iso tila?

kyssääääää

eli mul siis oli 3 hiiri tyttöä. mut nyt ne kaikki on kuollut kun ne tappoivat toisensa. ;( kysyin eläinkaupast et miksköhän ne tappelivat kun olivat sisaruksia ja minulle sanottiin että toden näköisesti tappelivat liian ison tilan takia. niillä oli iso duna. olisko totta?

4

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlbinoRaveni

      Minusta tuo on aika typerää. Ensinäkin sinun olisi pitänyt erottaa ne jos ne alkoivat tapella. Ihmettelen kyllä suuresti miksi samasta laumasta olevat alkoivat tapella niin, että tappoivat toisensa.

      Miten ne muuten pystyivät tappamaan toisensa? Eikö yhden ainakin olisi pitänyt jäädä henkiin?
      Itse vaatisin eläinkaupasta jonkinlaista korvausta.

      Mitkä olivat dunan mitat?
      Minulla on kolme naarashiirtä 74 x 38,1 x 36cm (pituus x korkeus x syvyys) kokoisessa terraariossa eikä mitään tappelua ole, joskus sitä perinteistä "kuka on pomo" juttua, mutta sitäkin hyvin harvoin.
      Asuivat yhdessä vaiheessa 79 x 40 x 40cm kokoisessa, joka kuitenkin vei niin paljon tilaa että päätin vaihtaa pienempään.

      • kyllähän

        Kyllä ne voivat toisensa tappaa. Viimeinen kuolee vaurioihinsa kitumalla. (niin kuin kyllä varmasti muutkin) Omistajalta toisekseen todella typerää kun ei tosiaan erottanut niitä.

        Oletko täysin varma, ketjun aloittaja, hiiresi olivat naaraita?. Tappelu ei voi johtua liian isosta tilasta. Liian pienestä voisi kylläkin.


      • thapsus
        kyllähän kirjoitti:

        Kyllä ne voivat toisensa tappaa. Viimeinen kuolee vaurioihinsa kitumalla. (niin kuin kyllä varmasti muutkin) Omistajalta toisekseen todella typerää kun ei tosiaan erottanut niitä.

        Oletko täysin varma, ketjun aloittaja, hiiresi olivat naaraita?. Tappelu ei voi johtua liian isosta tilasta. Liian pienestä voisi kylläkin.

        Hiirten kohdalla tappelu voi kyllä johtua nimenomaan liian isosta tilasta.

        Silti kuulostaa todella oudolta, että naarashiiret tappaisivat toisiaan... Urosten kohdalla se on ihan mahdollista.


      • a-NNiZ
        thapsus kirjoitti:

        Hiirten kohdalla tappelu voi kyllä johtua nimenomaan liian isosta tilasta.

        Silti kuulostaa todella oudolta, että naarashiiret tappaisivat toisiaan... Urosten kohdalla se on ihan mahdollista.

        kuolivat(osa ainakin) stressiin minkä se tappelu tuotti niille... luin sen eilen yhdestä hiiri kirjasta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      972
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 54
      586
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe