moikka!
onko kellään tietoa hierojasta, joka hierois ja rentouttais purentalihaksia Jyväskylän seudulla?
kiitos
Purentalihasten hieroja jkl
5
3075
Vastaukset
- koulutetut
Kuuluu koulutukseen, eli kaikkien koulutettujen tulisi hallita ko lihastenkin käsittely....
(ainakin minä hallitsen, mutta hieron vain pyydettäessä tai epäillessäni kireyttä purentalihaksissa.... t: urheiluriehuja)- Mourulanvaari
Halutessasi voit myös kokeilla perinteistä jäsenkorjausta . Toimin Jyväskylässä ja teen myös hoitoja kasvolihaksille .
- katso kotisivuilta
katso www.voicemassage.fi, terapeuttiluettelo. He tekevät purentalihasten käsittelyä.
- zxcvbnm
Kiitso vastauksista.En kuitenkaan onnistunut löytämään (ainakaan netin kautta) yhtään voice massage hierojaa jyväskylästä..
- vaikka
zxcvbnm kirjoitti:
Kiitso vastauksista.En kuitenkaan onnistunut löytämään (ainakaan netin kautta) yhtään voice massage hierojaa jyväskylästä..
fysikaaliset hoitolaitokset sieltä löytyy fys.terapeutteja jotka erikoistuneet purentalihasten hoitoon.itse olen hieroja ja käsittelen kasvot ja purentalihakset ulkopuolelta mutta voice massagessa keskitytään hieromaan myös suun sisäpuolelta sekä venyyttämään purentalihaksia joten jos haet lähetteen lääkäriltä niin saat kelalta takaisin osan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329