sit & go

silläkö voitolle?

Mitä mieltä ootte, voiko pelkkiä sittareita pelaamalla pelata voitollista peliä? Muissa kun on yleensä käynyt huonosti. Yhden pöydällisen näyttää pystyvän voittamaan aika helposti, useamman voittaminen on vaikeaa. Sijat ovat useinmiten olleet 1-5. Kolmen sakissa usein olen ollut nyt lyhyellä aikavälillä. Sisäänostoilla 6-55$.

6

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N-Poker

Riippuu mikä on tavoitteesi? Sit&go:ssa pienillä panoksilla pelaaminen on turhaa. Koska aikaa voi kulua törkeesti jostain pikku summan väännöstä, jonka aikona olisi voinut pelata lukuisia käsiä normaalisti. Sit&go on myös hyvää treenausta turnaus pelaamista varten.

• silläkö voitolle?

olisi pelata voitollista peliä. Käteispöydissä se ei tunnu onnistuvan tilttiin menon tai jonkin muun syyn takia.. Turnauksia olen pelannut, mutta ne vievät niin tuhottamasti aikaa.
        Tietääkseni käteispöydissätäkään tienesti ei ole mitään äkkirikastumista, vaan hidasta puurtamista. Joten jos vaikka 22$ sisäänostolla voitat noin tunnissa 100$, niin se on ihan kohtuullista. Sitä vaan, että josko täällä olisi sellaisia jotka näitä pelaavat, että onko lopputulos kuitenkin tappiopelien takia plusmiinusnolla.

• vaan..

..Kyllä sulle käy huonosti vielä niissä sittareissakin. Tuu sit kertoo, kun olet hävinnyt voitot joita olet tähän asti saanut. Ei mene kauan. Downswing-noutaja on aivan kohta koputtelemassa ovellesi.

• silläkö voitolle?

Kirjoitukseni jälkeen tuli pari 7 sijaa ja ajattelin, että loppuko tääki tähän, mut sit taas voitin 33$ sisäänostolla ja taas peli jatkuu. Voihan sitä pelata pienempiä pelejä kun ei kortti tunnu käyvän.
        Kannustavaa porukkaa täällä, kiinnostais nimenomaan tietää tienaako joku melkein pelkästään sittareita pelaamalla.

• N-poker
        silläkö voitolle? kirjoitti:

Kirjoitukseni jälkeen tuli pari 7 sijaa ja ajattelin, että loppuko tääki tähän, mut sit taas voitin 33$ sisäänostolla ja taas peli jatkuu. Voihan sitä pelata pienempiä pelejä kun ei kortti tunnu käyvän.
        Kannustavaa porukkaa täällä, kiinnostais nimenomaan tietää tienaako joku melkein pelkästään sittareita pelaamalla.

Tuskin. Normi ja turnaus pelaaminen kuuluu joukkoon, jos isoista summista haaveilet. Monipuolisuus parantaa peliäsi.

• Noutaja69

Ei kannata, ettekö tosiaan tajua että ainoa voittaja on sivustojen pitäjä.
      Ja jos viesti ei mene perille niin pelaa niin perkeleesti niin tuleepahan opittua kantapään kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe