Konsoli valinta(jälleen kerran)

OlegBoogi

Vaikka tästä on jauhattu jo monet kerrat niin kysytään vielä kuitenkin kerran. Ostanki Ps3:sen vaiko Xbox 360:sen.

Mielestäni Xboxsi on paljon parempi. Siinä on parempi ohjain ja enemmän hyviä pelejä. Muutenhan se olisikin täysin passeli minulle kun se noin halpakin nyt jo on. Mutta aina on se mutta. Xboxsissa on vain DvD-asema enkä usko että se pidemmän päälle riittää, koska pelit vaativat jatkuvasti enemmän ja enemmän tilaa levyiltä. Tätärataa kun jatkuu kehitys Dvd:n tila yksinkertaisesti loppuu ja pelejä julkaistaan pien monella levyllä. Ja vielä kun Microsoft ilmoitti että se ei ala valmistamaan pelejä HD-asemalle.

Playstation 3 on kanssa ihan hyvä konsoli. Mukamas tehokkaampi kuin Xbox. Pelejä on vaivattomat 70 ja ohjain on aika kuranen(oma mielipide käteni kun ovat senverran isot että boxin ohjain tuntuu tosi hyvältä verrattuna plekun controlleriin). Pleikkarilla tosin voi katsoa BlueRay materiaalia ja peleillekkin riittää tilaa pitkäksi aikaa(levylle kun menee yli 50Gt. Konsoli ei maksa kovinpaljoa uuden 40gigaisen version takia. Ps2 tuki ei mielestäni ole tärkeä sikäli kun omia kakkosen pelejä ei ole kauheasti kertynyt.

Enimäkseen pelaan tappelupelejä ja roolipelejä. Tämän tulisi vaikuttaa päätökseen. Tykkään paljon FinalFantasy pelisarjasta ja tulevat FF:ät luultavasti tulevat yksinoikeudella Plekulle.

Kertokaa nyt rautaista faktaa kumman konsolin kannattaa kaupasta hakea.

2

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

PC! noob

• siis juu eiku joo

siis joo eli susittelisin sulle sitä ps 3 jos tappelu rooli peleistä tykkäät että sinuna ostaisin ps 3 ja sille tuleee paljon hyviä pelejä . ps3 kapula siihen tottuu aika nopsaan vaikka on isokätinenkin ... ja ps jatkaa kehittymistä ja ostin itekkin ps 3 tossa viime perjantaina olen tyytyväinen kaveri osti jouluna xbox 360 ja on ollut siihen tyytyväinen mutta xbox 360 ei omista ilmaista nettiä ... ja ps3 kyllä omistaa joten sinuna ostaisin ps3 se on tehokkaampi enemmän levytilaa ynm vaikka hintaa onkin vähän enemmän / x box sillä ei nyt oo tullu viel mitään muutakun halo3 jos et tykkää sotapeleistä niin osta ihmeessä ps 3 sille tulee kaikki final fantasyt jopa ff7 sen uudempi paranneltu versio ps mallista . Jos tajusit jotain niin hyvä mutta osta ps3 =)Ps kaikilla omat mielipiteet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3125
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2713
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2250
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1711
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      106
      1529
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe