Tuli tuossa mieleen että pelaako kukaan esim. kaverinsa kanssa eri koneilla kimpassa, sillä tavallahan voisi saada helpommin rahaa kun voi pelata kaksin muita vastaan.
Kimpassa
2
567
Vastaukset
- Näin meillä
Vähän aikaa varmaan onnistuisi mutta saitit valvoo luonnollisesti tuon tyyppistä toimintaa ja ohjelmallisesti lienee aika helppoa seurata miten usein samat pelaajat ovat samassa pöydässä.
Sen jälkeen kun huomaavat kimppa pelaamisen niin jäädyttävät tilit. Eli ei kannata koettaa.- joo ei kannata
Ei todella onnistu. Yhteyden pito koneelta koneelle huomataan oikeastaan välittömästi samassa pöydässä istuvilta. Sitä paitsi jos isommista summista on kyse niin siinä alkaa olla jo rikollisuuden merkkejä ilmassa.. puhelimen kautta onnistuu, ei muutakuin ........ti totaali päälle ja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97954- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 48725
- 52709
- 28657
- 49609