Kummallista miten aamupuun oksalle joskus
istuu ilon lintu.Joskus taas surun lintu.
Miten ohuiden säikeiden varassa kulkee elämä ja miten liukas on reunakivetys.
Merkillisen rikkinäinen tämä elämän verkosto.Kolme kalastajaa tippui Nastolassa jäihin ja hukkui.Kokonaiset kolme elämää,kolme tulevaisuutta ja vain hetki ja kaikki kolme elämää,
sydämenlyöntiä,on pois.
Voiko ohuempia lopulta elämää määrittelevät säikeet olla.Viesti elämälle selkeämpi.
Kun tuossa kaikessa on kuitenkin sanoma: eläessä
pitää uskaltaa välittää ja rakastaa.Ihan juuri nyt ja tällaisena ihmisenä.
Eihän sitä tarvitse rakentua ihanteiden
aihioksi.Voi sitä riittää itsenään ja itsenään
jostakusta välittää rohkeasti.On se enmmän kuin painaa pää pensaaseen ja sieltä jupista.
Kuolemat kertovat aina elämän tärkeydestä ja elämisen onnesta.Jääräpäisimmät elävät pisimpään ja pitävät pumppua käynnissä vaikka väkiste.
Purevat hammasta ja sanovat että ei ole hätää.
Huutava sen kalkkeutumien läpi.
Minulle tuo uutinen kolmen ihmisen hukkumisesta
herätti tämän huudon,jotta eletään tänäinkin
perskeles ja hymyssä suin.
Musta jää.
9
730
Vastaukset
- df*
Tässä tapauksessa taustalla on luonnon valinta
- ja kevätjäät pilkkijät
kännissä pissitään veneereunan yli ja lähetään päissään uimaan..."kyllä mä tästä olen ennenkin kerenny alta pois"..."kato, kyllä mä uskallan"
"minä kyllä sulle näytän mistä kana pissii" "turpa kiinni akka"...."nyt kun meet vielä kerkeet"
kaikki niin turhia kuolemia.... aina toimissaan, että koskaan ei tiedä, onko aikaa paljon vai vähän....
Kyllä nyt tuli oitis mieleen monta asiaa, jotka olen siirtänyt hamaan tulevaisuuteen. Pitäisi kertoa pojalleni että hän on minulle rakas, pitäisi pyytää siskolta anteeksi ja sanoa että minä annan sinulle anteeksi, vaikket pyytänytkään, koska siten on helpompi jatkaa elämää. Ja miehelle, ei ole tullut rakkaudentunnustuksia ladeltua, mutta tekemättömien töiden luettelu saa kielenkannat laulamaan. Jos nyt menen hänen viereensä ja sanon että rakastan sinua edelleen, sinä mörrikkä...
Siis aloitukseen: pysäyttävä asia on ihmisen tapaturmainen kuolema. Kuolema on niin loputon asia- nonnaliini
aina surullinen,mutta kun uutisia seuraa,ei voi myöskään välttyä ajatukselta,että ihmiset urheilee kuolemalla. Minusta on itsestään selvää.ettei jäälle mennä tähän aikaan vuodesta ,mutta kuitenkin mennään ja näitä uutisia tulee melkein päivittäin.miksi??? Onko se vaan niin että jotkut pitävät itseään kuolemattomina??? Tällaise kuolemat on vaan niin turhia ......
- ihailijasi*
olet osanut paneutua tähän surulliseen asiaaan,olet tämän palstan suurenmoisin ja ihanin mies.
Tuhat suukkoa sinulle ja kesto hali,haluaisin sinut vierelleni kulkemaan. - mies-v57
Kiitos vain kaikille mukavista vastauksista.
Mielläni juttelisin tärkeästä aiheesta,Ja
koskettavasta,mutta kahden murkkuikäisen isänä,
apujoukkoja ei ole,menee aika tässä puuhassa.
Toivon että aiheesta keskustellaan ja kaikille mukavaa sunnuntaita.- tuota
uutista ole huomannut.
Kolme ihmistä kerralla on tapauksena suuren joukon suru.
Olen jostakin lukenut että yksi kuolema koskettaa n.50 ihmistä.
Huomaan että elämänkokemus näkyy aloittajan kuin keskusteluun osallistuneiden teksteissä.
Miksi sinne jäälle piti "vielä" lähteä........ - ei usko
tuota kirjoitti:
uutista ole huomannut.
Kolme ihmistä kerralla on tapauksena suuren joukon suru.
Olen jostakin lukenut että yksi kuolema koskettaa n.50 ihmistä.
Huomaan että elämänkokemus näkyy aloittajan kuin keskusteluun osallistuneiden teksteissä.
Miksi sinne jäälle piti "vielä" lähteä........ennenkuint näkee tai tässä tapauksessa ei enää näe.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt noita pilkkijöitä.
- pusikonpohjimmainen
sinulle nettiystävä ja toivotaan, että onnenlintu istuu huomenna aamulla puusi oksalla iloa tuottamassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644