Haluaisin tietää miten te lesbot olette päätyneet valintaanne,onko se tullut vain niin että huomannut että pidätte vain naisista seksuaalisesti vain onko syynä vittuuntuminen miehiin..??
Itse olen bi,ja minusta tuntuu etteivät miehet enää viehätä minua,syynä järkyttävä tunteettomuus ja pettämi´nen,uskollisuutta en ole vielä yhdestäkään miehestä löytänyt,JOkainen mies on vain halunnut hyvän panon....
Jkaine mies jhonka kanssa olen seurustellut on pettänyt minua ,naiset eivät,tosin eräs jota tapailin oli oikeasti varattu...joten se siitä...mutta kertokaa,pyydän...
Kysymys...!!!
20
2018
Vastaukset
- LeSbO
pystyn rakastumaan vain naisiin. miehiin en ole koskaan tuntenut vetoa.
- sotahevonen
Sotahevonen ilmoittaa: minulle kelpaa vain tamma. Itse olen ori.
On teillä ihmisillä sitten kaikenlaisia vaivoja. Mutta meillä sotahevosilla onkin suurempi pää! - hah
sotahevonen kirjoitti:
Sotahevonen ilmoittaa: minulle kelpaa vain tamma. Itse olen ori.
On teillä ihmisillä sitten kaikenlaisia vaivoja. Mutta meillä sotahevosilla onkin suurempi pää!..sulla se suurempi pää taitaa olla ylä- päässä ja sekin kuin suuri tyhjiö. Mun puolesta tollasen hevosen vois pistää meetwursteiksi. ;)
- vanha lesbo
Lesbonaisetkin pettävät ihan samalla lailla kuin miehetkin. Uskottomuus ei ole mikään sukupuoleen sidottu ominaisuus. Lesbojenkin joukosta löytyy monenlaisia ihmisiä, aivan samalla lailla kuin heteroiden.
- Jennifer
....että naiset pettävät yhtä paljon kuin miehet.
Miehillä se on täysin verissä.
Jos lesbonaiset joutuvat tilanteeseen, että kummpaneita on yhtä aikaa enemmän, on kysymys monta kertaa tunteista, ei pelkästä seksuaalisesta halusta, kuten useimmiten miehellä.
Uskon seuraavaan yteenvetooni aika pitkälti:
Miesten syjähypyt
20 % ihastuksen vuoksi, 80 % pelkän seksin vuoksi
Lesbojen syrjähypyt
80 % ihastuksen vuoksi, 20 % pelkän seksin vuoksi
Hetero- ja bi-naisista en näin äkkiseltään osaa tehdä arvioita, mutta ehkäpä joku toinen osaa.. - vanha lesbo
Jennifer kirjoitti:
Jos lesbonaiset joutuvat tilanteeseen, että kummpaneita on yhtä aikaa enemmän, on kysymys monta kertaa tunteista, ei pelkästä seksuaalisesta halusta, kuten useimmiten miehellä.
Miesten syjähypyt
Lesbojen syrjähypyt
Hetero- ja bi-naisista en näin äkkiseltään osaa tehdä arvioita, mutta ehkäpä joku toinen osaa..Vaikea tehdä mitään prosentuaalisia arvioita asiasta. En osaa sanoa kumpi pettää enemmän, naiset vai miehet. Mutta en usko, että miehillä se on täysin veressä.
Kyllä lesbotkin tosiaan pettävät vain pelkän seksin takia, hetken hekuman vuoksi, jossa tunteilla ei ole mitään tekemistä. Ei lesbous tee naisesta sen parempaa kuin heteronaiset - tai miehet. - Mies ja munat
Jennifer kirjoitti:
Miesten syjähypyt
Lesbojen syrjähypyt
Hetero- ja bi-naisista en näin äkkiseltään osaa tehdä arvioita, mutta ehkäpä joku toinen osaa.."Miehillä se on täysin verissä."
PASKAA. - joop
Jennifer kirjoitti:
Miesten syjähypyt
Lesbojen syrjähypyt
Hetero- ja bi-naisista en näin äkkiseltään osaa tehdä arvioita, mutta ehkäpä joku toinen osaa..Kyllä ne lesbotkin pystyvät pettämään pelkän seksin (= pikaisen fyysisen ihastuksen/halun takia) takia, enkä usko että pettäminen on sen kummemmin miehillä kuin naisillakaan verissä. Molemmat sukupuolet sitä tekee, seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta. Naisia on turha romantisoida tässä asiassa, yhtä viettiemme vietävissä mekin voimme olla kuin miehetkin.
- Jennifer
Jennifer kirjoitti:
Miesten syjähypyt
Lesbojen syrjähypyt
Hetero- ja bi-naisista en näin äkkiseltään osaa tehdä arvioita, mutta ehkäpä joku toinen osaa....mielipiteitä tässä ketjussa, jotka pitävät miesten ja lesbojen pettämisen mahdollisuutta yhtä suurina..:o
Kuitenkin tällä palstalla on kovastikin kirjoiteltu uskollisuuden puolesta;O
Eli ymmärtääkseni uskollisia lesboja kirjoittelee tänne pilvin pimein..
Eli missäs ne pettäjät nyt sitten luuraa, kun muistaakseni pettämistä kyseenalaistaneita itseni lisäksi oli vain yksi toinen kirjoittaja??
Onko tässä nyt mielestänne jonkinlainen ristiriita olemassa?
Jos lesbot ovat yhtä kovia pettämään kuin heteromiehet, jotka pettävät melkein poikkeuksetta tilaisuuden tullen, (puhun omakohtaisesta kokemuksestani), niin miksi ihmeessä tämän palstan lesbot ovat superuskollista sakkia.? ;)
Valiojoukkoko..?? Mitäs sanotte.?:) - Hapsu
Jennifer kirjoitti:
..mielipiteitä tässä ketjussa, jotka pitävät miesten ja lesbojen pettämisen mahdollisuutta yhtä suurina..:o
Kuitenkin tällä palstalla on kovastikin kirjoiteltu uskollisuuden puolesta;O
Eli ymmärtääkseni uskollisia lesboja kirjoittelee tänne pilvin pimein..
Eli missäs ne pettäjät nyt sitten luuraa, kun muistaakseni pettämistä kyseenalaistaneita itseni lisäksi oli vain yksi toinen kirjoittaja??
Onko tässä nyt mielestänne jonkinlainen ristiriita olemassa?
Jos lesbot ovat yhtä kovia pettämään kuin heteromiehet, jotka pettävät melkein poikkeuksetta tilaisuuden tullen, (puhun omakohtaisesta kokemuksestani), niin miksi ihmeessä tämän palstan lesbot ovat superuskollista sakkia.? ;)
Valiojoukkoko..?? Mitäs sanotte.?:)... ymmärsinkö kysymystäsi täysin nyt, mutta luulen että ihmiset puhuvat kokemuksiensa rintaäänellä tässä asiassa.
Itse olen huomannut, että naiset pettävät toisiaan liian paljon. Itseäni on petetty ja ystäväpiirissäni sitä toisinaan tapahtuu.
Missään tilanteessa pettäminen ei ole mielestäni hyväksyttävää, no ehkä silloin, jos on "lupa", mutta se ei olekaan silloin enää "perinteistä" pettämistä.
Siksi itse näen asian niin, että naisiltakin, lesboilta pettäminen luonnistuu, koska olen siihen niin usein törmännyt.
Uskon kuitenkin miehille sen olevan helpompaa - kyllä helpompaa, koska suurelle osalle miehistä naisen kaato on ollut aina eräänlaista urheilua/ saavutusta ja todistelua omasta miehisyydestään ja varsinkin niin, että mahdollisimman moni kaveri siitä saa tietää lukuunottamatta tietysti sitä omaa vaimoa.
Naisten ei siinä mielessä ole koskaan käsitykseni mukaan tarvinnut todistella naiseuttaan sillä tavoin. - Jennifer
Hapsu kirjoitti:
... ymmärsinkö kysymystäsi täysin nyt, mutta luulen että ihmiset puhuvat kokemuksiensa rintaäänellä tässä asiassa.
Itse olen huomannut, että naiset pettävät toisiaan liian paljon. Itseäni on petetty ja ystäväpiirissäni sitä toisinaan tapahtuu.
Missään tilanteessa pettäminen ei ole mielestäni hyväksyttävää, no ehkä silloin, jos on "lupa", mutta se ei olekaan silloin enää "perinteistä" pettämistä.
Siksi itse näen asian niin, että naisiltakin, lesboilta pettäminen luonnistuu, koska olen siihen niin usein törmännyt.
Uskon kuitenkin miehille sen olevan helpompaa - kyllä helpompaa, koska suurelle osalle miehistä naisen kaato on ollut aina eräänlaista urheilua/ saavutusta ja todistelua omasta miehisyydestään ja varsinkin niin, että mahdollisimman moni kaveri siitä saa tietää lukuunottamatta tietysti sitä omaa vaimoa.
Naisten ei siinä mielessä ole koskaan käsitykseni mukaan tarvinnut todistella naiseuttaan sillä tavoin...että minun tuttavapiirissäni, lesbojen keskuudessa, pettäminen on ylen harvinaista. Tai sitten se ei ole tullut minun korviini..
Heteropiireissä miesten pettäminen on tietoisuudessani erittäin usein.
Joo-o, erilaisten kokemusten rintaääni täällä taitaa kuulua:) - Hapsu
Jennifer kirjoitti:
..että minun tuttavapiirissäni, lesbojen keskuudessa, pettäminen on ylen harvinaista. Tai sitten se ei ole tullut minun korviini..
Heteropiireissä miesten pettäminen on tietoisuudessani erittäin usein.
Joo-o, erilaisten kokemusten rintaääni täällä taitaa kuulua:)Ehkä vielä sekin vaikuttaa, kuinka luottaa ihmisiin noin yleensäkin.
Jos ihminen, jonka on vaikeaa muutenkin luottaa toisiin, niin ehkä hän myös helpommin näkee ja kuulee tällaisia epämiellyttäviä asioita. Tai pistää niitä paremmin merkille, en tiijä sitte ;) - Pir
Hapsu kirjoitti:
... ymmärsinkö kysymystäsi täysin nyt, mutta luulen että ihmiset puhuvat kokemuksiensa rintaäänellä tässä asiassa.
Naisten ei siinä mielessä ole koskaan käsitykseni mukaan tarvinnut todistella naiseuttaan sillä tavoin.heittää luulojani tiedon sekaan, niin arvelisin ihan "sosiaalibiologian" pohjalta, että miehet pyrkivät luonnostaan naimaan vaikka seinäkelloa. Eläinmaailmassa urokset kiivaasti etsivät naaraita, joilla olisi se vaihe, että pystyvät parittelemaan (yksi jakso vuodessa tms). Kiima-aikana kimppuun vaan ja niin usein kuin mahdollista, vaikka henki menis.
No, eiväthän miehet aivan elukoita ole, mutta jotain tässä voi kumminkin olla, joka liittyy geneettiseen perintöön, hormoonitoimintoihin ja on ikäänkuin fysiologista. Tietysti kulttuuri ja muut ympäristötekijät vaikuttavat myös voimakkaasti. Ns. mieskuntoisuutta on aina pidetty suuressa arvossa. Naisten nymfomaaniselta näyttävään käyttäytymiseen suhtaudutaan täsmälleen päinvastoin. Naisten ei todellakaan ole tarvinnut todistella naiseuttaan "sillä tavalla", tarkemmin: ei ole edes saanut todistella siten.
En tunne laajalti lesboelämää, toivottavasti mielikuvani yleisesti ottaen melko lyhyistä suhteista on väärä (keskimäärin 2-4 vuotta?). Tapahtuvatko vaihdot enimmäkseen petoksen takia vai muista syistä, on ainakin minulle hämärän peitossa.
- joop
Ei se ollut mikään tietoinen valinta, olen pitänyt naisista niin kauan kun jaksan muistaa. Jo ensimmäiset ihastumiset joskus ala-asteella kohdistui toisiin tyttöihin ja asia selvis viimeistään 14-vuotiaana sen suuren ensirakkauteni myötä.
Muuten, on niitä pettäjiä naisissakin, ei se ole yksistään miesten etuoikeus. - Hapsu
... ole itse "valintaani" seksuaalisuudessani tehnyt, vaan joku suurempi voima teki sen minulta lupaa kysymättä.
Pettämisestä sen verran, että en ole koskaan uskonut siihen etteikö jokainen, oli sitten mies tai nainen, voisi jossain tietyssä tilanteessa tai "tunneoikosulussaan" pettää.
Vähän niinkuin sanonta "meidän koira ei koskaan pure". Mistä sitä koskaan voi vannoa mitään, ihmisiähän tässä vain ollaan...
Eli ei ole sidottu sukupuoleen tuokaan käyttäytyminen, vaan ihmiseen yksilönä... tai vastapuoleen ;)- keiju
Kuin useimmat tässä viestiketjussa. Yhdyn nimittäin noihin prosentteihin noin niinkuin nyrkkisääntönä. Kyllä miesten ja naisten tunne-elämässä yms. on eroja! (yleistäen)
Olen samaa mieltä että miehet eivät ole niin 'henkisiä ja tunteellisia' kuin naiset, vaan seuraavat enemmänkin viettejään. Tottakai sellaisia naisiakin on, niin lesboissa kuin heteroissakin, mutta ENEMMÄN miehissä.
Vastaukseksi 'valintaan' seksuaalisesta identiteetistä: Ei, en ole valinnut sitä että olen lesbo, sellaiseksi vain satuin syntymään. Paljon helpompaahan elämä olisi heterona, yhteiskunnan ja etenkin tietämättömien kanssaihmisten takia. On turhauttavaa lukea suurimpien idioottien sanomisia... Ihan kuin lesbous olisi jokin valittu juttu, kunhan vain haluan olla sellainen.
Olen sinut itseni kanssa, ja hyväksynyt sen mikä olen, ja onnellinen siitä. En vain jaksa tajuta miksi se on joillekin NIIN järjettömän vaikea tajuta että lesboksi/homoksi synnytään!!!
(useimmiten) - Hapsu
keiju kirjoitti:
Kuin useimmat tässä viestiketjussa. Yhdyn nimittäin noihin prosentteihin noin niinkuin nyrkkisääntönä. Kyllä miesten ja naisten tunne-elämässä yms. on eroja! (yleistäen)
Olen samaa mieltä että miehet eivät ole niin 'henkisiä ja tunteellisia' kuin naiset, vaan seuraavat enemmänkin viettejään. Tottakai sellaisia naisiakin on, niin lesboissa kuin heteroissakin, mutta ENEMMÄN miehissä.
Vastaukseksi 'valintaan' seksuaalisesta identiteetistä: Ei, en ole valinnut sitä että olen lesbo, sellaiseksi vain satuin syntymään. Paljon helpompaahan elämä olisi heterona, yhteiskunnan ja etenkin tietämättömien kanssaihmisten takia. On turhauttavaa lukea suurimpien idioottien sanomisia... Ihan kuin lesbous olisi jokin valittu juttu, kunhan vain haluan olla sellainen.
Olen sinut itseni kanssa, ja hyväksynyt sen mikä olen, ja onnellinen siitä. En vain jaksa tajuta miksi se on joillekin NIIN järjettömän vaikea tajuta että lesboksi/homoksi synnytään!!!
(useimmiten)kanssasi siinä, että naisten ja miesten tunne-elämässä on eroja. Sitä ei ole tarvetta edes kyseenalaistaa.
Mutta siltikin haluan uskoa siihen, että yksilönä meillä jokaisella on vastuumme käyttäytymisestämme ja, jos joku seuraa viettejään pettämiseen asti, niin sillä ei ole merkitystä oli nainen tai mies.
Sen olen aina alleviivannut ja käytännössä todennut, että miehillä tuo ajattelumekanismi hyvin pitkälle noudattaa rataa jalkoväli-aivot. Naiset taas etsivät enemmän/ensimmäisenä tunnetta. Niinpä niin...
- Lepakko
vaiheilla keikut, niin usein on helppo selitellä valintojaan toisen vaihtoehdon huonommilla ominaisuuksilla. Ei siinä toki mitään väärää ole, mutta usein molemmissa sukupuolissa on pettämisen vikaa ja muutenkin uskolliseen parisuhteeseen kykenemättömyyttä.
Kumppanin valinnassa ois ehkä tärkeempää keskittyä muihin asioihin.
Mulle yksinkertainen valinta tapahtuu tunteiden kautta. Naisiin rakastun, ihastun ja kiinnyn - miehiin en romanttisessa mielessä. - Eliö
Ehkä vähän on yleistyksen makua kirjoituksissa miesten suhteen joidenkin kirjoituksissa..
Ehkä pitäisi miettiä myös tätä tämän hetkistä trendiä. Tällä hetkellä tuo seilaaminen suhteista toiseen (sitoutumattomuus) tuntuu olevan muotia. Halutaan seikkailla ja hakea vain seksisuhteita.
Näistä trendeistä sitten luodaan stereotyyppinen käsitys miehistä ja naisista.
.. Ehkä sitä nykyään vasta vanhemmiten siinä jossain 30 hujakoilla aletaan vasta miettiä tosissaan mistäs se vakkari voisi löytyä..
..tämä on mun tajunnanvirtainen käsitys täst jutusta..- Jennifer
Noi mun tuntemat miehet ovat kyl jopa 64 vuotiaita;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938