Miten löysit itsesi?

BlindEye

Eli millainen polkusi tähän mennessä on ollut ja millaiset asiat siihen ovat vaikuttaneet?

Itse olin pitkään ateisti ja menin Pakanaverkon sivuillekin naureskelemaan hörhöille. Siellä ollut materiaali kuitenkin teki jonkinlaisen vaikutuksen ja aloin tutkimaan asioita. Hankin Satanic Biblen, tunnistin itseni siitä ja olen nyt imaillut vaikutteita vähän muualtakin.

9

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rnfbjt

      Wookin tekstit -> LaVeyn tekstit -> Heureka

      • Haha, oh wow

        Klassinen?! Eli maan "satanistit" on 90% jotain Wookin seuraajia? :D


      • D4-A2
        Haha, oh wow kirjoitti:

        Klassinen?! Eli maan "satanistit" on 90% jotain Wookin seuraajia? :D

        Puolet on aidosti saatanallisesta filosofiasta kiinnostuneita ja puolet aivottomia mantroja kuten "wookinpalvonta" ja "satanismi on saatananpalvontaa" toistelevia teinejä. Huomaa kumpaan joukkioon sinä kuulut.


    • Yyympi

      Kokeilin jotain wiccaa yms. mutta alkoi käymään liikaa hermoille kaikki okkultinen liirumlaarum

    • Nimgarothon

      Katoin jonku dokumenti mis oli jotai noitajuttuu

      • Niinq

        Kai olet myös lukenut raamatun kannesta kanteen takaperin ja opiskellut ulkoa ainakin 2 loitsua Siskoni On Noita sarjasta?


    • Antichris + t

      alkoi kaiketi ensin wiccaan, ateismiin, etc.. ynm... tutkiskelemalla, jotkut asiat kiinnostivat mutta, ei se sitten lopulta ihan tyydyttänyt tiedon nälkää... jatkoin etsimistä ja satuin pakanaverkon sivuille myös eksymään eräs kaunis päivä.. ja satuin törmäämään etsimääni satanismiin muodostuneena. tuskin vei aikansa ja etsin lisää tietoa netin kautta. hankin ja luin satanic biblen pariin otteeseen, ja olen pikkuhiljaa avannut ovea sisimpääni.

    • Puhuttelun

      "kylmää, kylmää, lämpenee, viilenee, lämpenee, polttaa, polttaa" ja siellähän minä sitten olin, sängyn alla

    • Striking-Fire

      Kakkiaisena kuuluin vielä kirkkoon, kävin rippikoulunkin, mutta olin kaikesta aina eri mieltä kuin mitä uskonnonopettajat, papit ja muuten vaan uskovaiset jorisivat elämän luonteesta maailman synnystä ja ihmisen paikasta elämän kiertokulussa.

      Ja miksikö sitten kävin riparinkin?
      No, pitäähän "vastapuoleenkin" tutustua, jotta tietää mitä vastaan on. ...ja tienasihan siitä hyvästä tuhansia markkoja sukulaisilta...
      Kun ystävänsä voi valita - sukulaisiaan ei.

      Kauan aikaa oletin olevani jotakin satanistin suuntaista, kunnes mieleeni juolahti ajatus tutustua aiheeseen tarkemmin ja huomasin olleeni aina oikeassa olettamukseni kanssa.
      Tosin kerran luulin olevani väärässä, mutta se oli erehdys.

      Eli lyhyesti:
      Tiesin aina mitä olen, mutta löysin vihdoin nimen sille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe