kuka selittäis?

typerys

Oon tyhmä, tiedän....ois pari tollasta sanaa jota en vaan oo kertakaikkiaan kuullu mitä ne tarkottaa...
Eli siis jos sanotaan et joku on tarkkiksella, ni mitä se tarkottaa?
ja sit mikä on vaimari?
ja sit mitä tarkottaa lol?
kiitti sille, joka kertoo miulle:)

14

2103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkailuluokka

      normaaliin koulunkäyntiin sopeutumaton=
      siirretty luokalle jossa on vähän oppilaita ja opettajalla parempi mahdollisuus opettaa kys oppilasta...

      • Salla

        Viime aikoina on ruvennut kiinnostamaan miten kundit valitsee vaatteensa bile-iltoihin. Menettekö baareihin/kaupungille niissä tamineissa mitkä nyt silloin sattui päällä olemaan vai valkkaatteko pari tuntia kahden asukokonaisuuden välillä kuten me naiset?
        Entä sopiiko ne arkivaatteet koskaan ryyppyreissuille, vai onko aina oltava jotain edes vähän juhlavampaa päällä? Lähteekö teistä kukaan koskaan esim. farkut ja college-paita päällä juhlimaan, olettaen että ne ovat arkivaatteesi, vai onko em. asustus täysin pois suljettu?
        Kuuluuko taasen kauluspaidat aina pukuvalikoimaan "niinä" iltoina?

        Tällaisia kysymyksiä tällä kertaa. Pääpointti nyt oli siinä että sopiiko arkivaatteet juhlimassa ollessa vai pitääkö näyttää edustavammalta? Jos jälkimmäinen on valintasi niin esittelepä oma "nuorten juhlava" asukokonaisuus, jolla flaksi käy enemmän kuin laki sallii:)

        Laitetaan nyt vielä oma ikä tänne, eli olen 17v naisenalku.

        Kiitos kaikille vastanneille ja hyvät kesän jatkot ja koulun alut!


      • m18
        Salla kirjoitti:

        Viime aikoina on ruvennut kiinnostamaan miten kundit valitsee vaatteensa bile-iltoihin. Menettekö baareihin/kaupungille niissä tamineissa mitkä nyt silloin sattui päällä olemaan vai valkkaatteko pari tuntia kahden asukokonaisuuden välillä kuten me naiset?
        Entä sopiiko ne arkivaatteet koskaan ryyppyreissuille, vai onko aina oltava jotain edes vähän juhlavampaa päällä? Lähteekö teistä kukaan koskaan esim. farkut ja college-paita päällä juhlimaan, olettaen että ne ovat arkivaatteesi, vai onko em. asustus täysin pois suljettu?
        Kuuluuko taasen kauluspaidat aina pukuvalikoimaan "niinä" iltoina?

        Tällaisia kysymyksiä tällä kertaa. Pääpointti nyt oli siinä että sopiiko arkivaatteet juhlimassa ollessa vai pitääkö näyttää edustavammalta? Jos jälkimmäinen on valintasi niin esittelepä oma "nuorten juhlava" asukokonaisuus, jolla flaksi käy enemmän kuin laki sallii:)

        Laitetaan nyt vielä oma ikä tänne, eli olen 17v naisenalku.

        Kiitos kaikille vastanneille ja hyvät kesän jatkot ja koulun alut!

        No mitä olen huomannut, harvemmin jätkät käyttää kummemmin aikaa pynttäämiseen. Mutta on on meitä toisenlaisiakin. Mulla arkivaatetukseen kuuluu verkkarit ja t-paita, joten kyllä vaihdan ihan koko vaatetuksen ulos lähtiessä. Sitten yksi pointti jonka olen kanssa oppinut on persoonallisuus pukeutumisessa. Samalla tavalla kuin esim. musiikissa, jotta biisi menestyy sen pitää sisältää jotain omaperäistä ja uutta. Esimerkkinä nyt vaikka Don Johnson Big Band. Joten jotain omaperäisyyttä mukaan niin tulee varmasti enemmän menestystä. =)

        Mitään asukokonaisuuksia en jaksa ruveta rustaamaan, osaksi siitä syystä että mielestäni olisi parempi kuin kaikki ei pukeutuisi johonkin samaan kohtuu "siistiin" tyyliin. Vaan tyyli on vapaa kunhan se näyttää hyvältä! Siinä sitä jää sijaa ideoillekin...


    • ???

      tarkkis on tarkkailuluokka jonne laitetaan normaaliin koulunkäyntiin sopeutumattomat häiriköt. Vaimari sanaa en ole koskaan kuullutkaan. LOL = paljon naurua

    • homosaatana

      Vaimari = Hihaton paita tai joku t paita emt

      • potari

        Vastasit melkein 10 vuotta vanhaan turhaan viestiin...

        Onneksi olkoon.


      • Tieto on ikuista
        potari kirjoitti:

        Vastasit melkein 10 vuotta vanhaan turhaan viestiin...

        Onneksi olkoon.

        Ja sä vastasit siihen.. ja mä vastaan nyt tähän puol vuotta vanhaan. Netissä onneksi saa hakea tietoa milloin vaan, ja vaimari tuli tästä nyt mulle selväksi. Eli se on siis ilm. vaimonhakkaaja, eli WaifBiitteri niinku sanotaan hihattomasta.


    • Attu

      EI hätää. 10 vuotta vanha viesti oli ajankohtainen vuonna 2014 kun etsin Vaimari sanan merkitystä.

      • Sukupolvet

        Minulle Vaimari ei ollut tuttu vielä vuonna 2k16 ennen tämän keskustelun lukemista :D
        Olisi jännä tietää että moniko tästäkin keskustelusta saa vielä tietää vaimari sanan merkityksen.


      • Minulle taas selvisi sana 'tarkkis'. En sitä tosin etsinyt, enkä ehkä koskaan tarvitse. Klikkasin vain keskustelua, kun tällä palstalla usein pyörin. Mutta laajenipa sanavarasto....


    • Minullekkin kaksi uutta sanaa.. ;D

      • Vaikka 13v vanha ketju XD


    • SXxXS

      Ja vielä vanhempi xD
      Ainakin tiedän nyt mikä on vaimari. Sitähän mä etsinkin.

    • synonyymejä

      Vaimari on muslimi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe