Eikö ne villikset ole kuumat lapsen päällä? Voiko kesällä pitää?
Mä oon nyt kutomassa ekoja villiksiä, novitan huopasesta, ja tuntuu niin lämpimältä kättäki vasten, muutenki niin paksut ainaki vyötäröltä.
Entä kun rupean hahtuvasta tekemään, niin kannattaako tehä 1 vai 2 säikeisenä?
villavaippahousuista
2
388
Vastaukset
- dsaf<vg<g
ilmanmuuta 2säikeisenä. Tein ensin ohjeen mukaisilla puikoilla niin päästi läpi kun oli liian väljää. Vaihdoin pienempiin ja sitten piti hyvin. Kesällä monet käyttää mahd. paljon sisävaippaa pelkästään.Kyllä ne kuumat on, mutta niinhän toki on hautovat kertiksetkin, voit kuvitella. Villa sentään hengittää. No, mä en tykänny silti yhtään villavaipoista ja siirryin takaisin muihin kestoihin...
- kestoilija
Villa hengittää kaikkein parhaiten, ja on siten paras materiaali kesälläkin. Ihan kokemuksesta: kertiksen alla vauvan peppu on kesällä hikisennihkeä, myös PUL-kuoret aiheuttaa jonkin verran hikoilua, mutta villan alla iho on kuiva eikä mitenkään kuuma.
Yleensä hahtuvat tehdään 2-säikeisinä, mutta moni käyttää kesällä ohkaisempia 1-säikeisiä, etenkin lyhyemmillä vaihtoväleillä. Ainakin Pelson vankilan hahtuvasta saa ihan pitävät villikset yhdelläkin säikeellä, puikot pitää vaan olla normaalia pienemmät ja silmukkamäärää lisätä sen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S373860Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3901561Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711421Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun2841310- 211238
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.71231Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n1961106- 741032
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o581019- 521016