iso tila?

kyssääääää

eli mul siis oli 3 hiiri tyttöä. mut nyt ne kaikki on kuollut kun ne tappoivat toisensa. ;( kysyin eläinkaupast et miksköhän ne tappelivat kun olivat sisaruksia ja minulle sanottiin että toden näköisesti tappelivat liian ison tilan takia. niillä oli iso duna. olisko totta?

4

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlbinoRaveni

      Minusta tuo on aika typerää. Ensinäkin sinun olisi pitänyt erottaa ne jos ne alkoivat tapella. Ihmettelen kyllä suuresti miksi samasta laumasta olevat alkoivat tapella niin, että tappoivat toisensa.

      Miten ne muuten pystyivät tappamaan toisensa? Eikö yhden ainakin olisi pitänyt jäädä henkiin?
      Itse vaatisin eläinkaupasta jonkinlaista korvausta.

      Mitkä olivat dunan mitat?
      Minulla on kolme naarashiirtä 74 x 38,1 x 36cm (pituus x korkeus x syvyys) kokoisessa terraariossa eikä mitään tappelua ole, joskus sitä perinteistä "kuka on pomo" juttua, mutta sitäkin hyvin harvoin.
      Asuivat yhdessä vaiheessa 79 x 40 x 40cm kokoisessa, joka kuitenkin vei niin paljon tilaa että päätin vaihtaa pienempään.

      • kyllähän

        Kyllä ne voivat toisensa tappaa. Viimeinen kuolee vaurioihinsa kitumalla. (niin kuin kyllä varmasti muutkin) Omistajalta toisekseen todella typerää kun ei tosiaan erottanut niitä.

        Oletko täysin varma, ketjun aloittaja, hiiresi olivat naaraita?. Tappelu ei voi johtua liian isosta tilasta. Liian pienestä voisi kylläkin.


      • thapsus
        kyllähän kirjoitti:

        Kyllä ne voivat toisensa tappaa. Viimeinen kuolee vaurioihinsa kitumalla. (niin kuin kyllä varmasti muutkin) Omistajalta toisekseen todella typerää kun ei tosiaan erottanut niitä.

        Oletko täysin varma, ketjun aloittaja, hiiresi olivat naaraita?. Tappelu ei voi johtua liian isosta tilasta. Liian pienestä voisi kylläkin.

        Hiirten kohdalla tappelu voi kyllä johtua nimenomaan liian isosta tilasta.

        Silti kuulostaa todella oudolta, että naarashiiret tappaisivat toisiaan... Urosten kohdalla se on ihan mahdollista.


      • a-NNiZ
        thapsus kirjoitti:

        Hiirten kohdalla tappelu voi kyllä johtua nimenomaan liian isosta tilasta.

        Silti kuulostaa todella oudolta, että naarashiiret tappaisivat toisiaan... Urosten kohdalla se on ihan mahdollista.

        kuolivat(osa ainakin) stressiin minkä se tappelu tuotti niille... luin sen eilen yhdestä hiiri kirjasta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      182
      1284
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1052
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      859
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      845
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      603
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      580
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe