ottaako kukaan puun ajoon

kuljettajaa

jolla ei ole oikeastaan ajokokemusta yhtään mutta on innokas ja vastuun tuntoinen kaveri? näky työpaikka ilmotuksissa kaikki hakevan ammattitaitosta kuskia:)

8

2366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mauno_1962

      En usko, oot kiinni jokapaikassa ja särkyy kalusto.

    • jos ottaa

      oppisopimus on yksi vaihtoehto, josta myös työnantaja hyötyy. jos löytyy joku fiksu isäntä niin ottaa ja vittumaiselle kaverille jolla on sama pipo ollu 20 vuotta päässä EI kannata mennä. Kai jokainen on alusta aloittanut homman ku homman, joten on turha jonku tyhjän tynnyrin viisastella että ei ota ja oot kiinni ku sama apina pn kiinni harva se päivä itse... he he he

      • kokemattomaltakin

        Itse aloitin puurekalla, hyvä isäntä ja halukas opettamaan. Oppisopimuksella sitten jatkettiin kun olin ensin tutustunut hommaan. Kaikki joutuu puunajon opiskelemaan, nekin jotka on ajanut vuosia asfaltilla. Kiini jää kokeneetkin ja kalusto ei rikkoudu kun muistaa olla tarkkana ja keskittyy siihen mitä tekee. Toki jos on rikkoutuakseen se vahinko voi sattua kokeneellekin.
        Jos on intoa opetella, niin siitä vaan.


    • tietysti

      Meet sinne puu virmaan ja sanot että annas töitä. Pyydät saada antaa ajo näytteen meet sitte ajelmaan jonnekin korpeen niin syvälle kun pääsee ja tuut sen auton kanS pois sieltä. REITIN PITÄÄ OLLA SELLANEN ETTEI ISÄNTÄ OSAA AJAA SITÄ LÄPI.Lastaus näyte pöllit kyytiin nopeemmin kuin isäntä nii kyl se siitä.

    • Riippuu työnantajasta. Jotkut ottavat, monet ei ota.

      • sdgds

        Sieltä taisi tulla niitä totuuden sanoja. Mutta mutta onko niillä intoa ottaa tyyppejä ilmaseksi oppimaan/kyytiin istumaan. Hidastaahan se vähän hommaa, mutta kuitenkin.

        CE-kortti löytyy jonkun ajan päästä ja talveksi pitäisi saada edes oppia noista hommista.


      • sdgds kirjoitti:

        Sieltä taisi tulla niitä totuuden sanoja. Mutta mutta onko niillä intoa ottaa tyyppejä ilmaseksi oppimaan/kyytiin istumaan. Hidastaahan se vähän hommaa, mutta kuitenkin.

        CE-kortti löytyy jonkun ajan päästä ja talveksi pitäisi saada edes oppia noista hommista.

        ja sen kuskeista. Jotkut eivät ota ketään kyytiin.

        Yrittäjistä jos puhutaan, niin uskoisin jotta varsinkin ilmaiseksi ottavat jos vaan on mielenkiitoa alalle. Jos siitä pitäisi maksaa jotain, niin silloin voivat olla enemmän vastaan. Edelleen riippuu yrittäjästä, osahan ilmeisestikin ottaa mielissään oppisopimuksellakin. Onko sitten järkevää istua ilmaiseksi, on jokaisen harkittavissa. Itse ainakin istuin aika aktiivisesti silloin aikoinaan, vähä aikaa vielä sittenkin kun olin jo kortin saanut. Ja eipä siitä työkuvioiden suhteen haittaakaan ollut. Päinvastoin. Näkee ammattilaisen työssä on parasta oppia mitä voi saada.

        Hidastaako se hommia on vähän niin ja näin. Jos se tosiaankin menee sen apumiehen/naisen odotteluksi, niin silloin tietenkin. Mutta menee vaan sen mukana / tahdissa, kenen opissa sattuu olemaan.

        Mutta joo, parhaiten alan niksit oppii silloin, kun voi katsoa ammattilaista työssään. Ja jos milloin alat itse tekemään, niin muista se rauhallisuus alussa. Vaikka tekisi miten mieli kiirehtiä, niin älä. Maanteillähän nyt pystyy aika huoletta ajelemaan jos vaan kelit sallii, mutta metsäpäässä ne erot tulee. Ja siellä tulee helpoiten sitä aikahävikkiä. Alussa sitä aikaa menee kaikilla, nopeus tulee sitten aikanaan ihan ilman yrittämistäkin jos on tullakseen.


    • käynyt

      ootkos päässyt töihin???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe