KOLME PILKKIJÄÄ HUKKUI

sellanen on suomalainen

Suomalainen pilkkii kun ei pitäisi ja vastarannalla huutaa apua toinen suomalainen. heh, heh.

11

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkkeesi

      lopussa? Ota nyt pikaisesti yhteyttä lääkäriin.
      Naurettava pelle olet,revittelet toisten onnettomuudella.
      Jos tuntisin sinut ja olisit ystäväni,et olisi sitä kauaa!

      • sellanen on.......

        sanoisinpa, että tarkista pakkopaitasi. etkö tonttu tajunnut, että joku oli mennyt jäille ja tekivät siis itsemurhan? oletko tollo?


      • kuoppaa kaivaa..

        lankeaa siihen itse. Etkö ole kuullut sellaista sanontaa? Tässä tapauksessa tuota kuoppaa kaivettiin ahvenille, mutta tulikin itse kuoppaan menneeksi.

        Kalojen pilkillä pyynti on raakalaisen hommaa, joten ihan hyvä jos raakalaisuus väheneekin.
        Empä tosiaankaan kaipaa ystäväkseni raakalaista.


    • TYPERYKSET!!!

      Pitääkö elää 70 vuotiaaksi ja hukkua!
      Ei tää mikään tapaturma ole.
      90% ihmisistä on tyhmiä,kuin vasemmanjalan saapas!!!
      Onneksi MINÄ!!!!!.Olen viisas,enkä työnnä turpaani ehdointahdoin vaaraan.
      Siksi olen hengissä!

      • sellanen on...

        itsekin olen monesti ihmetellyt kuinka ihmiset ovat tyhmiä. eräskin tuossa vastaa lääkkeiden otosta vaikka itse tarvitsee lääkettä ja psykiatria.
        ihmiset itse hakevat vaaroja ja kuolemaa ja silloin ei voi muuta kuin todeta, että hah niinpä siinä taas kävi.
        ihmisten tyhmyydelle ei voi muuta kuin nauraa.


      • Ihan oikein
        sellanen on... kirjoitti:

        itsekin olen monesti ihmetellyt kuinka ihmiset ovat tyhmiä. eräskin tuossa vastaa lääkkeiden otosta vaikka itse tarvitsee lääkettä ja psykiatria.
        ihmiset itse hakevat vaaroja ja kuolemaa ja silloin ei voi muuta kuin todeta, että hah niinpä siinä taas kävi.
        ihmisten tyhmyydelle ei voi muuta kuin nauraa.

        Juuri samoin nekin,-jotka hukkuvat pilkkireissulla,esim -pitivät itseään yhtä viisaana, kuin sinäkin.

        Kumpa ihmiset osaisivat nauraa itselleen, kun vielä kerkiävät, eivätkä pitäisi itseään niin viisaana.


      • Sinä oot vain

        Niin arka, etkä uskalla elää, muuten kuin teeveen kauniiden ja rohkeiden sarjaa katsomalla.

        Ja jos siinä hommassa on jotain viisasta, niin mieluummin kuolen vaikka metsällä, kilometrien päästä ammuttuun kaariluotiin, tai hukun pilkkireissulla.

        Jotkut vain eivät pysty käsittämään sitä autuutta.


    • mutta mieluummin..

      siellä ahventen valtakunnassa,niin onpahan pilkittävät edes joskus niskanpäällä, ihan sanan varsinaisessa merkityksessä.

      • sellanen on..

        menetti turhaan hermonsa. onhan se päivänselvää, että ei kukaan selväjärkinen mene pilkille näinä päivinä saatika öinä.
        Ihan samaa hulluutta on ajaa autolla päin seinää niinkuin eräs teki.
        kyllä suomessa on sekopääkansaa.
        samaa hulluutta osoitetaan huutamalla fiksuhuudossa naama punaisena. nyt toiminta on poliisitutkinnassa.


      • Asiantuntija_123
        sellanen on.. kirjoitti:

        menetti turhaan hermonsa. onhan se päivänselvää, että ei kukaan selväjärkinen mene pilkille näinä päivinä saatika öinä.
        Ihan samaa hulluutta on ajaa autolla päin seinää niinkuin eräs teki.
        kyllä suomessa on sekopääkansaa.
        samaa hulluutta osoitetaan huutamalla fiksuhuudossa naama punaisena. nyt toiminta on poliisitutkinnassa.

        Miksi sitten ajat liikenteessä lapset kyydissä rekan ohi, kun se kulkee puolen metrin päästä. Miksi menet ajamaan Formulaa ja autoa yleensäkin. Ehei, kulkaas nyt. Pilkkiminen jatkuu. Luonto otttaa omansa, mutta elämä jatkuu. Turha sellaisten on vouhkata näillä palstoilla, joilla ei ole ymmärrystä ja kokemusta pilkkimisestä!
        Jäällä liikkumisessa ei ole mitään tekemistä autolla seinään ajon kanssa. Jäällä liikkuminen on hyvä harrastus.


      • mitä...
        Asiantuntija_123 kirjoitti:

        Miksi sitten ajat liikenteessä lapset kyydissä rekan ohi, kun se kulkee puolen metrin päästä. Miksi menet ajamaan Formulaa ja autoa yleensäkin. Ehei, kulkaas nyt. Pilkkiminen jatkuu. Luonto otttaa omansa, mutta elämä jatkuu. Turha sellaisten on vouhkata näillä palstoilla, joilla ei ole ymmärrystä ja kokemusta pilkkimisestä!
        Jäällä liikkumisessa ei ole mitään tekemistä autolla seinään ajon kanssa. Jäällä liikkuminen on hyvä harrastus.

        jos haluaa jännitystä lisää niin kannatta kokeilla jäälautalta toiselle hyppimistä, se on huisin mukava harrastus. Kun on vähän hypellyt, niin alkaa rutinoitua ja varmuutta saatuaan alkaa tuntumaan,kuin olisi mahdollisuuksia vaikka mihin. Minä harrastan sellaista urheilua ja ei tarvi viinoja, huumeita eikä muitakaan pönttöä sekottavia aineita. Eikä tarvi pelätä pettääkö jää alla kun tietää että pettää jos hyppy epäonnistuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe