Tietääkö kukaan mistä voi ostaa vanhoja lego star wars settejä halvalla ku en löydä mistään.
vanhat legot
11
4186
Vastaukset
- Legomannn
Halvalla ei varmaan saa mistään. Olen tilaillut useamman setin eBayn kautta ja hinta on suorassa suhteessa siihen, miten täydellinen ja hyväkuntoinen sarja on kyseessä. Jotkut tuntuvat ostavan varastoon sarjoja ja sitten myyvät figuurit ja muut osat erikseen.
Mene eBayn sivuille ja laita hakuun "Lego Star Wars" ja sitten vaan ihmettelemään...- Manskinen
Kaikki tuotteet olisi pitänyt maksaa dollareilla
- purzi
bricklinkistä
- Samu.u
mä tiiän mist saa vanhoi lego star wars sarjoi!!
- Samu.u
toy wiz nimisest kaupasta saa kirjota googlee
- Manskinen
Mä en tiiä myöskään. Kaikki uudet Star Wars "The Clone Wars" tuotteet on ihan huonoja. Jos mä jostain niitä löydän niin ne pitäis maksaa dollareilla.
- NIKO
hei kuka voi autaa löytää lego tähtien sota eli lego star wars legoja !!!!!???
- Legotyyppi
Öö what
- legoman1234
Tietääkö kukaan mistä saa lego star wars settejä ILMAN että ne maksaa dollareita.
- legoman1234
Nyt joka sorkka kirjoittaa googleen eBAY!Sieltä voi ostaa vangoja lego star wars settejä ilman että ne maksaa dollareita!
- reikäklooni
tori.fi suvulta ehkä löytää jos joku vanha mies tai nainen myy niin ehkä saa lego itsekin olen ostanut sieltä ja saanut ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235088Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo623012Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122900HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432821Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi181597Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271506Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091221- 681110
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei213976