kyllä, soittivat tänään ja joka päivä paitsi keskiviikkona viime viikolla. Kerro jos selviää mitä halusivat.
- -J-
Soitin takaisin ja nauhoitus sanoi että "Soitimme sinulle Elisalta, tavoittelemme myöhemmin uudelleen TUUT TUUT TUUT"
- Jar-asdf
Mullekin tullut kuukauden sisällä pari puhelua tuosta numerosta. Kaupitelleen digi-tv-korttia, laajakaistaliittymää ja ties mitä. Kaikkein härskeintä tässä on se että numeroni on robinson-rekisterissä joten mitä ilmeisimmin kyseinen yritys ei välitä siitäkään mitään.
- siitä...
Jos numerosi on rekisteriin merkitty niin ilmoita asiasta eteenpäin, ei nuo kiellot muuten pure...
- TRSL
Vastasin tähän numeroon. Oli Saunalahden puhelinliittymä myyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014