Moottoripyöräkypärä Tampereelta?

Kesä tulee

Tarvitsisin edullisen korkeintaan 100 euron moottoripyöräkypärän.

Kysyisinkin vinkkiä mistä liikkeestä kannattaisi Tampereella lähteä tämän hintaista kypärää etsimään?

7

5665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka esimerkiksi

moottoripyöräliikkeestä? Keltaiset sivut esiin tai sitte Google - ei se niin kovin vaikeaa ole.

• ryntää

ihan mihin tahansa mp-liikkeeseen.

Vaikutat siltä että olet ostamassa ekaa kypärääsi etkä ihan tarkkaan tiedä minkälaista.

Olen katsellut kuinka noissa hämyisissä alakerran mp-liikkeissä viedään epäröivää asiakasta kuin litran mittaa. Välillä käydään takahuoheessa hihittämässä että mistä näitä piisaa.

Toki Tampereellakin on nykyään asiallisia isoja mp-liikkeitä joissa saa rauhassa katsella ja sovitella tarvikkeita ilman että myyjä tuijottaa vieressä 'täältähän-et-ostamatta-lähde'-katseella. Mutta yhtäkaikki, katteet ovat aivan yhtä suolaisia ja tinkaaminenkaan ei tuota tulosta.

Ehdotankin että käyt ostamassa ensimmäisen pottasi Biltemasta. Kukaan ei ole koskaan ollut tyytyväinen ensimmäiseen pottaansa ja siksi on turha laittaa siihen rahaa yhtään enempää kuin tarve vaatii.

http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=82200.htm&tuote=82200

Se on kuitukypärä, siinä on kunnon lukitus ja vaikuttaa varsin laadukkaalta. Sanoo turot mitä tahansa.

Lidlistäkin löydät halvan kypärän mutta se on muovia.

Ostit sitten minkä tahansa niin älä sorru ainakaan käytettyyn. Niiden myynti täytyisi lailla kieltää. Ikinä ei voi tietää minkälaisen romukypärän niistä saa.

• sattuu olemaan

muovipotta. Se vastaa Lidlin pottaa laadultaan.

Käyppäs selvittämässä kuka on valmistanut sen biliteeman potan. Saatat hämmästyä.

• mitäsmitäsmitäs
        sattuu olemaan kirjoitti:

muovipotta. Se vastaa Lidlin pottaa laadultaan.

Käyppäs selvittämässä kuka on valmistanut sen biliteeman potan. Saatat hämmästyä.

ja miksi et voinut itse kertoa kuka sen on valmistanut?
        En ainakaan bilteman sivulta löytäny tietoo.

• minä minä minäminä

Eli kypärä halvalla... Tampereesta en tiä mutta Hämeenkyrön Hintakaaresta saa varsin edullisesti kypäriä. ja Matkaa ei oo ku vajaa 40 kilsaa keskustasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe