Olen hankkimassa kameraa ja vaihtoehtona olisi seuraavat kolme suurin piirtein saman hintaista mini-DV videokameraa: Canon MD235, Sony DCR-HC53 tai Sony DCR-HC45. Mitä näistä suosittelisitte?
mikä näistä kolmesta olisi
8
2212
Vastaukset
- Höpö.
..mukaan linkit, joista voisi helpommin vertailla noita kameroita. En minä ainakaan jaksa lähteä kaikkien tietoja googlettamaan.
- tarviikkaan
Olisit vaikka ollu jaksamatta vastata ollenkaan, et ilmeisesti ymmärtänyt edes kysymystä. Se oli vinkki jatkoa varten sinulle.
Kysymys olikin heille, jotka yleensä ymmärtävät asiasta jotain ja ovat vertailleet kameroita.
- Digiootti
Suosittelen canonia, siinä on mm. mikrofoniliitäntä.
- optiikka?
Onko Canonissa parempi optiikka, kuin Sonyissa? Entä
kuvan vakain, mitenköhän se näissä toimii? Noissa kaikissa on tehokas zoomi. - Digiootti
optiikka? kirjoitti:
Onko Canonissa parempi optiikka, kuin Sonyissa? Entä
kuvan vakain, mitenköhän se näissä toimii? Noissa kaikissa on tehokas zoomi.Tietääkseni Sonyssä on parempi kuvanvakain, Super SteadyShot.
Itsellä on vanha Sony kamera, jossa on myös Super SteadyShot kuvanvakai, se todella vakauttaa käsivarakuvausta.
Optiikka on Sunyssa Carl Zeiss, joka on jonkinlanen laadun tae.
Kohta suosittelenkin Sonya. - tuli ostettua
Digiootti kirjoitti:
Tietääkseni Sonyssä on parempi kuvanvakain, Super SteadyShot.
Itsellä on vanha Sony kamera, jossa on myös Super SteadyShot kuvanvakai, se todella vakauttaa käsivarakuvausta.
Optiikka on Sunyssa Carl Zeiss, joka on jonkinlanen laadun tae.
Kohta suosittelenkin Sonya.Ostin HC 45, missä on se telakointi asema. Eipä ole kokemuksia muista kameroista, mutta kyllä tuo ainakin tarpeeksi hyvältä minun käyttööni vaikuttaa.
- anterohan se siinä
tuli ostettua kirjoitti:
Ostin HC 45, missä on se telakointi asema. Eipä ole kokemuksia muista kameroista, mutta kyllä tuo ainakin tarpeeksi hyvältä minun käyttööni vaikuttaa.
Miltä nyt kokemus? Noloa on kysellä olla pois kun diili tehty jopa vinkeistä...miksi edes asiaan otit osaa julkisesti, kun ostit sekunnissa mitä virtuaalisesti haitkin?
Asiasta tulee mieleen, että ei ole hankkimassakaan mitään ja jostain omituisesta syystä leikkii asialla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869