Elli (Karvakuono), (puppy, papi, pentu noin epävirallisesti...)rakkaalla lapsella on monta nimeä :)0ÄänestäKommentoi
patrol oli ens. mäykky. Toinen oli Boidis action boy. Eli Vili ja Elmo. Lk-mäykkyjä molemmat. Hyviä poikia, ei nimi miestä pahenna.0ÄänestäKommentoi
Mutta minun koirani on nimeltään Imelik, tuttujen kesken Immu. Karkkaripojalle antaisin varmaan nimeksi Aulis tai Allan. Omani on pitkäkarvainen.0ÄänestäKommentoi
la.raa. Omani on Tiffany eli Fani. Sofi oli harkinnassa, mutta kennelnimestä se muotoutui. Pkk.mäyris on ihana!0ÄänestäKommentoi
Fanitan kirjoitti:la.raa. Omani on Tiffany eli Fani. Sofi oli harkinnassa, mutta kennelnimestä se muotoutui. Pkk.mäyris on ihana!Eikö sun ala tehdä mieli fanipaloja aina kun katsot koiraa? :D Kiva nimi!0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 9
Vanhimmat
Täältä löytyy Rudi uros ja Luna narttu kkk.
Minun vaavini tottelee nimellä Milo.
meidän mäykky sai kutsumanimekseen Onni :)
Elli (Karvakuono), (puppy, papi, pentu noin epävirallisesti...)rakkaalla lapsella on monta nimeä :)
Meiltä löytyy Kalle niminen mäykky jolla on ikää jo 15v.
patrol oli ens. mäykky. Toinen oli Boidis action boy. Eli Vili ja Elmo. Lk-mäykkyjä molemmat. Hyviä poikia, ei nimi miestä pahenna.
Mutta minun koirani on nimeltään Imelik, tuttujen kesken Immu.
Karkkaripojalle antaisin varmaan nimeksi Aulis tai Allan. Omani on pitkäkarvainen.
la.raa. Omani on Tiffany eli Fani. Sofi oli harkinnassa, mutta kennelnimestä se muotoutui. Pkk.mäyris on ihana!
Eikö sun ala tehdä mieli fanipaloja aina kun katsot koiraa? :D Kiva nimi!