Talvella Italiaan??

Perhe

Hei!
Kyselisin hieman Matkustelusta Italiaan.. Oli aluksi tarkoitus lähteä mieheni kanssa kesällä ihastelemaan Roomaa mut niin kuin aina lapset kinuaa mukaan joten päätimme lykätä Rooman matkaa ja nyt etsimmekin ihanaa, rauhallista idyllista italiais kohdetta,, Naxos?? No sitten milloinka olette matkannet kun olemme tykästyneet käydä rantalomilla talvella mutta Italiaan ei matkoja tietty talvella säiden takia tehdä ku kylmää ja alku syksy ja kevät epävakaista joten kesälläkö sinne pitäisi mennä..

20

6446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peruin

      Luepa tuolta Sisiliapalstalta Naxosesta tuhansia kahden kahelin kirjoituksia, luettuasi ne, et taatusti halua sinne mennä.
      Moni on peruuttanut matkansa juuri noiden kirjoitusten takia.

      • fragole

        Minulle paras aika Italiaan on matkustaa touko- ja kesäkuussa ja sitten syys -ja lokakuussa, heinä
        -ja elokuussa en sinne mene ruuhkien ja kuumuden takia.


      • Sorrentoa

        jos ei rantoja kaipaa. Onnistuu se auringonotto uimalaiturillakin tai hotellin uima-altaalla. Retkiä sitten Positaanoon, Amalfiin ja Pompein raunioille.
        Naxosiin en menisi ikinä, siellä ei ole mitään nähtävää. Kulahtanut pikkukaupunki. Toinen suosikkini on Rivieralla Alassio, ranta, kauppoja, ravintoloita ja junalla pääsee kätevästi vaikka Monacoon, Nizzaan, Cannesiin tai San Remoon.


      • pitää valinnassa olla
        Sorrentoa kirjoitti:

        jos ei rantoja kaipaa. Onnistuu se auringonotto uimalaiturillakin tai hotellin uima-altaalla. Retkiä sitten Positaanoon, Amalfiin ja Pompein raunioille.
        Naxosiin en menisi ikinä, siellä ei ole mitään nähtävää. Kulahtanut pikkukaupunki. Toinen suosikkini on Rivieralla Alassio, ranta, kauppoja, ravintoloita ja junalla pääsee kätevästi vaikka Monacoon, Nizzaan, Cannesiin tai San Remoon.

        Ehdotuksesi ovat hyviä, juuri tuo Ligurian seutu on minullekin mieluinen samoin kuin Gardanseutukin. Ei ihan helposti saisi minua ainakaan lähtemään jonnekin Sisiliaan, ei yhtään kiehdo (joskus nuorena tuli siellä kyllä käytyä)kuten sanoit kulahtanut tyylitön paikka. Varsinkin keski-ja pohjois Italia ovat väärällään hurmaavia paikkoja ja siellä on helppo todellakin junailla joka puolelle.


    • matkustavainen

      kukaan juuri eksy enää. Pariin kolmeen kymmeneen vuoteen ei sinne tehty ryhmämatkoja.

      Sinne on rakennettu kyllä uusi alue Giardino Naxos mutta ei taida sekään vetää puoleensa paljon turisteja sillä Euroopassa on niin paljon mukavampia paikkoja, halvempiakin ja joihin on paremmat yhteydet ja sopivat paremmin perheellisille.

    • Naxos -fani sempre

      Hei! Suosittelen Naxosta todella lämpimästi teille. Ja kannattaa käydä lukemassa juuri noiden kahden kahelin tekstejä!! Olen toinen niistä kaheleista :). Vanha Naxos on ihan sama, kuin se entinenkin. Itselläni, kun nyt on kumminkin kokemuksia Naxoksen matkailusta myös lasten kanssa. Olin viime keväänä Naxosissa toukokuussa 9v tyttäreni kanssa. Touko-kesäkuun vaihde on hyvä matkustusaika. Ei ole liian kuumaa, mutta jo ihan suomen kesäkelit! Tyttö tykkäsi kovasti matkastaan. Päivät olimme rannalla, kun merivesikin oli jo uinti kelpoista. Yhtenä (ke) päivänä kävimme linja-autolla myös Taorminassa, markkinoilla ja katsomassa vanhaa teatteria. Myös Naxosissa kävimme markkinoilla ne on aina lauantaisin. Siellä tekee hyviä löytöjä.
      Syksyllä olimme sitten matkalla mieheni ja meidän 4 ja 5v poikiemme kanssa. Pojat lotrasivat merivedessä, kuin vanhat tekijät. Ja arvaat varmaan oliko mukavaa? Meillä oli niin kivaa, että voi olla, että lähdemme viikon tai kahden päästä taas Naxosiin :).
      Tosi kiva paikka Naxos on lasten kanssa tai ilman. On nähtävää sekä aikuisille, että lapsille. Esim, kun pojat oli matkalla kävimme heidän kanssaan veneretkellä. Pieni vene vie halukkaita 3n läheiseen luolaan. Retki maksoi 10e aikuisilta ja lapset pääsivät ilmaiseksi (ainakin 4 ja 5v) Ja pelastusliivitkin pojat saivat päälleen. Sama vene vie halukkaita myös kalastamaan!
      Ihmiset Naxosissa ovat ystävällisiä ja avuliaita. En keksi mitään huonoa sanottavaa tästä paikasta! (ehkä se, että se on liian kaukana :)) Varkaitakaan ei siellä tarvitse pelätä. Jätimme esim, rannalle rattaat siksi aikaa, kun menimme veneretkelle. Ja siitä ne sitten löytyi, kun palasimme n.tunnin päästä.
      En taida nyt enempää kirjoittaa tähän, kun eivät täällä tykkää, kun Naxosta kehutaan. Mistä lie johtuu? Mutta käy lukemassa juttujani (ja sen toisen "kahelin", heh.) tuolla Sisilia puolella. Toivottavasti kiinnostuit Naxosista. Jos haluat kysyä jotakin vastaan mielelläni jos vain osaan. (itse olen käynyt Naxosissa nyt 8 kertaa. 6 matkoistani tein vuosina -87-90...) T. Naxos -fani sempre

      • matkustelevainen

        Vanha Naxos ei ole sama kuin Giardini Naxos. Vanhassa Naxoksessa on junanrata ja vilkas autotie rannalla ja se häiritsee. Rantakin on pirun pieni.

        Muuten missä se kuuluisa hotelli Antonio sijaitsee, millä kadulla ja mistä sen voi varata. Itse en usko että sitä hotellia on edes enää.

        Itse sanoit ettet ole koskaan käynyt Giardini Naxoksessa.


      • Naxos -fani sempre
        matkustelevainen kirjoitti:

        Vanha Naxos ei ole sama kuin Giardini Naxos. Vanhassa Naxoksessa on junanrata ja vilkas autotie rannalla ja se häiritsee. Rantakin on pirun pieni.

        Muuten missä se kuuluisa hotelli Antonio sijaitsee, millä kadulla ja mistä sen voi varata. Itse en usko että sitä hotellia on edes enää.

        Itse sanoit ettet ole koskaan käynyt Giardini Naxoksessa.

        Hei! No en höpäjä. Missä olen kirjoittanut, etten ole käynyt koskaan Giardini Naxoksessa? Giardini Naxsos on Naxoksen oikea nimi. Se tarkoittaa puutarhaa. Kyllä siellä edelleen on myös se junarata. Mutta ranta ei ole pirun pieni, mutta ei onneksi niin suuren suurikaan :).
        Kyllä Sant Antonio hotellikin sieltä löytyy, kun osaa etsiä. En tiedä onko sitten sama mitä sinä tarkoitat.
        Ja vilkas se rantakatu on nykyisinkin. Ketä häiritsee ketä ei. T. Naxos -fani sempre


      • matkustelevainen
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei! No en höpäjä. Missä olen kirjoittanut, etten ole käynyt koskaan Giardini Naxoksessa? Giardini Naxsos on Naxoksen oikea nimi. Se tarkoittaa puutarhaa. Kyllä siellä edelleen on myös se junarata. Mutta ranta ei ole pirun pieni, mutta ei onneksi niin suuren suurikaan :).
        Kyllä Sant Antonio hotellikin sieltä löytyy, kun osaa etsiä. En tiedä onko sitten sama mitä sinä tarkoitat.
        Ja vilkas se rantakatu on nykyisinkin. Ketä häiritsee ketä ei. T. Naxos -fani sempre

        että mikä katu on kyseessä. Ihmeen huono muisti sinulla. Muistat mitä haluat ja et musta mitä et halua muistaa.

        Hotelli Sant Antoniota ei löydy mutta Pensione Villa Sant Antonio Di Cirona Grazi E. Catarina SNC löytyy joka on siis pensione ja kulkee nimellä B&B koska Italian lakien mukaan pensionet on joko oltava hotelleja tai B&B paikkoja nykyään. Tuo Villa Sant Antonio sijaitsee Giardino Naxoksessa Via Larunchilla.


      • Naxos -fani sempre
        matkustelevainen kirjoitti:

        että mikä katu on kyseessä. Ihmeen huono muisti sinulla. Muistat mitä haluat ja et musta mitä et halua muistaa.

        Hotelli Sant Antoniota ei löydy mutta Pensione Villa Sant Antonio Di Cirona Grazi E. Catarina SNC löytyy joka on siis pensione ja kulkee nimellä B&B koska Italian lakien mukaan pensionet on joko oltava hotelleja tai B&B paikkoja nykyään. Tuo Villa Sant Antonio sijaitsee Giardino Naxoksessa Via Larunchilla.

        Hei! Kyllä muistan Sant Antonion osoitteen ja käyntikorttikin löytyy. Pensione Sant Antonio, Via Filicudi 8. Vastasin eilen tuohon sinun kirjoitukseesi heti, mutta taaskaan se ei mennyt perille jospa nyt? Itse pidän Sant Antoniosta. Sen vieressä oleva sitruunalehto kruunaa koko paikan! Sen huoneiden koko ja taso vaihtelee. Itselläni on ollut molemmilla kerroilla ihan ok huone. Ekasta huoneesta näköala Etnalle ja sitruunalehtoon. Toisesta huoneesta näköala Naxosiin, Taorminaan sekä sitruunalehtoon ja Etnalle.
        Aamupala minusta myös ok: kahvia maitoa kannuissa tuodaan pöytään (1 kannu kumpaakin per henki) teetä, kaakaota, sarvia, marmeladia, sekä salamia tai mozzarellaa vaihdellen eri päivinä. Ja sitten sivupöydällä on 2 eri mehua kannuissa joka päivä. Kävely matkaa rannalle ja keskustaan n. 400m.
        En nyt viitsi enempää kehua, ettei nyt joku saa väärää kuvaa. Ei se siis mikään luksus hotelli ole. Mutta minulle kelpaa. Joillakin oli ollut ongelmia suihkun kanssa. Lämminvesi loppui jne. Tiedän saman ongelman olevan Naxosissa myös paremmissa hotelleissa. (kun suuri määrä ihmisiä käy päivän aikaan suihkussa niin tietysti lämminvesi jossain vaiheessa loppuu) Meillä ei loppunut Sant Antoniossa lämminvesi kertaakaan. Jotkut vanhemmat ihmiset olivat positiivisesti yllättyneitä hotellin tasosta, verrattuna siihen mitä hotellista kerrotaan matkaoppaan sivulla. Että en nyt kyllä huonoksikaan sanoisi. Joku täällä vertasi Sant Antoniota navettaan ym (liekö itse sitten edes käynyt siellä?). Minä tuskin kuitenkaan navetassa nukkuisin, että ihan ok. (jos ei todella vaadi sitten sitä luksusta) Ja televisiokin oli huoneessa, jääkaappeja ei ole. Mutta kauniit maisemat ja toukokuussa varsinkin sitruunalehdosta kuuluu varmaan sadan eri lintulajin laulu. Todella nautinnollista ja rauhoittavaa :). Kesä aikaan voi sitten discon melu kyllä haitata.
        Aikaisemmissa kirjoituksissamme matkailijan kanssa olemme myös kirjoitelleet Sant Antoniosta. Että lisää löytyy jostain tuolta ketjuista. T. Naxos -fani sempre


      • matkustelevainen
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei! Kyllä muistan Sant Antonion osoitteen ja käyntikorttikin löytyy. Pensione Sant Antonio, Via Filicudi 8. Vastasin eilen tuohon sinun kirjoitukseesi heti, mutta taaskaan se ei mennyt perille jospa nyt? Itse pidän Sant Antoniosta. Sen vieressä oleva sitruunalehto kruunaa koko paikan! Sen huoneiden koko ja taso vaihtelee. Itselläni on ollut molemmilla kerroilla ihan ok huone. Ekasta huoneesta näköala Etnalle ja sitruunalehtoon. Toisesta huoneesta näköala Naxosiin, Taorminaan sekä sitruunalehtoon ja Etnalle.
        Aamupala minusta myös ok: kahvia maitoa kannuissa tuodaan pöytään (1 kannu kumpaakin per henki) teetä, kaakaota, sarvia, marmeladia, sekä salamia tai mozzarellaa vaihdellen eri päivinä. Ja sitten sivupöydällä on 2 eri mehua kannuissa joka päivä. Kävely matkaa rannalle ja keskustaan n. 400m.
        En nyt viitsi enempää kehua, ettei nyt joku saa väärää kuvaa. Ei se siis mikään luksus hotelli ole. Mutta minulle kelpaa. Joillakin oli ollut ongelmia suihkun kanssa. Lämminvesi loppui jne. Tiedän saman ongelman olevan Naxosissa myös paremmissa hotelleissa. (kun suuri määrä ihmisiä käy päivän aikaan suihkussa niin tietysti lämminvesi jossain vaiheessa loppuu) Meillä ei loppunut Sant Antoniossa lämminvesi kertaakaan. Jotkut vanhemmat ihmiset olivat positiivisesti yllättyneitä hotellin tasosta, verrattuna siihen mitä hotellista kerrotaan matkaoppaan sivulla. Että en nyt kyllä huonoksikaan sanoisi. Joku täällä vertasi Sant Antoniota navettaan ym (liekö itse sitten edes käynyt siellä?). Minä tuskin kuitenkaan navetassa nukkuisin, että ihan ok. (jos ei todella vaadi sitten sitä luksusta) Ja televisiokin oli huoneessa, jääkaappeja ei ole. Mutta kauniit maisemat ja toukokuussa varsinkin sitruunalehdosta kuuluu varmaan sadan eri lintulajin laulu. Todella nautinnollista ja rauhoittavaa :). Kesä aikaan voi sitten discon melu kyllä haitata.
        Aikaisemmissa kirjoituksissamme matkailijan kanssa olemme myös kirjoitelleet Sant Antoniosta. Että lisää löytyy jostain tuolta ketjuista. T. Naxos -fani sempre

        Tässä on vaan toinen osoitete kuin minkä sinä annoit.


        http://www.pensionevillasantantonio.it/default.asp?central=contatti


      • jauhantaa
        matkustelevainen kirjoitti:

        Tässä on vaan toinen osoitete kuin minkä sinä annoit.


        http://www.pensionevillasantantonio.it/default.asp?central=contatti

        Katsoin AM sivulta ja kuvista päätellen sama hotelli.Itse en kaksi- hotelliin menisi ja AM vielä kertoo discon melusta. Nämä kyvymykset kuuluu kyllä tuonne Sisilia-osastolle, siellä nämä kaksi pitävät omaa keskusteluaan, täysin kaheleita.


      • Naxos -fani sempre
        matkustelevainen kirjoitti:

        Tässä on vaan toinen osoitete kuin minkä sinä annoit.


        http://www.pensionevillasantantonio.it/default.asp?central=contatti

        Hei matkustelevainen! Se on juuri tämä sama hotelli. Käyntikortissa osoite on tuo: Via Filicudi 8. En sitten tiedä miksi.
        Eikös tuo nytihan hyvältä näytä? Ei nyt ainakaan ensimmäisenä navetta tulisi mieleen? (Mistä muuten nuo kuvat löysit? Kun matkailija ei ollut löytänyt.)
        Ja jonkun piti taas käydä antamassa välikommentit? Kiitos. T. Naxos -fani sempre


      • Naxos -fani sempre
        matkustelevainen kirjoitti:

        Tässä on vaan toinen osoitete kuin minkä sinä annoit.


        http://www.pensionevillasantantonio.it/default.asp?central=contatti

        Hei! Kävin uudelleen katsomassa tuota linkkiä minkä tänne laitoit. Kun painaa tuosta kohdasta camere niin näkyviin tulee kuvia hotellin huoneista... Oli aika huvittavaa, sillä siinä on 4 kuvaa juuri siitä huoneesta missä olimme syksyllä. Tuo huone missä näkyy tv, sitten parisänky ja vieressä vielä toinen sänky. Myös kuva wc:stä. Omistaja nainen sanoikin meille, että saatte hyvän huoneen mistä on näköalat jokasuuntaan. Kapeita käytäviä, seinillä tauluja... Kodikasta? T. Naxos -fani sempre


      • Naxos -fani sempre
        matkustelevainen kirjoitti:

        Tässä on vaan toinen osoitete kuin minkä sinä annoit.


        http://www.pensionevillasantantonio.it/default.asp?central=contatti

        Hei matkustelevainen! Tuo Via Filicudi 8n on osoitteena myös tuolla aurinkomatkojen sivulla. Eli Sant Antonio hotellin osoite. En sitten tiedä miksi se jossain on Larucci?


      • minä jane
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei! Kyllä muistan Sant Antonion osoitteen ja käyntikorttikin löytyy. Pensione Sant Antonio, Via Filicudi 8. Vastasin eilen tuohon sinun kirjoitukseesi heti, mutta taaskaan se ei mennyt perille jospa nyt? Itse pidän Sant Antoniosta. Sen vieressä oleva sitruunalehto kruunaa koko paikan! Sen huoneiden koko ja taso vaihtelee. Itselläni on ollut molemmilla kerroilla ihan ok huone. Ekasta huoneesta näköala Etnalle ja sitruunalehtoon. Toisesta huoneesta näköala Naxosiin, Taorminaan sekä sitruunalehtoon ja Etnalle.
        Aamupala minusta myös ok: kahvia maitoa kannuissa tuodaan pöytään (1 kannu kumpaakin per henki) teetä, kaakaota, sarvia, marmeladia, sekä salamia tai mozzarellaa vaihdellen eri päivinä. Ja sitten sivupöydällä on 2 eri mehua kannuissa joka päivä. Kävely matkaa rannalle ja keskustaan n. 400m.
        En nyt viitsi enempää kehua, ettei nyt joku saa väärää kuvaa. Ei se siis mikään luksus hotelli ole. Mutta minulle kelpaa. Joillakin oli ollut ongelmia suihkun kanssa. Lämminvesi loppui jne. Tiedän saman ongelman olevan Naxosissa myös paremmissa hotelleissa. (kun suuri määrä ihmisiä käy päivän aikaan suihkussa niin tietysti lämminvesi jossain vaiheessa loppuu) Meillä ei loppunut Sant Antoniossa lämminvesi kertaakaan. Jotkut vanhemmat ihmiset olivat positiivisesti yllättyneitä hotellin tasosta, verrattuna siihen mitä hotellista kerrotaan matkaoppaan sivulla. Että en nyt kyllä huonoksikaan sanoisi. Joku täällä vertasi Sant Antoniota navettaan ym (liekö itse sitten edes käynyt siellä?). Minä tuskin kuitenkaan navetassa nukkuisin, että ihan ok. (jos ei todella vaadi sitten sitä luksusta) Ja televisiokin oli huoneessa, jääkaappeja ei ole. Mutta kauniit maisemat ja toukokuussa varsinkin sitruunalehdosta kuuluu varmaan sadan eri lintulajin laulu. Todella nautinnollista ja rauhoittavaa :). Kesä aikaan voi sitten discon melu kyllä haitata.
        Aikaisemmissa kirjoituksissamme matkailijan kanssa olemme myös kirjoitelleet Sant Antoniosta. Että lisää löytyy jostain tuolta ketjuista. T. Naxos -fani sempre

        Olimme Taorminassa, mutta kävimme kiertelemässä myös Naxoksessa, ja omasta mielestämme löysimme ko. AM:n hotellin.
        Ulkoapäin näytti ihan siistiltä, ja alakerrassa oli aamiaishuone, siisti. Henkilökuntaa ei ollut paikalla, mutta sijainti oli mielestämme kiva, ympärillä ei ole kovasti liikennettä, vaan luonnon keskellä, sitruunapuita ym. Siis tosi rauhallisen oloinen paikka.
        Rannalle ei kuitankaan pitkä matka.


      • kyllästyttää
        minä jane kirjoitti:

        Olimme Taorminassa, mutta kävimme kiertelemässä myös Naxoksessa, ja omasta mielestämme löysimme ko. AM:n hotellin.
        Ulkoapäin näytti ihan siistiltä, ja alakerrassa oli aamiaishuone, siisti. Henkilökuntaa ei ollut paikalla, mutta sijainti oli mielestämme kiva, ympärillä ei ole kovasti liikennettä, vaan luonnon keskellä, sitruunapuita ym. Siis tosi rauhallisen oloinen paikka.
        Rannalle ei kuitankaan pitkä matka.

        sijaitsee lyhyellä kadunpätkällä jonka molemmin puolin on rakennus. Toinen on S A. Katu päättyy seinään tai johonkin kallion kumpareeseen. Se päätie siinä on kapea ja toisella puolen tietä kasvaa pitkää heinikkoa ja muuta kasvillisuutta. Yksinkretainen ja maalaismainen alue, ei mitään nähtävää missään. melko tympäisevä paikka. En menis toista kertaa Naxokseen.


    • Naxos -fani sempre

      Hei! Lueppas tuo Naxos -fanin kirjoitus tuolta Italian paratiisi otsakkeen alta. Se alkaa näin, ehdottomasti paras Sisilian Naxos! Siinä on paljon tietoa Naxosista (käytännön juttuja). Suosittelen todella lämpimästi teille ja teidän lapsillenne Naxosta. Olen itse käynyt siellä 8 kertaa ja 2 kertaa niistä lasten kanssa. Jos tulee kysyttävää vastaan mielelläni. Olen siis toinen näistä mainituista "kahelista" :). = Naxokseen hurahtanut. Mahtava paikka käykää katsomassa lasten kanssa. T. Naxos -fani sempre

      • Naxos -fani sempre

        Sorry! Nyt tuli tupla kirjoitukset, kun kone ei ensin lähettänyt tuota ensimmäistä kirjoitusta. T. Naxos -fani sempre


      • öjr
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Sorry! Nyt tuli tupla kirjoitukset, kun kone ei ensin lähettänyt tuota ensimmäistä kirjoitusta. T. Naxos -fani sempre

        yksi parhaimmista paikoista! tosi on. Ihanan rauhaisa, aito!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe