Kaverini on blondi. Tuli ikä ja parisuhde siihen vaiheeseen, kun lapsia piti alkaa yrittämään.
Blondi sitten eräänä päivänä pohti raskaaksituloa minulle:
"Mä muuten luin jostain lehdestä, että itseasiassa kuukaudessa on vain 6 päivää, kun nainen voi tulla raskaaksi. Siis aattele, vaan kuus päivää! Me päätettiin Reijon (blondin mies, nimi muutettu) kanssa, että me yritetään nyt sitten sitä lasta vaik joka kolmas päivä, niin siitähän sitä tulee sitten vähintään se 6 päivää kuussa, niin eiköhän tärppää".
Tämä juttu on tosi, kautta isoäitini pitsiliinojen.
Kaverin suusta kuultua - totta
Meira
1
2077
Vastaukset
- Blond
Kyllä se blondi oli ihan hajulla. Hedelmöittymisaika taitaa olla jotain tohon suuntaan ja sperma säilyy muutaman päivä elinkelpoisena, joten kun joka kolmas päivä yrittää, niin yhtään kuuden päivän jaksoa ei mene ohi. Asian selitys oli vain hieman eri tavalla ilmaistu ja aika optimistisestikin ellei sitten suorastaan väärin ymmärretty Reijon puhetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601814
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231164- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711058viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36893- 38875