Olen antanut 14 vuotiaalle yorkkipojalle nivelvaivoihin Arthroflex Suspensiota, joka on auttanut tosi hyvin. Tilasin lääkettä netistä eläinlääkärisi.fi -osoitteesta. Nyt ei sivuille enää pääse ollenkaan. Olen etsinyt netistä ja eläinkaupoista paikkakunnallani, mutta lääkettä ei löydy mistään. Pian lääke loppuu ja uutta pitäisi saada. Nestemäisenä siksi, että se menee parhaiten alas ruiskulla, tabletit kun tuppaavat tulla takaisin aina jostain suunpielestä.
Arthroflex - mistä ??
10
7996
Vastaukset
- esim
eläinlääkärit? Nehän pystyy tilaamaankin jos ei ole tuotetta?
- Siiri57
Meillä on pikapuoliin muutenkin vuosittainen käynti eläinlääkäriin ja ajattelinkin sieltä kysyä tuota lääkettä tai korvaavaa. Yhdessä eläinkaupassa tutkittiin netistä ja ei löytynyt edes maahantuojaa, vain valmistusmaa joka oli Libya tai joku sellainen.
Ihmettelen edelleen sitä elainlaakarisi.fi -sivustoa joka ei enää aukeakkaan?? Onko joku kokeillut? - irlanninsetteri
Siiri57 kirjoitti:
Meillä on pikapuoliin muutenkin vuosittainen käynti eläinlääkäriin ja ajattelinkin sieltä kysyä tuota lääkettä tai korvaavaa. Yhdessä eläinkaupassa tutkittiin netistä ja ei löytynyt edes maahantuojaa, vain valmistusmaa joka oli Libya tai joku sellainen.
Ihmettelen edelleen sitä elainlaakarisi.fi -sivustoa joka ei enää aukeakkaan?? Onko joku kokeillut?minä myös tilailin ennen tuotetta netissä ja ei enää käy,mutta asun ruotsissa ja täällä saa valtion apteekista vastaavaa nestettä CANIFLEX nimellä.CEVA on valmistaja.osoite sinne on
ceva vetpharma ab
annedalsvägen 9
227 64 Lund
ei valitettavasti mitään nettiosoitetta eikä puh numeroa,mutta saa varmasti puhelintiedustelusta.
Onnea matkaan - Siiri57
irlanninsetteri kirjoitti:
minä myös tilailin ennen tuotetta netissä ja ei enää käy,mutta asun ruotsissa ja täällä saa valtion apteekista vastaavaa nestettä CANIFLEX nimellä.CEVA on valmistaja.osoite sinne on
ceva vetpharma ab
annedalsvägen 9
227 64 Lund
ei valitettavasti mitään nettiosoitetta eikä puh numeroa,mutta saa varmasti puhelintiedustelusta.
Onnea matkaanMinä fiksu ;) hoksasin tutkia pullosta tietoja ja löytyihän sieltä markkinoijan nimi Scanvet Eläinlääkkeet. Heidän sivuillaan oli puh.nro ja sähköpostiosoite. Laitanpa sinne kyselyn mistä mahdollisesti saisin lääkettä ja ainakin painelen eläinkauppaan joka lupasi minulle tilata sitä jos vain selviää maahantuoja. Nyt näyttää jo lupaavalta.
- farmasisti
Siiri57 kirjoitti:
Minä fiksu ;) hoksasin tutkia pullosta tietoja ja löytyihän sieltä markkinoijan nimi Scanvet Eläinlääkkeet. Heidän sivuillaan oli puh.nro ja sähköpostiosoite. Laitanpa sinne kyselyn mistä mahdollisesti saisin lääkettä ja ainakin painelen eläinkauppaan joka lupasi minulle tilata sitä jos vain selviää maahantuoja. Nyt näyttää jo lupaavalta.
Kyllähän ko. tuotetta saa apteekista! Jos ei hyllystä löydy, niin tilaavat kyllä oriolasta :) Hinnassakaan ei pitäisi olla suuria eroja neitistä tilaamiseen verratuna.
Reippaasti vaan apteekkiin kyselemään :) - Siiri57
farmasisti kirjoitti:
Kyllähän ko. tuotetta saa apteekista! Jos ei hyllystä löydy, niin tilaavat kyllä oriolasta :) Hinnassakaan ei pitäisi olla suuria eroja neitistä tilaamiseen verratuna.
Reippaasti vaan apteekkiin kyselemään :)Pari päivää sitten astelin lähiapteekkiin ja nehän tilasivat lääkettä ja nyt on taas hetkeksi varastossa, hinta oli rapiat 36 euroa - mut on se tehokasta. Kiitos vinkistä!
- musti
Siiri57 kirjoitti:
Pari päivää sitten astelin lähiapteekkiin ja nehän tilasivat lääkettä ja nyt on taas hetkeksi varastossa, hinta oli rapiat 36 euroa - mut on se tehokasta. Kiitos vinkistä!
Tuolta löytyi: www.koiranomaapteekki.fi
- olkaa tarkkana
musti kirjoitti:
Tuolta löytyi: www.koiranomaapteekki.fi
Neuvoisin koiraihmisiä sen verran, mikä tuli yllätyksenä myös kohdalle. Olen syöttänyt noin puolen vuoden ajan nivelrikkoiselle dobermannilleni kyseistä ravintolisäliuosta. Kävimme eläinlääkärillä uudenvuoden aattona pissavaivan takia missä selvisikin että sokeriarvot ovat koholla 22. Insuliinilääkitys kertaheitolla kunnes otin selvää ravintolisän koostumuksesta. Eli pullon kyljessä ei lue että sokeriarvoja pitäisi seurata ravintolisän aloituksen aikana ja myöhemminkin, nostaa niitä. Vielä yksi mielestäni tärkeä asia tulisi tuotteessa mainita: että kyseinen aine ei sovi haiman ja maksan vajaatoimintaa kärsiville koirille.
- sinoberius
Minä olen ostanut tätä samaa lääkettä nestemäisenä eläinlääkäriltä, joka myy muitakin eläinlääkkeitä.
Koirani on kyseisen eläinlääkärin potilas. - ARTHROFLEX
Tuolta löytyi: http://vethaus.valmiskauppa.fi/ravintolisat-nivelet-luusto-c-70_105.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847