Kertokaas

Madeeehhh

Miten kosisin tyttöystävääni miiaa? ollaan oltu kohta 3 vuotta yhdessä ja todettu se, että me todellakin rakastetaan toisiamme´8) joten voisitteko keksiä miten kosisin häntä mahdollisimman romanttisesti (minulla on huonoja ideoita)

3

1032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä vastaa makua

      Aika mahottoman vaikeita kysyt kun ei voi tietää mistä se toinen tykkäisi...
      Kävi mielessä, että mitä jos visioisit vaikkapa sen pohjalta missä/miten tapasitte tai ensimmäisten treffien pohjalta, johonkin yhteiseen muistoon tai tapahtumaan liittyen...se voisi olla romanttista kun liittäisit yhteisen matkanne varrelta kosintahetkeen jotain mukaan.

    • kosi

      Mä kosin mun tulevaa vaimoa thaimaassa phi phi saarella.Oltiin rannalla illalla ja mentiin yhteen tosi hienoon ja romanttiseen baariin hiekkarannalle. sinne oli levitetty rannalle liinoja jossa istuttiin. sit kävin sanomassa dj:lle et laittais jotain romanttista musiikkia.sit otin mun kultaa kädestä kiinni ja vein kaikkien niiden tuntemattomien ihmisten eteen ja huusin (engl.) kovaan äänen että saisinko huomionne hetkeksi tänne!! ja sit polvistuin ja se oli siinä. kaikki lopuksi taputti ja vislas.ja kyllä siina olthiin niin ilosia ihte kukin. ps. eikä kaduta!! :)

      • Madeeehhh

        nii meki ollaa menossa juhlan kunniaks espanjaan. sieltäki vois löytyy joku tosi romanttinen paikka, vai? ei tarvi kun vähän suunnitella ja käydä ostamassa sormukset nii toivotaan että se ajatus lähtisi liikkeelle :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe