Miten kosisin tyttöystävääni miiaa? ollaan oltu kohta 3 vuotta yhdessä ja todettu se, että me todellakin rakastetaan toisiamme´8) joten voisitteko keksiä miten kosisin häntä mahdollisimman romanttisesti (minulla on huonoja ideoita)
Kertokaas
3
1050
Vastaukset
- mikä vastaa makua
Aika mahottoman vaikeita kysyt kun ei voi tietää mistä se toinen tykkäisi...
Kävi mielessä, että mitä jos visioisit vaikkapa sen pohjalta missä/miten tapasitte tai ensimmäisten treffien pohjalta, johonkin yhteiseen muistoon tai tapahtumaan liittyen...se voisi olla romanttista kun liittäisit yhteisen matkanne varrelta kosintahetkeen jotain mukaan. - kosi
Mä kosin mun tulevaa vaimoa thaimaassa phi phi saarella.Oltiin rannalla illalla ja mentiin yhteen tosi hienoon ja romanttiseen baariin hiekkarannalle. sinne oli levitetty rannalle liinoja jossa istuttiin. sit kävin sanomassa dj:lle et laittais jotain romanttista musiikkia.sit otin mun kultaa kädestä kiinni ja vein kaikkien niiden tuntemattomien ihmisten eteen ja huusin (engl.) kovaan äänen että saisinko huomionne hetkeksi tänne!! ja sit polvistuin ja se oli siinä. kaikki lopuksi taputti ja vislas.ja kyllä siina olthiin niin ilosia ihte kukin. ps. eikä kaduta!! :)
- Madeeehhh
nii meki ollaa menossa juhlan kunniaks espanjaan. sieltäki vois löytyy joku tosi romanttinen paikka, vai? ei tarvi kun vähän suunnitella ja käydä ostamassa sormukset nii toivotaan että se ajatus lähtisi liikkeelle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418