falcon 4.0 allied force

simulaatio

en saa kyseistä peliä tomimaan......teen kaiken oikein asentaessa...mutta kun itse peli pitäisi aloittaa kuuluu vain ääni mutta ei kuvaa....what...missä vika....pc:n resussit riittää sata varmana!!!

7

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee_______

      tee pikakuvake, lisää "C:\...(pelin exe).exe" -nomovie niin peli skippaa alkuvideon.

      Jos ei toimi, ota näytönohjaimen asetuksista Falconille Anti-Aliasingia pienemmälle tai pois.

      Jompi kumpi.

      • No Panic

        Kerros uusiksi mikä .exe laitetaan minnekin, ja toimiiko sama kaikissa peleissä että sillain saa noi älyttömät alkuvideot vek?


      • tällä tavalla
        No Panic kirjoitti:

        Kerros uusiksi mikä .exe laitetaan minnekin, ja toimiiko sama kaikissa peleissä että sillain saa noi älyttömät alkuvideot vek?

        Eli haet sen käynnistys exen millä tuon pelin nyt saakin käynnistettyä.

        Painat siihen oikeaa näppäintä ja valitset sellaisen vaihtoehdon kuin "tee pikakuvake".

        Sen jälkeen kun se pikakuvake on syntynyt, menet siihen pikakuvakkeeseen ja painat oikeaa näppäintä.

        Siinä on monia vaihtoehtoja joista yksi kertoo sen missä se alkuperäinen exe tiedosto on, eli siinä on se polku siihen exeen.

        Polku näyttää jotakuinkin tämäntapaiselta C:/polkua/polkua/pelinkäynnistys.exe, jolloin tietysti tuo "pelinkäynnistys" on se pelin exen oikea nimi. Kun sinulla on tuo polku siinä pikakuvakkeessa esillä, kirjoitat sen perään suoraan tällä tavalla ....(polku on siis tässä/pelinkäynnistys.exe -novideo.

        Eli kirjoitat siihen perään vain tuon "-novideo" sen jälkeen kun käynnistät pelin, kaksoisklikkaamalla sitä pikakuvaketta, se pikakuvake kertoo että tällä kerralla ei tarvitse videoita esitellä.

        Sitä en tiedä että käykö juuri tuo -novideo käsky siihen että muiden pelien alkuvideot eivät näkyisi, mutta ainakin falconissa se onnistuu.

        Ellet käynnistä peliä pikakuvakkeen kautta (jonka voit siirtää sitten vaikka työpöydälle, tai ihan mihin nyt vain haluat) niin silloin se video tulee näkyviin.


    • Paroni

      Mulla oli samanlainen ongelma kans.Introssa musiikki rupes vaan soimaan ja ruutu oli mustana.Muistaakseni jotain kodekkeja puuttu.Jos oikein muistan niin toi ffdshow täyty asentaa.En kyl tarkkaan muista.

    • No Panic

      Täähän on jo vanha peli, löysin laatikon pohjalta ja aloin kokeileen, mut en tosta Manuaalista oikein päässy jyvälle, et miten toi jarrutus tehdän laskussa, ku ilmajarrut saan päälle just ennen kenttää painamalla "B" (kai se näin menee), mut mistä lisäjarrua kun pyörät on koskettanu jo kenttää, mulla menee kone vielä päätyseinästä läpi :-) Et pitääks tehdä joku moottorijarrutus tms.?

      Sit toinen, et miten aktivoin ohjukset, ja miten ne laukaistaan?

      Ja et mitkä olis parasta laittaa tohon Joystickin pikapainikkeisiin, mul on stickkinä Freedom 2.4 langatomana?

      • tuota

        tottakai renkaissa on omat jarrunsa, eihän se pelkillä ilmajarruilla pysähdy mitenkään ja falconissa ei ole moottorijarrutusta niinkuin esimerkiksi bisnesjeteissä on. Eikä se moottorijarrutuskaan pysäytä suurta bisnesjettiä tai matkustajajettiä ilman rengasjarrutusta.

        Ilmajarrut on ne läpyskät mitkä nousee koneen pinnasta esille ja jotka jarruttaa suurissa nopeuksissa lentäessä mutta tuon varmasti jo tiesitkin.

        Kentällä kun olet laskenut ja rullaat päätyä kohden, niiden teho tietysti laskee samaa tahtia nopeuden hidastuessa, eli sinun täytyy käyttää rengasjarruja.

        Valitettavasti siitä on viisi vuotta kun olen tuota pelannut, joten joudut itse etsimään näppäinkaaviosta (muistaakseni pelin sisällä on optionseissa kaikki näppäinvaihtoehdot?) tiedot siihen mistä napista painamalla renkaat saat jarruttamaan.


      • Se näppäin
        tuota kirjoitti:

        tottakai renkaissa on omat jarrunsa, eihän se pelkillä ilmajarruilla pysähdy mitenkään ja falconissa ei ole moottorijarrutusta niinkuin esimerkiksi bisnesjeteissä on. Eikä se moottorijarrutuskaan pysäytä suurta bisnesjettiä tai matkustajajettiä ilman rengasjarrutusta.

        Ilmajarrut on ne läpyskät mitkä nousee koneen pinnasta esille ja jotka jarruttaa suurissa nopeuksissa lentäessä mutta tuon varmasti jo tiesitkin.

        Kentällä kun olet laskenut ja rullaat päätyä kohden, niiden teho tietysti laskee samaa tahtia nopeuden hidastuessa, eli sinun täytyy käyttää rengasjarruja.

        Valitettavasti siitä on viisi vuotta kun olen tuota pelannut, joten joudut itse etsimään näppäinkaaviosta (muistaakseni pelin sisällä on optionseissa kaikki näppäinvaihtoehdot?) tiedot siihen mistä napista painamalla renkaat saat jarruttamaan.

        oli "K"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe