eli mul siis oli 3 hiiri tyttöä. mut nyt ne kaikki on kuollut kun ne tappoivat toisensa. ;( kysyin eläinkaupast et miksköhän ne tappelivat kun olivat sisaruksia ja minulle sanottiin että toden näköisesti tappelivat liian ison tilan takia. niillä oli iso duna. olisko totta?
iso tila?
4
744
Vastaukset
- AlbinoRaveni
Minusta tuo on aika typerää. Ensinäkin sinun olisi pitänyt erottaa ne jos ne alkoivat tapella. Ihmettelen kyllä suuresti miksi samasta laumasta olevat alkoivat tapella niin, että tappoivat toisensa.
Miten ne muuten pystyivät tappamaan toisensa? Eikö yhden ainakin olisi pitänyt jäädä henkiin?
Itse vaatisin eläinkaupasta jonkinlaista korvausta.
Mitkä olivat dunan mitat?
Minulla on kolme naarashiirtä 74 x 38,1 x 36cm (pituus x korkeus x syvyys) kokoisessa terraariossa eikä mitään tappelua ole, joskus sitä perinteistä "kuka on pomo" juttua, mutta sitäkin hyvin harvoin.
Asuivat yhdessä vaiheessa 79 x 40 x 40cm kokoisessa, joka kuitenkin vei niin paljon tilaa että päätin vaihtaa pienempään.- kyllähän
Kyllä ne voivat toisensa tappaa. Viimeinen kuolee vaurioihinsa kitumalla. (niin kuin kyllä varmasti muutkin) Omistajalta toisekseen todella typerää kun ei tosiaan erottanut niitä.
Oletko täysin varma, ketjun aloittaja, hiiresi olivat naaraita?. Tappelu ei voi johtua liian isosta tilasta. Liian pienestä voisi kylläkin. - thapsus
kyllähän kirjoitti:
Kyllä ne voivat toisensa tappaa. Viimeinen kuolee vaurioihinsa kitumalla. (niin kuin kyllä varmasti muutkin) Omistajalta toisekseen todella typerää kun ei tosiaan erottanut niitä.
Oletko täysin varma, ketjun aloittaja, hiiresi olivat naaraita?. Tappelu ei voi johtua liian isosta tilasta. Liian pienestä voisi kylläkin.Hiirten kohdalla tappelu voi kyllä johtua nimenomaan liian isosta tilasta.
Silti kuulostaa todella oudolta, että naarashiiret tappaisivat toisiaan... Urosten kohdalla se on ihan mahdollista. - a-NNiZ
thapsus kirjoitti:
Hiirten kohdalla tappelu voi kyllä johtua nimenomaan liian isosta tilasta.
Silti kuulostaa todella oudolta, että naarashiiret tappaisivat toisiaan... Urosten kohdalla se on ihan mahdollista.kuolivat(osa ainakin) stressiin minkä se tappelu tuotti niille... luin sen eilen yhdestä hiiri kirjasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435