Onkohan kellään kokemusta siitä, että kanin nuha ei paranekaan? oon vienyt kääpiöluppistani eläinlääkärille vähän väliä, se on saanut 3 eri antibioottikuuria, viimeisin oli kissoille tarkoitettua ja nämä eivät tunnu auttavan. Eläinlääkäriltäkin on keinot loppuneet, pitäiskö minun viedä kani toisen paikkakunnan lääkärille? Millaisia lääkkeitä olette saaneet kanin flunssaan? Kertokaa kokemuksianne, mulla hajoo pää kun kukaan ei voi auttaa mun pientä.
kanin nuhasta
3
304
Vastaukset
- Emma
ettei sillä vaan olis allergiaa? ootkos koittanu hunajavettä? meillä auttoi kanin nuhaan, kun tein sille hunajavettä, mitä se ei suostunut juomaan, mutta kostutin sen ruokia siellä vedes, niin sitten se otti sitä ja nuha parani pian:)
- puputyttö
Tärkeintä on pitää kani vedottomassa tilassa ja lämpöisessä. Hyvä olisi, jos pitäisit kaniasi esim. paikassa, jossa on lattialämmitys. Ja kani ehdottomasti pois ikkunan läheisyydestä, siinä kani saa helposti vetoa. Mun kanilla ainakin nuha parani itsestään, kun pidin sitä vessassa, jossa oli lattialämmitys koko ajan päällä.
- Heisku
Niin tosiaan on inhottavaa kun kanin nenä vuotaa jatkuvasti. Minunkin kani on saanut lääkkeitä sun muuta. En tiedä onko heinä sitten huonoa kun ostan sen kyllä ihan eläinkaupasta. Tietääkseni kani ei ole vetoisessa paikassa, mutta tuuletan huonetta. Kysyisinkin että miten te estätte sitten hajuhaitat jos ei tuulettaakaan saa? Minun kani ainakin haisee ihan hirveästi.Kani on puhdas, puhdistan sen pissat joka päivä ja joka toinen päivän kerään papanat pois. Mitä siis avuksi että kani ei haisisi? Kuivikkeena puruja. Jos laitan kanin vessaan se haisee todella kauheasti koko vessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461