HEIKKI AJOI HUONON KILAPILUN

BAHRAININ PAHRAIN EI OLLUT ...

Kaverille tuodaan hopeatarjottimella voittaja auto ja lopputulos oli viides jääden selvästi bemareista ja ferrareista. Heikki oli aivan onnettoman huono kilpailussa, Kimi ja Nick ajoivat heittämällä ohi, Heikki ei edes estellyt ohituksia. Sitten "varmaa" kurvailua maaliin. Mitä iloa on tuollaisesta kurvailusta, siellä pitäisi ajaa kilpaa eikä säästellen autoa. Kyllä Keke on oikeassa, ei Kovalaisesta ole mestariksi.

5

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajo se heikki

siinä alussa aika latingilla, melkeen vei kiminkin radalta.
      Ja estäminen ja peittäminen ei oo tosimiesten hommaa. Radalla on tietyt säännöt

• oytkjokj

Kovis on ajanut tallikaveriinsa nähden oikein hyvin, ottaen huomioon että on vasta ensimmäinen kausi Mclarenilla. Bemarit ja Ferrarit olivat vahvempia jo aika-ajoissa. Heidfeldillä meni aika-ajot ehkä hieman pipariksi, mutta kisavauhti oli kohdallaan. Koviksella on tosin ollut aina alku jokseenkin vaisua. Tuntuu että mies lämpiää hitaasti. Aika näyttää.

• Mamitsa

Ja sitäpaitsi sympaattinen ja hyväkäytöksinen toisin kuin Kimi joka ei osaa edes puhua vaam mumisee.Ylimielinenkin on Kimi

• on tuo

kilapilu? Männävuosina eräät myivät pilua parilla kympillä mutta mikä ihme on kilapilu?

• taitaa olla

kiila ja pilun jo tiedätkin. Miten nuo littyvät yhteen? Älä multa kysy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe