Hotelli Kristal

Tjäreborg2

Kaikki tiedot / - otetaan vastaan kyseisestä hotellista. Minkä kokoiset huoneet? Näyttää jossain kuvissa todella pieneltä. Sijainti? Kannattiko All inclusive? Altaat? yms.

6

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...olin viime kesänä...

Hotelli sijaitsee rauhallisella paikailla rinteen yläosassa. Huoneet olivat aika pieniä, mutta allas alue oli ihana. AI:sta en tiedä, me emme sitä ottaneet, koska haluamme syödä eri paikoissa. Allasbaarista sai pientä suolasta, joka ainakin oli hyvää ja aamupala oli varsin monipuolinen (muroja, lettuja, hedelmiä, pannareita, puuroa, sämpylää, kanaa, munaa ym ym). Palvelu pelasi, hotelli oli siisti, lapsien mielestä vähän turhan kaukana rannasta, minijuna kulki kyllä hotellin vierestä, mutta meidän mielestämme harvoin (odotimme joskus 25 min ja sittenkin vielä kävellen olimme ennen junaa rannassa) Huoneen kerrossänky sellasta tekoa, ettei yläpunkkaan kukaan uskaltautunut, eikä kukaan alapunkkaan jos ylös olisi joku mennyt :D

• viime kesänä

Olin viime kesänä kaverini kanssa Kristalissa. Hotelli on rauhallisella paikalla, mutta kyllä silti Vladislavista musiikki sinne asti kantautu, ei niin että ois häirinny. Todella siisti, huoneet siivottiin joka päivä, aamupala tosissaan oli tosi monipuolinen. Hotelli oli suhteellisen iso, mutta ei onneks siltä tuntunut. Iso plussa myös henkilökunnasta, joka oli TOSI mukavaa ja avuliasta. Ainoa pieni miinus oli ilmastointi, joka olis voinu olla pikkasen tehokkaampi.

• ja hauskaakin oli,

mutta kyllä oli aika kiipeäminen rantakadulta. Ja aina ei jaksanut odottaa minijunan lähtöä ( se kun lähtee sit vasta ku on enempi porukkaa ) tai sit jos oli puoliyö niin kävelyx meni ku se lakkas kulkemast silloin.
      Hotelli oli ihan ok, pienet ja ahtaat huoneet mutta siistit. Henkilökunta mukavaa paitsi allas"äijä", n. 40 v kiukkupussi-pullistelija.
      Paha miinus hotellin uima-altaasta! Ei nähty kertaakaan et siihen olis illalla kaadettu mitää myrkkyä, saatikka et olis muuten puhdistettu. Vihreää mönjää pitkin altaan reunoja :(
      Useampi ihminen sai vatsataudin, mukaanlukien minä ku vahingos "hörppäsin" sitä vettä. Ja se kesti 6 päivää. Mut onnex siel on vessoja kaduilla tiuhaan niin ei menny loma piloille.
      Henkilökohtaisesti pidin enemmän Sunny Beach:stä. Mut kyllä Kultahietikollakin kerran kävi

• vielä :o)

kannattaa ehdottomasti ostaa katuravintolasta "dööneri". Kun muisteleekin niin tulee vesi kielelle. Siin Kristalin lähellä, takapihan kautta ku lähtee kylille, koju jossa niitä myydään. Olikohan 2 vai 4 e kappale

• M-LK-H
        vielä :o) kirjoitti:

kannattaa ehdottomasti ostaa katuravintolasta "dööneri". Kun muisteleekin niin tulee vesi kielelle. Siin Kristalin lähellä, takapihan kautta ku lähtee kylille, koju jossa niitä myydään. Olikohan 2 vai 4 e kappale

Joistakin asioista eri mieltä kirjoittajien kanssa. Olin myöskin siellä viime kesänä ja menossa tänä kesänä uudelleen. Ilmastointi toimi
        ehkä liiankin tehokkaasti, siitä ei mitään valittamista. Olin aikaisin hereillä joka aamu ja
        näin parvekkeelta miten uima-allasta putsattiin joka aamu, joten eiköhön sekin puoli ole kunnossa. Olette valinneet todella hyvän hotellin.Minusta huoneetkaan eivät olleet ahtaat.
        Hyvää matkaa teille!

• n.u.n.u

Samaan hotelliin ollaan mekin menossa ja Tjärellä. Suhteellisen vähän on vain kommentteja Kristalista ja AI:sta.

Mihin aikaan kesästä olette menossa sinne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe