RUUSPERIN KEIJO KERTO TÄNNÄÄN ÄMTEEVEEN HAASTATTELUSSA ETTEI HEIKKI AJA TÄNÄ VUONNA MESTARUUESTA. ONKO KEIJO OIKEASSA TÄSSÄ ASIASSA?
Vastaukset 8
- aikaan.
Ei tajua mistään mitään.
- efguosrbnh
ei heikki taistele mestaruudesta. hamiltonin pitää voittaa se ensin. ja sitte on vielä massa ja kubica
- elmo
Mitä sukua Heikki Kovalainen on Heikki Kahilalle?
- sekamies
kaimoja
Siis keke ei taistele mestaruudesta.paitsi vuonna 82 kun olin armeijassa mettäkeikalla, kuuntelin pikku ratiosta ku keke ajeli viimeisessä osakilpailussa ja vei mestaruuen.
- digannu Hessusta
jo GP2 ajoista lähtien "Meiän Nicon täytyy voittaa"
Mutta Hessupa taistelee voitosta ja roosperi hieraiskoon linssejään.
- sekamies
on tinen tai ensimainen
- the_arockalypse
Nicoko sitten taistelee??pitäköön keke päänsä kiinni,jos ei oo muuta. vanhuus on tainnu ukolle tulla kun tuollaisia horisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483