moikka!
onko kellään tietoa hierojasta, joka hierois ja rentouttais purentalihaksia Jyväskylän seudulla?
kiitos
Purentalihasten hieroja jkl
5
3073
Vastaukset
- koulutetut
Kuuluu koulutukseen, eli kaikkien koulutettujen tulisi hallita ko lihastenkin käsittely....
(ainakin minä hallitsen, mutta hieron vain pyydettäessä tai epäillessäni kireyttä purentalihaksissa.... t: urheiluriehuja)- Mourulanvaari
Halutessasi voit myös kokeilla perinteistä jäsenkorjausta . Toimin Jyväskylässä ja teen myös hoitoja kasvolihaksille .
- katso kotisivuilta
katso www.voicemassage.fi, terapeuttiluettelo. He tekevät purentalihasten käsittelyä.
- zxcvbnm
Kiitso vastauksista.En kuitenkaan onnistunut löytämään (ainakaan netin kautta) yhtään voice massage hierojaa jyväskylästä..
- vaikka
zxcvbnm kirjoitti:
Kiitso vastauksista.En kuitenkaan onnistunut löytämään (ainakaan netin kautta) yhtään voice massage hierojaa jyväskylästä..
fysikaaliset hoitolaitokset sieltä löytyy fys.terapeutteja jotka erikoistuneet purentalihasten hoitoon.itse olen hieroja ja käsittelen kasvot ja purentalihakset ulkopuolelta mutta voice massagessa keskitytään hieromaan myös suun sisäpuolelta sekä venyyttämään purentalihaksia joten jos haet lähetteen lääkäriltä niin saat kelalta takaisin osan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264