iso tila?

kyssääääää

eli mul siis oli 3 hiiri tyttöä. mut nyt ne kaikki on kuollut kun ne tappoivat toisensa. ;( kysyin eläinkaupast et miksköhän ne tappelivat kun olivat sisaruksia ja minulle sanottiin että toden näköisesti tappelivat liian ison tilan takia. niillä oli iso duna. olisko totta?

4

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlbinoRaveni

      Minusta tuo on aika typerää. Ensinäkin sinun olisi pitänyt erottaa ne jos ne alkoivat tapella. Ihmettelen kyllä suuresti miksi samasta laumasta olevat alkoivat tapella niin, että tappoivat toisensa.

      Miten ne muuten pystyivät tappamaan toisensa? Eikö yhden ainakin olisi pitänyt jäädä henkiin?
      Itse vaatisin eläinkaupasta jonkinlaista korvausta.

      Mitkä olivat dunan mitat?
      Minulla on kolme naarashiirtä 74 x 38,1 x 36cm (pituus x korkeus x syvyys) kokoisessa terraariossa eikä mitään tappelua ole, joskus sitä perinteistä "kuka on pomo" juttua, mutta sitäkin hyvin harvoin.
      Asuivat yhdessä vaiheessa 79 x 40 x 40cm kokoisessa, joka kuitenkin vei niin paljon tilaa että päätin vaihtaa pienempään.

      • kyllähän

        Kyllä ne voivat toisensa tappaa. Viimeinen kuolee vaurioihinsa kitumalla. (niin kuin kyllä varmasti muutkin) Omistajalta toisekseen todella typerää kun ei tosiaan erottanut niitä.

        Oletko täysin varma, ketjun aloittaja, hiiresi olivat naaraita?. Tappelu ei voi johtua liian isosta tilasta. Liian pienestä voisi kylläkin.


      • thapsus
        kyllähän kirjoitti:

        Kyllä ne voivat toisensa tappaa. Viimeinen kuolee vaurioihinsa kitumalla. (niin kuin kyllä varmasti muutkin) Omistajalta toisekseen todella typerää kun ei tosiaan erottanut niitä.

        Oletko täysin varma, ketjun aloittaja, hiiresi olivat naaraita?. Tappelu ei voi johtua liian isosta tilasta. Liian pienestä voisi kylläkin.

        Hiirten kohdalla tappelu voi kyllä johtua nimenomaan liian isosta tilasta.

        Silti kuulostaa todella oudolta, että naarashiiret tappaisivat toisiaan... Urosten kohdalla se on ihan mahdollista.


      • a-NNiZ
        thapsus kirjoitti:

        Hiirten kohdalla tappelu voi kyllä johtua nimenomaan liian isosta tilasta.

        Silti kuulostaa todella oudolta, että naarashiiret tappaisivat toisiaan... Urosten kohdalla se on ihan mahdollista.

        kuolivat(osa ainakin) stressiin minkä se tappelu tuotti niille... luin sen eilen yhdestä hiiri kirjasta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe