Narrilaivassa

Suomen Narrilaivassa

Tottakai Suomessa pitää saada käyttää
mielivaltaa niin paljon kuin
itsekutakin työpaikkaterroria
-terrorilääkäriä
-terrorivirkamiestä tai
-terrorijuristia
vain huvittaa sattuu.
Se nyt on selväpyy Banaanivaltio-Suomessa.

Tottakai virallisia päätöksiä
saa muuttaa jälkikäteen
mielin määrin.
(Södermanin päätös 5.10.90)

Tottakai lääkärit saavat uhata potilastaan
oikeudenkäynnillä ja hullujenhuoneella.

Tottakai lääkärit saavat kirjoittaa sairaskertomukset alussta loppuun
uudestaan, jos on pulaan jouduttu.
Se nyt on selväpyy
Banaanivaltio-Suomessa.

Tottakai lääkärit saavat kirjoittaa
laittomia ja päättömiä
lausuntoja, jos niitä on heiltä pyydetty.

Tottakai lääkärit ja juristit
saavat
yrittää yhä uudeleen ja uudeleen
uhriaan rangaistukseksi pakkohoitoon.
'Rutiinisti' se heiltä jo käy.
(Kuusi pirullista tilannetta on koettu.)

Tottakai lääkäreille
kuuluu täydet poliisioikeudet kotietsintälupineen.
Se nyt on selväpyy, ettei
Banaanivaltioissa voi toimia niin kuin Suomi-Svinlandian
Banaanivaltiossa.

Tottakai lääkärit saavat tarjota
potilailleen itsemurhayllykkyitä,
jos se heitä sattuu huvittamaan ,

Tottakai lääkärit voivat
yrittää nujertaa
potilaansa keinolla kuin keinolla,
, jos se heidän 'hoitosuunnitelmansa'.

Ihan selväpyy, että Suomessa on
oma Narrilaiva- linja, Käenpesistä nyt puhumattakaan.
--

Suomen psykiatria on huomnompaa
kuin kehitysmaiden vastaava erikoisala.
Se on selväpyy.

Kulissit ovat Potemkinin kulissit
ja puheet kuin mustalaiskellonmyyjällä.
Sujuvat, mutta täyttä
valhetta.

'Kyll se käy, kyll se käy, mutt viisarit ei liiku.'

--

Korulauseet veks ja lääkärit selkä seinää vasten.

7

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyse

Toivottavasti vuodatus helpotti. Joku (en minä?) ehkä voisi väittää sinun todellisuudentajun hiukan kadonneen, MUTTA totta on, että potilas on psykiatrin armoilla siitä lähtien kun hän vastaanoton ovesta astuu sisään.

• ei realiteettien taju

ole minnekään kadonnut. Runosessa on pelkkiä faktoja. Ikävä kyllä, siis pelkästään faktoja ja vielä aika lievässä muodossa. Kirjoitin sen hyvin äkkiä lonkalta ja siitä siistä se on osittain huonosti ilmaistu, mutta faktat ovat tosia.

Olen toki 'yhteenvetoa' virallisesta Suomesta kantelukierrokseni jälkeen pitkäänkin miettinyt. Eilen tuli dokumentti Narrilaiva, joka kertoi riipaisevasti ja vastaansanomattomasti Neuvostoliiton aikaisesta toisinajattelijoiden 'hoidosta', jossa KGB ja sisäministeriö määräsi toisinajattelijat Pääskynpesään ja muihin vankilasairaaloihin ja toisinajattelija =väärin ajattelijat) saattoivat joutua olemaan laitoksessa kovan lääkityksen alaisina jopa 12-13 vuoteen samalla kun heitä 'hoitaneet' murhaajat pääsivät muutaman vuoden tuomioilla.

Saddamilla ja hänen pojillaan Udailla ja Qusailla oli täsmälleen samanlainen toisinajattelijoiden
        kohtelu. Irakin toisinajattelijat joutuivat ravaamaan vankilan ja mielisairaalan väliä. Jälkimmäisissä käytettiin kovaa lääkitystä ja molemmissa kidutusta.

Ota huomioon, että kaikki kertomani 'saavutukset',
        etapit ovat prikulleen totta. (Minulla on kirjalliset dokumentit jokaisesta mainitsemastani 'etapista' kohti Banaanivaltio-Suomea.
        Kantelu juridisesti varmasta toimenpiteestä ja virallinen vastaus siihen.) Niissä ei ole mitään liiottelua tai mitään ilmaa välissä.Pelkkiä faktoja vain kotimaastamme.

• Tyse
        ei realiteettien taju kirjoitti:

ole minnekään kadonnut. Runosessa on pelkkiä faktoja. Ikävä kyllä, siis pelkästään faktoja ja vielä aika lievässä muodossa. Kirjoitin sen hyvin äkkiä lonkalta ja siitä siistä se on osittain huonosti ilmaistu, mutta faktat ovat tosia.

Olen toki 'yhteenvetoa' virallisesta Suomesta kantelukierrokseni jälkeen pitkäänkin miettinyt. Eilen tuli dokumentti Narrilaiva, joka kertoi riipaisevasti ja vastaansanomattomasti Neuvostoliiton aikaisesta toisinajattelijoiden 'hoidosta', jossa KGB ja sisäministeriö määräsi toisinajattelijat Pääskynpesään ja muihin vankilasairaaloihin ja toisinajattelija =väärin ajattelijat) saattoivat joutua olemaan laitoksessa kovan lääkityksen alaisina jopa 12-13 vuoteen samalla kun heitä 'hoitaneet' murhaajat pääsivät muutaman vuoden tuomioilla.

Saddamilla ja hänen pojillaan Udailla ja Qusailla oli täsmälleen samanlainen toisinajattelijoiden
        kohtelu. Irakin toisinajattelijat joutuivat ravaamaan vankilan ja mielisairaalan väliä. Jälkimmäisissä käytettiin kovaa lääkitystä ja molemmissa kidutusta.

Ota huomioon, että kaikki kertomani 'saavutukset',
        etapit ovat prikulleen totta. (Minulla on kirjalliset dokumentit jokaisesta mainitsemastani 'etapista' kohti Banaanivaltio-Suomea.
        Kantelu juridisesti varmasta toimenpiteestä ja virallinen vastaus siihen.) Niissä ei ole mitään liiottelua tai mitään ilmaa välissä.Pelkkiä faktoja vain kotimaastamme.

Kyllä varmasti pitää paikkansa, sitä on vain vaikea uskoa, aivan niinkuin Suomessa toimivaa yllättävää (minusta yllättävää) isovelijärjestelmää.

Suomenkin historia on täynnä mätää, ja historiaahan kirjoitetaan koko ajan lisää, joten tämän päivän mätä valkenee meille (tai jälkipolville) vasta vuosien päästä. Valloillaan on muutenkin usko ihmisen nopeaan kehittymiseen, hyvyyteen. Tottakai näinkin voi asiat nähdä, jos haluaa kulkea silmät lapuilla.

Nykyisessä maailmankatsomuksessa, jossa korostetaan yksilön vastuuta ja vapautta, jokainen on oman onnensa (rikkauden) seppä- ajattelu, unohdetaan yksilön oikeudet liian usein. Ihminen jää yksin taistelemaan järjestelmää vastaan.

No ei oikein liittynyt asiaan, mutta eihän se koskaan liitykkään.

• nykyajan,-ihmisen analyysis...
        Tyse kirjoitti:

Kyllä varmasti pitää paikkansa, sitä on vain vaikea uskoa, aivan niinkuin Suomessa toimivaa yllättävää (minusta yllättävää) isovelijärjestelmää.

Suomenkin historia on täynnä mätää, ja historiaahan kirjoitetaan koko ajan lisää, joten tämän päivän mätä valkenee meille (tai jälkipolville) vasta vuosien päästä. Valloillaan on muutenkin usko ihmisen nopeaan kehittymiseen, hyvyyteen. Tottakai näinkin voi asiat nähdä, jos haluaa kulkea silmät lapuilla.

Nykyisessä maailmankatsomuksessa, jossa korostetaan yksilön vastuuta ja vapautta, jokainen on oman onnensa (rikkauden) seppä- ajattelu, unohdetaan yksilön oikeudet liian usein. Ihminen jää yksin taistelemaan järjestelmää vastaan.

No ei oikein liittynyt asiaan, mutta eihän se koskaan liitykkään.

Ja aivan oikeassa johtopäätöksessäsi: yksin vastaan virkakoneisto ja koko koneisto. Et ehkä tunne Pihti-Virtasen tapausta. Olen samanlainen tapaus.

• Tyse
        nykyajan,-ihmisen analyysis... kirjoitti:

Ja aivan oikeassa johtopäätöksessäsi: yksin vastaan virkakoneisto ja koko koneisto. Et ehkä tunne Pihti-Virtasen tapausta. Olen samanlainen tapaus.

Olin joskus aikaisemminkin kuullut pihti- Virtasesta. Mielenkiintoinen tapaus, kuuluisia tosielämän tapauksia, joita ei tapahdu minulle, joten niitä ei ole olemassa, näinhän tämä ajattelu(ni?) toimii.

http://www.sunpoint.net/~pihtivirtanen/

• yleensä toimii.
        Tyse kirjoitti:

Olin joskus aikaisemminkin kuullut pihti- Virtasesta. Mielenkiintoinen tapaus, kuuluisia tosielämän tapauksia, joita ei tapahdu minulle, joten niitä ei ole olemassa, näinhän tämä ajattelu(ni?) toimii.

http://www.sunpoint.net/~pihtivirtanen/

Oma tapaukseni on sitä luokkaa, että en uskoisi, jos joku kertoisi , mitä on tapahtunut enkä olisi ikinä uskonut em. kokemusten osuvan juuri omalle kohdalleni.
        Omakohtaisesti koettuna ja elettynäne ovat kuitenkin hyvin tosia ja hyvin traumaattisia.

Hyvä, että panit Pihti-Virtasen tapauksen luettavaan muotoon. Muistan kerrankin, kun Pihti-Virtanen piti yhden hengen mielenositusta muistaakseni eduskuntatalon edessä.

Niin kävisi myös minulle.

Pihti-Virtaselle lääkäri jätti (unohti) leikkauspihdit Virtasen mahaan ja ne ruostuivat siellä.

• pane viesti

näkyviin!Ole kiltti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe