Miksi Kuhmon poliisi ei tee mitään, vaikka häiriköijästä on tehty ilmoituksia. Häirikkö on selkeästi sairas, kun uhkailee tappaa lähinaapureita.
Miksi sellaisia sairaita ei toimiteta pakkohoitoon?
Miksi Kuhmon poliisi ei ....?
11
4918
Vastaukset
- Kyselevä
Miksi vaarallisia mielenterveyspotilaita pidetään ns.avohoidossa, jonne ne eivät kuulu vaan suljettuun laitokseen. Miksi Suomesta mielisairaaloita on lakkautettu, vaikka ne ovat edelleen tarpeellisia?
- kokemusta on
vai luonnehäiriöinen. Ainakin luonnehäiriöiset saavat pesmertää kuten tykkäävät. Ovat vissiin jossain erityissuojeluksessa.
- ups!!!
enemmän ns. häiriköt tekee rikoksia ja pahoja kun mielenterveyspotilaat. mt-potilaathan on jo lääkitty niin vahvasti ettei ne TODELLAKAAN jaksa liikkua yleisillä paikoilla!!! Etsikää vaan syylliset OMISTA PIIREISTÄNNE! Eiköhän me suurinpiirtein kaikki tiedetä nämä Kuhmon "ns köyhät ym. muut ja listaa vois jatkaa edelleen"...
- Samaa mieltä
ups!!! kirjoitti:
enemmän ns. häiriköt tekee rikoksia ja pahoja kun mielenterveyspotilaat. mt-potilaathan on jo lääkitty niin vahvasti ettei ne TODELLAKAAN jaksa liikkua yleisillä paikoilla!!! Etsikää vaan syylliset OMISTA PIIREISTÄNNE! Eiköhän me suurinpiirtein kaikki tiedetä nämä Kuhmon "ns köyhät ym. muut ja listaa vois jatkaa edelleen"...
mielenterveysasiakas on ollut Villipeuran edessä tappelussa? Eikö nämä kaikki ole ollut "egoaan" hakevia ns. voimain tunnossa olevia poikasia??? Niitä isät ja äidit kuskaa Tk.n paikattavaksi ja sitten käräjöidään...no ei se ainaskaan meidän poika ollut vaikka turpa verillä tuli kotia ja puhalti 2,5...Helvetti itellä 3 poikaa ja yh-huoltaja...no ei hätää pojat jo "fiksuja" isoja ja eivät enää alennu mihinkään tuollaiseen...
- saa ja pitää
aina voi kannella "isommille" poliiseile...
- Hälytys heti
Lähetän heti postia ylemmille tahoille, jos tiedän osoitteen. Minne voin valittaa? Ihmisten henki on suuressa vaarassa joidenkin mielenterveys -ja alkoholinkäyttäjien uhkailun takia.
- turvallisuus
aletaan tehdä asialle jotain että ei tapahdu vakavampaa.
- dia-pami
pojat on poikii ja pöljät on pöljii
- 10_milj.
euroa Kuhmon poliisille, niin kyllä alkaa tapahtua...
- Riku Rikas
Kuka siellä niin rahanpuutteessa on?
- et Kiviniemihän
Riku Rikas kirjoitti:
Kuka siellä niin rahanpuutteessa on?
hoitaa teillä kaiken, miksette valita hälle. kuhmolainen puolustaa kuhmolaista!
vai mittee puoluetta ootte sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197