Oletteko pilkkijät oikeasti noin tyhmiä mitä lehdet antaa ymmärtää?

viisainpäällämaan

Kertokaa kuka vatipää menee tonne jäille tällasilla säillä. Lehdessä ei näy muita uutisia enää kuin pilkkionnettomuuksiin liittyviä. Jos saisin päättää, niin en lähettäisi pelastusapua jäihin vajonneelle pilkkijälle. Näin tyhmät ihmiset saa kuolla minun puolesta. Sama kuin hyppäisi lentokoneesta ilman laskuvarjoa.

6

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiantuntija_123

Et osoita kyllä arvostelukykyä, kun menet tuollaisen kirjoitelman kirjoittamaan onnettomuuden jälkeen. Et tunne myöskään sattuneiden hukkumisien taustatekijöitä ja jällä olleiden kokemusta. Kamppailu luonnon kanssa päättyy joskus tappioon, niin sinullakin aikanaan, mutta toisissa merkeissä.

• viisain

Joo en tunne taustatekijöitä eikä kyllä tarttekaan. Nämä hukkujat eivät taas tunne fysiikan lakeja. Sanokaa mitä sanotte, mutta siinä tiedän olevani oikeassa, että vain taydellinen urpo menee tuonne jäille tähän aikaan vuodesta. Venaisivat sen 1-2kk ja menisivät sitten veneellä sinne hölmöilemään.

• Asiantuntija_123
        viisain kirjoitti:

Joo en tunne taustatekijöitä eikä kyllä tarttekaan. Nämä hukkujat eivät taas tunne fysiikan lakeja. Sanokaa mitä sanotte, mutta siinä tiedän olevani oikeassa, että vain taydellinen urpo menee tuonne jäille tähän aikaan vuodesta. Venaisivat sen 1-2kk ja menisivät sitten veneellä sinne hölmöilemään.

Niin, milloinkahan sitä sitten harrastaa? Varmaan vain veneestä kesällä ja kielto talveksi. Esitän, myös että kaikille teille rakennetaan keskelle 2m korkea valli, jotta kukaan ei voi ajaa toisen päälle. Ryhdyttekö rahoittamaan? Metsästyskielto, koska kaverinhan voi ampua ja niin on käynytkin. Marjassa raateli karhu, kuka hullu käski sinne menemään sinne marjaan?

Kyseisenä viikonloppuna oli useimmilla paikoilla teräsjäätä 40cm. Itse olin pilkillä.

Luonto ottaa aina omansa, rauha näiden pilkkijöiden sielulle ja kireitä siimoja jossain muualla.

• viisain
        Asiantuntija_123 kirjoitti:

Niin, milloinkahan sitä sitten harrastaa? Varmaan vain veneestä kesällä ja kielto talveksi. Esitän, myös että kaikille teille rakennetaan keskelle 2m korkea valli, jotta kukaan ei voi ajaa toisen päälle. Ryhdyttekö rahoittamaan? Metsästyskielto, koska kaverinhan voi ampua ja niin on käynytkin. Marjassa raateli karhu, kuka hullu käski sinne menemään sinne marjaan?

Kyseisenä viikonloppuna oli useimmilla paikoilla teräsjäätä 40cm. Itse olin pilkillä.

Luonto ottaa aina omansa, rauha näiden pilkkijöiden sielulle ja kireitä siimoja jossain muualla.

Saisko jotain todisteita näistä useista paikoista missä oli teräsjäätä 40 cm. Jos pilkkimistä lähdetään tieliikenteeseen vertaamaan, niin harva autoilija siellä vetää vastaantulijoiden kaistalla mäenkohdalla ja arvuuttelee että tuleekohan sieltä auto vastaan. Eli sanoisin, että 100% autoilijoista tietää, että siinä todennäköisesti kuolee kun pamahtaa. Se on sitten eri juttu ketkä ajattelee asiaa. On niitä idiootteja ratin takanakin

• asiantuntijalta
        Asiantuntija_123 kirjoitti:

Sattui vaan silmään. Jos ilmoitetaan että esim. Sotkamon metsissä on helvetisti karhuja eikä sinne kannata mennä, niin ei sinne kukaan lähde marjoja poimimaan, paitsi ehkä juuri jotkut pässit. Jos siis vertaa siihen, etä poliisit kehottivat pysymään pois jäiltä heikon jäätilanteen takia tai ainakin varustautumaan "täydellisesti". Ei siinä mitään. Rauhaa kuolleille pilkkijöille.

Eli eiköhän se pilkkiminen kannattaisi jättää siihen ajankohtaan kun jäätilanne on varmasti kunnossa jne.

• sanoit.

Ainakin sinun tapauksessa olisi vaikeneminen ollut viisautta.

On ihan hyvä että jotkut uskaltavat puhua asioista niiden oikeilla nimillä, vaikkapa kärjistetystikin. Selvään pöljyyteen ei kannata ottaa siloiteltua kantaa,koska se vain ruokkisi lisää tekemään saman pöljyyden(menemään heikoille jäille).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2725
    2. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1129
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1021
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      914
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      883
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe