Lähetin kaverille chattiviestin, jonka haluaisin peruuttaa. Onko se mahdollista ja jos on miten?
viesti ei ole mennyt perille, koska kaverini ehti laittaa itsensä offline -tilaan.
Voiko chattiviestin peruuttaa?
Ärhäkkä kyselee
3
406
Vastaukset
- kaduttaako... kuuntelen
Et voi perua lähettämääsi viestiä, sehän pamahtaa kaverisi koneelle kun olette yhtäaikaa on-line tilassa.
- en halua kuulla enää koko l...
asensin ystävälle skypen johon hän on tosi tyytymätön.Se kuulemma estää äänipelejä ym ym
Nyt haluaisin kertoa hänelle miten voi pyyhkiä olemattomiin koko "kauheuden",ennenkuin ystävyys loppuu- sen poistaa
Jos kaverisi osaa pelata, osaa varmaan ohjauspanelin kautta lisää poista ohjelmia, sen kautta poistaa Skypen asennuksen.
Voihan olla, että hän on vain pelinörtti eikä osaa tehdä mitään muutoksia, kone taitaa olla vanhaa mallia jos se muka estää toimintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388