Maanatai 07.04.2004

Jenkanen

Selvinpäin aloitetaan tämäkin viikko.

15

662

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeva-Leena

raittiina alkaa tämäkin päivä.
      Antabuskin meni aamulla alas ihan kuin olisi aina kuulunutkin normaaliin aamurutiiniin..

• *mutinaa*

Johan tossa tulikin viikko juopoteltua, taas vaihteeksi.

Nyt on hyvä taas yrittää.

• barbados

raittiina ollaan.

• Oolofi

Selvänä. Tänään A-klinikalle ja illalla ryhmään.

• lipittäjätär

on minun ensimmäinen päivä. Jostain se on kaikessa aina aloitettava. Ehkäpä ilmoittautuminen tänne jotenkin auttaa pysymään ruodussa.

• Raittiina niin ei ole huomenna krapulaa eikä ryyppyputkea päällä.

• rauhassa

NO KERRANHAN SE EKA PÄIVÄ VAAN ON...eihän me kukaan eletä viikkoa etukäteen...-pysy nyt vaan siinä ruodussa..

• niin aloitetaan

NIIN TEEMME ...minäkin aloitan...tai oikeestaan alkaa tulla jo yksi viikko oltua ja uusi aloitettua ja OLO EIKU PARANEE... TAIVAAN IHANA asia kun ei oo krapulaa tmv:aa.. onnea kaikille lopettaneille ja sen aloittelijoille...kyllä kannattaa..

• psykomanne

Raittiina ja ulos piristymään. Rytmi käännetty "yövalvojaksi", viime yönä tulikin katsottua wrong turn2, saw3, hostel2 ja sitten tämä outo 120 days of sodom. Näitä ei ehkä krapulassa kannata katsoa..

• minulle..

...onko se teidän elämänne jatkuvaa viinaa vastaan kamppailua? Päivästä päivään, tunnista tuntiin, hetkestä hetkeen?

Olen minäkin viinaa imenyt, joskus liikaakin, mutta koskaan ei ole tarvinnut joka aamu tunnustaa että "tänään en ota". Nytkin mennyt huomaamatta kuukausi ilman kaljoittelua kun on ollut niin paljon muita juttuja.

Ettekö te alitajuisesti anna alkoholille voiton, kun joka päivä mietitte kuinka kieltäydytte siitä? En tosin voi tietää asiasta sen enempää, sillä en ole vielä täysin alkoholisoitunut, lievästi kylläkin. Ja siihen ajattelin jättää rajan. Pisin ryyppyputki 5 päivää, sitten piti jo lopettaa kun alkoi vituttamaan ja hommat jäi tekemättä.

No, onnea matkaan kuitenkin.

• Vain omasta puolestani: Ei tosiaankaan, minulle riittää parin minuutin mietiskely "aamuisin" kun herään.

Jos viinaa vastaan pitää taistella tunnista tuntiin ja hetkestä hetkeen niin raittius jää lyhyeksi koska voimat loppuvat aika lyhyessä ajassa.
        Olen lopettanut kamppailuni jo yli 10 vuotta sitten.

Raittius voi olla alussa tunnista tuntiin kamppailua, itse en onnistunut siinä koskaan, pisin kuivakausi oli 12 vrk.

• Olla

että se sullekin selviää aikanaan

• usko..
        Olla kirjoitti:

että se sullekin selviää aikanaan

...koska varon sitä.

Mutta kuten juopot yleensä, sinäkin tunnut haluavan että vajoaisin siihen jamaan, jossa asia minulle "selviää".

• ole..sen kummemmin...

EI... ainakaan mulla...päin vastoin kun tosiaan jotain kolme päivää alkaa olla mittarissa...tympii koko homma niin että inhottaa... ja kun sen eka päivän saa ohi niin sitte alkaa helpottaa ja jo viikkoki niin eipä käy edes mielessä...ja kun kaavailee pitemmän ajan ns. raitista kautta niiku et ei viikonloppuisinkaan ota niin sillon URHEILEN ihan kaikin tavoin..hiihto, pitkät lenkit, rullaluistelu, painot, kuntopyörä ym. kaikki jopa salilla käynti ANTAA SITÄ pontta elää ja olla kunnolla..mulla näin en tiedä muista..

• ole..sen kummemmin... kirjoitti:

EI... ainakaan mulla...päin vastoin kun tosiaan jotain kolme päivää alkaa olla mittarissa...tympii koko homma niin että inhottaa... ja kun sen eka päivän saa ohi niin sitte alkaa helpottaa ja jo viikkoki niin eipä käy edes mielessä...ja kun kaavailee pitemmän ajan ns. raitista kautta niiku et ei viikonloppuisinkaan ota niin sillon URHEILEN ihan kaikin tavoin..hiihto, pitkät lenkit, rullaluistelu, painot, kuntopyörä ym. kaikki jopa salilla käynti ANTAA SITÄ pontta elää ja olla kunnolla..mulla näin en tiedä muista..

Raittiina. Taisteluitta, asenne siinä se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      165
      7582
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      130
      5209
    3. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      49
      2710
    4. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      276
      2346
    5. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      128
      2298
    6. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      72
      2099
    7. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      568
      2079
    8. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      57
      1136
    9. Laittaisin whatsuppissa viestin

Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.
      Ikävä
      68
      1108
    10. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      291
      1097
    Aihe