Kaverille tuodaan hopeatarjottimella voittaja auto ja lopputulos oli viides jääden selvästi bemareista ja ferrareista. Heikki oli aivan onnettoman huono kilpailussa, Kimi ja Nick ajoivat heittämällä ohi, Heikki ei edes estellyt ohituksia. Sitten "varmaa" kurvailua maaliin. Mitä iloa on tuollaisesta kurvailusta, siellä pitäisi ajaa kilpaa eikä säästellen autoa. Kyllä Keke on oikeassa, ei Kovalaisesta ole mestariksi.
HEIKKI AJOI HUONON KILAPILUN
5
1023
Vastaukset
- ajo se heikki
siinä alussa aika latingilla, melkeen vei kiminkin radalta.
Ja estäminen ja peittäminen ei oo tosimiesten hommaa. Radalla on tietyt säännöt - oytkjokj
Kovis on ajanut tallikaveriinsa nähden oikein hyvin, ottaen huomioon että on vasta ensimmäinen kausi Mclarenilla. Bemarit ja Ferrarit olivat vahvempia jo aika-ajoissa. Heidfeldillä meni aika-ajot ehkä hieman pipariksi, mutta kisavauhti oli kohdallaan. Koviksella on tosin ollut aina alku jokseenkin vaisua. Tuntuu että mies lämpiää hitaasti. Aika näyttää.
- Mamitsa
Ja sitäpaitsi sympaattinen ja hyväkäytöksinen toisin kuin Kimi joka ei osaa edes puhua vaam mumisee.Ylimielinenkin on Kimi
- on tuo
kilapilu? Männävuosina eräät myivät pilua parilla kympillä mutta mikä ihme on kilapilu?
- taitaa olla
kiila ja pilun jo tiedätkin. Miten nuo littyvät yhteen? Älä multa kysy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812