eli mul siis oli 3 hiiri tyttöä. mut nyt ne kaikki on kuollut kun ne tappoivat toisensa. ;( kysyin eläinkaupast et miksköhän ne tappelivat kun olivat sisaruksia ja minulle sanottiin että toden näköisesti tappelivat liian ison tilan takia. niillä oli iso duna. olisko totta?
iso tila?
4
743
Vastaukset
- AlbinoRaveni
Minusta tuo on aika typerää. Ensinäkin sinun olisi pitänyt erottaa ne jos ne alkoivat tapella. Ihmettelen kyllä suuresti miksi samasta laumasta olevat alkoivat tapella niin, että tappoivat toisensa.
Miten ne muuten pystyivät tappamaan toisensa? Eikö yhden ainakin olisi pitänyt jäädä henkiin?
Itse vaatisin eläinkaupasta jonkinlaista korvausta.
Mitkä olivat dunan mitat?
Minulla on kolme naarashiirtä 74 x 38,1 x 36cm (pituus x korkeus x syvyys) kokoisessa terraariossa eikä mitään tappelua ole, joskus sitä perinteistä "kuka on pomo" juttua, mutta sitäkin hyvin harvoin.
Asuivat yhdessä vaiheessa 79 x 40 x 40cm kokoisessa, joka kuitenkin vei niin paljon tilaa että päätin vaihtaa pienempään.- kyllähän
Kyllä ne voivat toisensa tappaa. Viimeinen kuolee vaurioihinsa kitumalla. (niin kuin kyllä varmasti muutkin) Omistajalta toisekseen todella typerää kun ei tosiaan erottanut niitä.
Oletko täysin varma, ketjun aloittaja, hiiresi olivat naaraita?. Tappelu ei voi johtua liian isosta tilasta. Liian pienestä voisi kylläkin. - thapsus
kyllähän kirjoitti:
Kyllä ne voivat toisensa tappaa. Viimeinen kuolee vaurioihinsa kitumalla. (niin kuin kyllä varmasti muutkin) Omistajalta toisekseen todella typerää kun ei tosiaan erottanut niitä.
Oletko täysin varma, ketjun aloittaja, hiiresi olivat naaraita?. Tappelu ei voi johtua liian isosta tilasta. Liian pienestä voisi kylläkin.Hiirten kohdalla tappelu voi kyllä johtua nimenomaan liian isosta tilasta.
Silti kuulostaa todella oudolta, että naarashiiret tappaisivat toisiaan... Urosten kohdalla se on ihan mahdollista. - a-NNiZ
thapsus kirjoitti:
Hiirten kohdalla tappelu voi kyllä johtua nimenomaan liian isosta tilasta.
Silti kuulostaa todella oudolta, että naarashiiret tappaisivat toisiaan... Urosten kohdalla se on ihan mahdollista.kuolivat(osa ainakin) stressiin minkä se tappelu tuotti niille... luin sen eilen yhdestä hiiri kirjasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654