ollaan kavereiden kanssa lähdössä tjäreborgin matkajokerilla sunny beachille. onko jollain kokemuksia näistä matkajokereista?
asuitteko vajassa torakoiden ja luteiden keskellä vai jossain luksushotellissa?
vai kenties molemmissa, ehkä jouduitte vaihtamaan asuinpaikkaa kesken loman?
matkakertomuksia, kiitos! :)
matkajokeri -joku kokeillut?
3
879
Vastaukset
- mmono
Kyllä voitte ottaa jokerin ei ne kamalia ole voi olla hyväkin mikäli olette meneviä miehiä, suosittelen ettehän te muuta kuin joskus vähän nukutte. Minä olen ottanut aina EN asu hotellisssa vaan olen reissun päällä onhan joku paikka jossa voi nukkuakin. Miksi maksaa turhasta!
- nii
329 € oli matkan hinta kyseiseen paikkaan ja hotelli sattui olemaan neljän tähden hotelli !
KANNATTI ! - mmono
nii kirjoitti:
329 € oli matkan hinta kyseiseen paikkaan ja hotelli sattui olemaan neljän tähden hotelli !
KANNATTI !Jokainen matka jokainen hotelli ovat kiehtovia yllätyksiä täynnä. Jos on työläinen ei kannata maksaa turhasta, kuten etukäteen tähdistä. Sillä voi tienata matkakassan. Tähän on paras ratkaisu JOKERI!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204231- 604051
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413355Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv162752Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417